IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Videojocs en català...?

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Només de pensar que hi ha fansubs que tenen aquest nivell... Em fan por xD

A tot això, mai oblidaré la frase: "Sorry to molest you" (literalment: "Sento abusar sexualment de tu") xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Kikyô, i want to molest you xD

Escolta però, els jocs de PC, vols dir que no els tradueixen? Que els doblin ho dubto molt, però aquells on només hi ha text potser sí, no? En qualsevol cas, si hem de comprar jocs en català, serà que no en comprarà ningú xD
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Jo tinc una pregunta... els tradueixen al castellà els jocs? perquè fa uns anys quan jugava el 90% eren en anglès... vull dir que si ja els costa al castellà, al català... caram quants tres punts...
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Ah, per cert, si us agraden els clàssics de PC, ja fa temps que estan traduint el Simon & Sorcerer (http://www.rescat.net/projecte.php?id=5) (Veieu que maco? un parentesis amb vincle i l'altre no...)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jabro ha escrit:Jo tinc una pregunta... els tradueixen al castellà els jocs? perquè fa uns anys quan jugava el 90% eren en anglès... vull dir que si ja els costa al castellà, al català... caram quants tres punts...
Ja... xD Jo el que em pregunto és per què encara hi ha alguns RPGs que no els tradueixen i sí que tradueixen Marios, Tetris i coses d'aquestes que ni que estessin en swahili hi sabríem jugar... En fi... xD

Algun dia renaixerà el Chrono Trigger en català... I el Tales of Phantasia, i un munt més que estan "començats" xD
Imatge
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Mario traduït?  :shock: vaja, tan bé que anava per començar a aprendre anglès... encara recordo paraules com "level", "stars"... bé i més que ara no em venen  :roll:
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

siii!! thank you mario! oh daisy! i au nivell passat i kap al seguen XD
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

koemma ha escrit:siii!! thank you mario! oh daisy! i au nivell passat i kap al seguen XD
Ostres, quins records... xDD Quan la princesa es transformava en mosquit, pop o aranya... xDDDD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

:lol:  Jo m'ho passava molt bé, llàstima que mai arribava al final ^^U
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Aquest joc és un clàssic d'aquells que mai s'han de perdre... aquells gràfics tan macos, aquells diàlegs tan profunds...

Jo una vegada vaig arribar al món 4.2, però en les altres no vaig passar del 3 xD

(Ara m'heu fet agafar una vena nostàlgica...  :( dolents xD)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Woh, woh! xD Doncs jo me'l passava del tot 8)
Primer el mode normal, i després el difícil... El meu rècord va ser acabar-me'l amb 40 i tantes vides, mwahaha! I després del difícil sortia allò que et deixava triar la pantalla on volies anar... :P

Quins records ^^ I ma mare que es dedicava a passar-se sempre el Tetris en mode B i màxim nivell... xD [l'únic joc a què ha sabut jugar en tota la història, bé, al Mario també arribava al món 3-1 crec que era, a l'"Illa de Pasqua" que li dèiem xD]
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Muahahaha...

Jo el Super Mario Land 2: 6 Golden Coins vaig passar-me'l en tres anys perquè l'últim nivell se'm va resistir durant any i mig xD..., però vaig acabar amb 99 vides, 999 monedes, etc. xD ^^UUuuu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Quin crack >_< Jo com a màxim em dedico al Tetris xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ostres, jo al máxim q vaig arrivar va ser al nivell aquell en q vas amb un submarí....fa una pila d'anys d'això! no hauria dit mai q tornaria a parlar d'aquest joc....XD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs compte amb els pops, que quan els mataves es convertien en dues boles... xDD

(m'hi hauré de tornar a viciar :prrt:)
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants