IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Som Així

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Som Així

Entrada Autor: Esbotzegat »

Pel que veig a la gent li agrada aquesta sèrie. per què serà? ^^;
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

Per que es de coses que pasen a adolescents-semi.adults..pero no sonm les tipiques de ainss me enemaorat de tal i k faig..doncs pintant les ungles..saaps?? XDD a mes akell rollo del tio gay que li posa les banyes a l'altre mola molt...de fet..crec k el k agrada es k totom posa les banyes a totom..ostres pobra noia (la de les trenes k es aixi petitona i tals) mira k fikarli les banyes el novio am la seva amiga?? yo l'ahoracaba aket tiu ¬¬
http://egiptotaku.fistro.com
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

a mi magrada la akella k va plena de piercings pk trobo k ens asemblem, pero sempre lestan fotent, pobreta.
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

si akesta es la k dic las dels piercing :D
http://egiptotaku.fistro.com
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

ahhh vale. si pobreta smpre k li agrada lgu o t un novio li prenen (kasi sempre es la niki k s fica pl mig)
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Aquella que sembla la Beth d'operación triunfo?? XD Com es deia... Sooz? O la Sooz és la dona negra i borde?? Aish >.<

Jo els reconec pels dobladros pero clar, si us dic noms ara ningú sabrà ki és ki ^^;

A mi em va encantar un capitol en ke el gai aquell va a casa del jamie i la novia akesta amb un tio per... weno, per fer-se amics, i akells ke estaven en ple acte s'amaguen sota el llit. I els tios es tiraven crema per ferse massatges i feien gemecs de gust pero no sho estaven fent... i els altres dos amagats sota el llit pensant: O_O MARE MEVA XD
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

a mi em va agrada el l0atre dia on el gay li posa les banyes a l'altres y just cuan toto va be entra el tiu am les cerveses xD
http://egiptotaku.fistro.com
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

a mi em va agradar mlt 1 capitol en k la niki es volia lligar a un pero feia servir en jamie de "pla B" i la sasha es chivatava a la sooz i es començaven a barallar (la sooz i la niki) enmig del bar xDDDD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Recuperant posts antics... ^^U

Ja fa uns dies que ho tornen a fer i sempre que aquesta nova temporada ha perdut una mica de joc... No ho sé, el capítol d'avui, això de dissenys i moda, ha estat decebedor... No m'ha agradat gaire ^^U Trobo que ja no es tracten temes tan profunds com abans... És potser una mica superficial Û.û Potser és un bajón de dos capítols, a veure si la cosa millora que la sèrie era molt bona ;)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Realment no n'havia vist gaires capítols però és cert que ha perdut profunditat. M'agradava perquè tractava temes molt sentimentals i, a vegades, era possible sentir-se identificat, en certa manera. Suposo que anirà "millorant" al llarg dels capítols ^^
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants