IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Problemes am l'emisio del k3?

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs mira, avui, al cap d'un mes aproximadament d'anar malament, almenys m'ha gravat Jeanne de manera correcta (ni problemes de so ni d'imatge). Espero que duri...

El que dieu de neu i tot això... a mi no em passa al poble (on gravo), a casa (a les afores del poble) sí que li afecta el temps (i els dies d'hivern que hi ha boira, gairebé no es pot mirar res xD)... A part que la Tele 5 no es veu gairebé mai i el Plus una mica malament per la nit.
Imatge
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

maleit???
qin cachondeo es aqest? avera no es el mateix un programa q s'emet dsd catalunya, q un q s'emet dsd madrid.
cosa dl presupost, imagino... (no me explicat gaire b)
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ostres no ho entenc a mi no em passa res de tot això... a veure si tindre una tele extraterrestre. L'únic defecte que té la meva tele es que a vegades fa una mena de "pitido" però no té res a veure amb el canal.
No crec que el K3 estigui maleit, el que passa es que si estas veient una cosa que t'agrada, la tele et va malament, i si no t'grada, la tele va genial. Era la llei de Murphy aquesta?
I si en parlem tot prenent unes pastes?
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

la tele et deu pitar pq sesta qdant sense bateria
jeje
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ereza, si el Plus es veu malament per la nit és perquè està codificat, no per la tele XD

Una cosa, que el so se sent igual amb tots els canals. Serà que la tarja no és massa bona. O sigui que no és cosa del K3. Tot i que noto que tot es grava molt pixelat, i això no passa amb les sèries que em gravo del Buzz.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

¬¬ No sóc tan ruc (tot i que ho pugui semblar xD) com per dir que el codificat és que es veu malament... em referia a fins a les 10... recordo que molts cops gairebé no podia mirar "Las noticias del guiñol" perquè es veia fatal...
Imatge
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

XDDD! q darse sin noticias d guiñol, q tortura!!!!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Pos com ara ja no ls fan n t perd re :P
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

(m'agrada reviure els pots antics, que hi farem)

A mi sempre se m'ha vist perfectament el k3... no se que us deu passar, pero mai e tingut problemes amb aquest canal
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

si k era vell akest post O_o
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs jo segons on sóc el K3 el veig de conya. A cals avis de Barcelona es veu perfectament, molt nítid i en perfecta qualitat. A cals avis del poble, el mateix (només que si coincideix a les dues teles i a l'ordinador perd una mica de qualitat).

A casa meva de Barcelona, segons el lloc... Allà on tinc l'ordinador, de pena, i al menjador també (tant que de vegades ni tan sols veig el teletext). A la meva habitació és on més bé es veu però de vegades la imatge apareix borrosa i no sé per què >_< I al poble, a cal cosí també es veu bé però amb una antena de mà... així que si truquen al mòbil o passeges per casa, mal rotllo ^^;
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

La TV on no es veien gaire bé els canals és la que tinc a la torre, què és una tele antiga i petita, amb antena i sense comandament a distància. Alguns canals es veien amb interferències o neu i a vegades fins i tot es perdien (val a dir que fa uns anys no funcionava tan malament). Pero fa poc li hem afegit un vídeo perquè així desde el canal del vídeo ja podem mirar-ho tot i fer servir el seu comandament. Només que per canviar de canal a vegades t'has d'ajupir una mica, perquè com que el vídeo està sota la Tv i a més hi ha una taula davant seu.. XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Doncs es una mica extrany que a casa s'et vegi malament, no sheikah? no serà per la antena de la teulada?... Es que als pobles si que e vist que va malament, pero a les ciutats.... no ho se, sempre ho e vist perfectament.... no se si i influira, pero visc a Santa coloma de Gramanet
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs quan vaig a la torre amb prou feines es veu Telecinco i la Primera, els altres canals...ni a cops xD I a casa dels avis, a Barcelona, es veuen bé tots els canals menys el K3 i TV3 >.< Quina creu!

Per sort, quan estic a casa de mon pare o de ma mare, el K3 i els altres canals es veuen perfectament, mai hem tingut problemes ^^u
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants