IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

FF & co.

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Respon
Neko-chan
Entrades: 29
Membre des de: 08/03/2004 a les 18:52

Entrada Autor: Neko-chan »

Ostres dons la vegitat, a mi més igualsi són en català o en castellà! pro q continui la saga Final Fantasy, q s dels millos jocs!!!!!!!!!! i com m viciooooo.... eu jugat al X-2? i q? a q mola un ueb(XD) je je,... tot i q cuan canvien de vestit, vull dir, vestiesfera me recorda a sailormooon! ja ja, i axo fa q me moli ++++++!!!!!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home, el Final Fantasy X em va semblar força bé tot i no haver-lo jugat (vídeos i tal xD), però d'un temps ençà Square-Enix s'hauria de replantejar què fa amb els seus jocs... les històries cada cop són més repetitives :?
Imatge
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

dons io a fransa vai vere figures de FFX am allo de trure les boles dexiklet (al kostat de brads i pokemon) po no tenia ni kambi ni tems
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ereza ha escrit:Home, el Final Fantasy X em va semblar força bé tot i no haver-lo jugat (vídeos i tal xD), però d'un temps ençà Square-Enix s'hauria de replantejar què fa amb els seus jocs... les històries cada cop són més repetitives :?
Estic d'acord, els Final Fantasy son sens dubte un dels meus videojocs preferits, però últimament Square-Enix ha decaigut bastant en els seus últims jocs......sé que el Final Fantasy X-2 pot agradar a algunes persones(sobretot a les noies), però la veritat es q jo prefereixo els FF tradicionals.... :P
Avatar de l’usuari
zurk_odin
Entrades: 18
Membre des de: 02/05/2005 a les 20:52

Entrada Autor: zurk_odin »

weno... el ffx-2 no es q sigui massa bo, po el sistema de lluita magrada molt, en 18 hores mel vai passar i no em va agradar massa....

el ffx era mol wapo, encara jugo per aconseguir un parell de tonteries q em queden.

lo de les vestisferes weno ... q dir XD una mika cutre po mola si, pero su podrien haber currat mes i no destroçar ( pel meu gust ) la continuacio, sempre es diu q segones parts mai van ser bones xD
salutacions Final Adictes ^^
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y72/zurkodin/zk2.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Takhi
Entrades: 12
Membre des de: 01/05/2005 a les 19:05
Ubicació: regne de l'obscuritat

Entrada Autor: Takhi »

ei!! estic dacord amb en zurk. encara k jo soc una tia adictissima al ffX (vaig anar d yuna al salo amb el meu tidus,tots dos wapisims,vaja) el X-2 em va suposar una desilusio tremenda. m'esperava molt mes,k vols k digui,encara k l'utilitat millor d'akest joc son les vestisferes per fer cosplays XD vena cosplayer forever!!! apa, un petonas!
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y72/zurkodin/takhi.jpg[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants