IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

NEWS: Club de fans

Si us agrada la cultura japonesa, en aquest fòrum hi podreu comentar de tot: des de la llengua fins a la música, passant per la cultura més tradicional i la modernitat més incipient.
Respon
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

NEWS: Club de fans

Entrada Autor: znake »

Ara que hi ha gent amb qui parlar de NEWS, puc crear aquest post xD

Volia comentar que fa no res he acabat de veure el vídeo del concert de NEWS Diamond.
El que m'ha sorprès (no gaire tampoc xD) és que en Yamapi ha estat una bona estona saludant al públic i acariciant els caparrons de les nenes petites que hi havia a primera fila del concert. En canvi, al final del concert, s'ha dignat a fer-ho en Ryo, però quina forma més freda de fer-ho... Estenia la seva mà enrere d'ell i anava mirant endavant. Ni mirava qui l'estava tocant. No sé perquè és dignaven a tocar-li la mà a un borde com aquest.

Més endavant faré una llegenda pels que no esteu al dia, saber de quins personatges parlem :^^:
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entrades: 26
Membre des de: 17/06/2006 a les 16:15
Ubicació: Aquí i allà...

Re: NEWS: Club de fans

Entrada Autor: Misora Naomi »

XDDDDDD Jo NEWS no els he seguits mai gaire... però en Ryô m'agrada! em va fer plorar moltíssim al dorama aquell... com es diu, Ichi littoru no namida!
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Re: NEWS: Club de fans

Entrada Autor: znake »

Era ell el prota? xDD Ni em vaig fixar.
Només recordo que al final l'home va ser molt fred. Si així era el paper original, l'ha quedat que ni clavat.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants