IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Videojocs en català...?

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Videojocs en català...?

Entrada Autor: Ereza »

Ja que el fòrum està una mica mort, us enganxo aquesta notícia:

"El Conseller en cap de la Generalitat, Josep Bargalló, i el secretari de Política Lingüística, Antoni Mir, han presentat avui el Pla d’Acció de Política Lingüística 2004 - 2005. Es tracta d’un conjunt de mesures que es començaran a aplicar el mes de setembre i que respon al principal objectiu del Govern en política lingüística, que és potenciar l’ús social del català i fer fàcil viure en català. El Pla d’Acció, que compta amb un pressupost de 3 milions d’euros, serà vigent fins el juny del 2005. [...]"

"[...] Hi ha una mancança evident de títols comercials en català. D'altra banda, la distribució de producte audiovisual en català presenta importants problemes. Els consumidors desconeixen l'oferta d'aquests productes, la qual cosa vol dir que els seus drets queden vulnerats.
Cal, doncs, assegurar que la distribució es fa en les condicions adequades d’estoc, visibilitat i estabilitat dels productes, i en aquest sentit també es busca la implicació de les empreses editores de videojocs en català.
S'està negociant amb les principals multinacionals del sector la localització al català de títols d'èxit comercial i la seva sortida en versió única multlingüe. Es preveu aconseguir, al llarg del 2005, la comercialització de títols de gran èxit comercial, que es distribuiran en còpia única multilingüe. [...]"

Personalment, no crec que acabin treient cap videojoc en català... les empreses saben que no hi ha mercat, que a la majoria de catalanoparlants se'ls en refot si juguen en català o castellà. A més, no inclouen en gairebé cap joc el portuguès, i això que és més famós que el català... Sempre hi ha l'opció, lògicament, de "pagant, sant Pere canta", però dubto que la Generalitat es gasti els 3 milionets només en subvencions a companyies de videojocs. Sempre tenim l'excepció del joc del Barça, clar... xDD

En fi, ja veurem què fan aquests ineptes de polítics...
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Una altra falta de n'Ereza xD

Bé... a mi m'encantaria que en traguessin més, de jocs... que el Barça no el vull per res xD. De totes maneres, abans de treure videojocs, que treguin pel·lis en català i DVDs d'Inuyasha, que faran més servei.
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 16/07/2004 a les 17:10, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

siii!!!!! am en sesshomaru *o* menkanta la veu k te am kat!! am kast no la vui ni mira -.-U pot c...orroros
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:Una altra falta de n'Ereza xD
No és una altra, és la mateixa xD És a dir, en un dictat no comptaria xD
Sheikah ha escrit:Bé... a mi m'entantaria que en traguéssin més, de jocs... que el Barça no el vull per res xD. De totes maneres, abans de treure videojocs, que treguin pel·lis en català i DVDs d'Inuyasha, que faran més servei.
Que t'encantaria ser una *estanteria? xD I després dius de mi amb el treure...
I sí, millor DVDs que videogames...
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Una falta? Què dius? XD

Estaria bé que traguessin els videojocs d'Inuyasha, que tenen uns gràfics acollonatings, i traduït al/en català... bé, suposo que és massa demanar xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Editat per darrera vegada per Sheikah el Dv Jul 16, 2004 5:10 pm
Se't veu el llautó... xD

Mm... els videojocs d'Inuyasha, bons gràfics... no t'ho nego, però els que he vist, de jugabilitat... :nonono: (diguem que he jugat a una cosa rara de GBA -encara no sé què s'ha de fer al joc aquell... és raríssim xD- i als dos RPG de WonderSwan...) Em baixaria el de PSX si no fos perquè ocupa 300 MB... I el de PS2... simplement no el baixaria/compraria/etc., sense tenir la consola... xD
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Barj, pensau una coseta, si el tema és "videojocs + català" jugam amb foc xD... És com parlar d'un tabú, traduir coses a llengües que no són potencials en mercats importants. Al països escandinaus, recordem, no doblen les pel·lícules als seus idiomes corresponents, sinó que les deixen en anglès, o, com a molt, les subtitulen (que surt més barat). I perquè vingui una editora i subtituli vés-a-saber-què... Idò crec que hi ha millors maneres de gastar diners públics...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ait ha escrit:Idò crec que hi ha millors maneres de gastar diners públics...
Sí, fent que en Matas se'n vagi de pu*es... xDD
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Deixa les "pues" del Sònic the hedtxhoc xD... By the way, m'he descarregat la cancó dels "Boney M", una titulada "Rasputin", feia temps que no la sentia sencera, és maca xDDD...

A més, diuen que els "senyors" Matas i Flaquer (conseller de Turisme) no hi anaren, curiós, eh? xD.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ostres Rasputin!!! Aquesta cançó m'encanta ^_^ Ra, ra, rasputin, lover of the russian queen XDD perdoneu, jo i les cançons antigues, si es que... i de Boney M també està bé la de Daddy Cool, i la de Ma Baker, tot i que aquesta última només l'he escoltada un parell de vegades x la ràdio...
M'en vai del tema XDD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ra, ra, Rasputin, Russian's greatest love machine... (8) xDDD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

? XD

Qui és el que mates quan va de put*s?
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Torna a llegir-t'ho.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Que no, que no sé qui és el Matas...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Quina incultura... almenys investiga! xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

És més fàcil que m'ho digueu valtros.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

:multicolor: Buscando en el baúl de los recuerdos... :multicolor: xDD

(segueixo rescatant temes vells...)

Hm... No sé si heu vist l'anunci, però ara diuen que "Demana DVD i videojocs en català"... I jo: DVD sí, però... videojocs? :shock: Com no demani el Barça, que és l'únic que hi ha... xDDD

En fi, politics, inútils, a veure si doneu una mica de feina als traductors de català, que tradueixin el nou Zelda almenys (això si que seria... (coi, Jordi, no tens cap icona de bavejar tampoc? ¬¬) xDDD)

En fi, tiro cap a classe xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo en conec un que ho faria encantat, cobrant més, oi, Ereza? I jo també si sabés com se fa.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Si sabessis com se fa... Avui dia ja no és com abans... Ara només és obrir el Word i anar traduint xD Abans era més complicat...

I clar que ho faria, i cobrant menys que el que cobren els traductors normals xDD Pagant, sant Pere canta, ja se sap.
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo hauria de traduir del castellà, perquè si em fiquen a traduir de l'anglès... no sé si arribaria al "Gràcies - Ets benvingut" però quasi xD
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants