IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Final fantasy VII

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs jo...no he tingut ocasió de jugar-hi mai xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Doncs t'ho recomano. XDDDD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Me'l deixes? xDD Bé, de moment temps no me'n sobra i a l'estiu ja aniré a casa d'algú a veure com és xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Sóc del grup de jugar dues hores al FFVII i deixar-lo, quin conyàs de joc, proveu el Little Big Adventure i veureu el que és bo.
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Ye, doncs jo sóc del grup de començar-lo milers de cops XDD

La història és molt bona, els personatges molt treballats, té un munt de secrets que afegeixen més detalls sobre els seus passats (cada cop que començava trobava coses noves ^^U) i la banda sonora és increible ^^- (per mi la millor de tots els finals amb molta diferéncia).

De punts negatius en té, és clar. Els gràfics no són res de l'altre món, però s'ha de tenir en compte de quina época és ^^U (el primer final en 3D! Uo!) i la traducció i adaptació és dolenta, però no tant com per comprar-se la versió anglesa! XDD S'ha de ser bén exagerat per això ^^UUUUU (recordo molts problemes amb els generes de les paraules i amb els accents... ^^U).

La resta... a veure, el 8 no me'l vai apssar perquè em vai aburrir abans de temps, però la història no estava malament (se'n va fer pesada, però bue ^^U). El 9, encara vull saber de què anava XDD No, és conya, me'l vai passar però no em va agradar gens que els personatges no tinguessin quasi passat. Això sí, el disseny era d'allò més divertit ^^- El 10 és amb el que estic ara, i està bastant bé, però perd l'encant de tots els finals: Des del principi ja saps aproximadament què passarà. La històra dóna molt poques voltes, encara que té alguna sorpreseta, no deixa de ser el mateix un cop i un altre ^^UU

Haurem de veure què tal el XII

I..... Tinc tantes ganes de veure la peli d'Advent Children!! *____* Ja he vist el trailer a l'Fnac i em sembal que aquest cop si que han encertat.

Algú ha sentit mai un rumor sobre que van apartar provisionalment de tot projecte a l'encarregat de la peli de Final fantasy The spirit within per el fracàs en aquesta? O__o

Em sembla que l'advent children no tindrà res a veure amb l'altre, i no serà per res tan... Aburrida ^^U (yau! És que no semblava per res un final!! On eren els chocobos?? I la màgia? I les invocacions?? On era la fantasia? ^^UUU)
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Doncs si, la veritat és q la primera peli era força dolenta.......per no dir MOLT dolenta..XDDDD
Avatar de l’usuari
zurk_odin
Entrades: 18
Membre des de: 02/05/2005 a les 20:52

Entrada Autor: zurk_odin »

wo wo wo wo!
final fantasy es lo millor q hi ha, soc dels q ha jugat mes de 60 hores a cadascun i encara juga XD

la primera peli es mol dolenta... po la segona te pinta de ser lo millor, si tenim en conte q el Final Fantasy 7 te un cuart CD en japó ( q aki a europa no va sortir ) en el cual constaba de resucitar a Aerith, vosaltres direu q no pot ser.... po si us doneu conte de q al 3 CD cuan nem a la casa del tiu q li dones Mitrilio podreu escollir dos jocs i uns dels item q et donen es l'ultim limit de Aerith com sexplica q et donin l'ultim limit duna noia morta ?? XD

po weno visca final Fantasy!! ( freak powa style XD )
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y72/zurkodin/zk2.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Pos jo he vist cacho de teories per ressucitar l'Aeris pro al final no funcionaba cap.....U_U
Avatar de l’usuari
zurk_odin
Entrades: 18
Membre des de: 02/05/2005 a les 20:52

Entrada Autor: zurk_odin »

les teories per resucitarla son amb una tarjeta de trucs q venen per la play i posant un codi ^^

i funcionava, po en aket quart CD del Final Fantasy 7 la missio era resucitarla els japos son uns mamons... tenen de tot i no comparteixen XD
po weno daki un any vaig cap a japó i comprare comics a 60 centims XD

salutacions final adictes ^^
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y72/zurkodin/zk2.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

zurk_odin ha escrit:les teories per resucitarla son amb una tarjeta de trucs q venen per la play i posant un codi ^^
ya pero yo volia dir sense utilitzar el GameShark....

per cert, els comics et costaràn 60 centims pero... dic jo q estaràn en japonès..., no? :shock:


Ah, benvingut al fòrum ^^
Avatar de l’usuari
zurk_odin
Entrades: 18
Membre des de: 02/05/2005 a les 20:52

Entrada Autor: zurk_odin »

ja weno, sense tarja de trucs totes les teories eres falses...

si... japones del bo xD pero ... com em poden enseñar una mika de japo... podre pillar cosetees XD 1 setmaneta a japó... jarl! necesito dineers XD
po weno ... q aixo sense tarja de trucs no es pot XD o si q es pot si tens el 4 CD xD po... no el tenim cap... a fastidiarnus tots! T_T
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y72/zurkodin/zk2.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ja veus aquests japos son uns cabrons..... hi ha un munt de jocs bons q ni tan sols surten d japó....

Pos ja ens explicaràs q tal ta nat al Japó...jeje 8)
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants