IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Properes sèries al 3xl.net

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Properes sèries al 3xl.net

Entrada Autor: AkirA »

Segons una entrevista d'infotaku.com al director del 3xl,ens han revelat les properes series.

Per comensar, la mes bona noticia.

-Torna Bola de Drac!!!!!tambe donaran les pelis! pero sera l'any k ve mes o menys.
-la segona es que donaran nous episodis d'inu yasha i detectiu conan a la tardor.
-segurament donaran musculman, i musculman 2
t-ornara el 3xl.nit amb LAIN
-I S'han comprat els drets d'una nova serie.

ah i segurament substituira slam dunkk, CINTURO NEGRE

PD: akesta informacio l'he tret dun forum del 3xl.net, k e pensat k a + d'un li podria interesar ^^, q n'opineu?? a mi ja mesta prou be
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
sakurita
Entrades: 266
Membre des de: 30/05/2004 a les 16:13
Ubicació: el sostre d ksa mva
Contacta:

Entrada Autor: sakurita »

:dimoni3: uooooooo x fiiiiiiii kina emocio!!!! enacara q ... cinturo negre..... ejm.. xD la ginger la tenim una mica rayada i es molt pobre el dibuix..... pro bueno q li farem xD ho trobo FANTASTIK!!
me pondre la banda en la frente...cuando pueda derrotarte como ninja
[img]http://narutosite.free.fr/sakura.gif[/img]
[color=purple]¡¡SKRAchan&Inô 4EvEr!![/color]
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

a mi em sembla una passada!!!!!!!
no auria pensat mai q els del 3xl podrien fer una cosa tant extraordinaria snif snif!!!!

viska viska!!!festa festa!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
koenma

Entrada Autor: koenma »

uffff!!! cinturo negre kuan dura + de 39 episodis oi?? pk axi kuan torni de kolonies podre veure series noveeess!!!!
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Parlant de properes sèries...Ja queda poc pel final de Yû Yû Hakusho, i pel que tinc entès, la sèrie que faran a continuació d'aquesta és Orphen, el bruixot (per ser originals ^^U).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Nooooooooo!!! més orphen nooooooo!!!!! No m'agrada akesta sèrie TT_TT... buenu... ja no tinc res per veure a l'hora de menjar... (va...poseu-me akella cançó depriment...)
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Bones de nou!!

Noticies fresques i actualitzades, acabades de treure del forn xD Au va, seriosament; ja se sap amb seguretat quines són les sèries que renovaran la programació del 3xl, llistat a continuació:

-Escola de Bruixes (Mahô Tsukai Tai) entra en substitució de Cinturó Negre (Yawara!) a partir del 7 de desembre a les 13:30h

-Orphen, el Bruixot, prendrà el lloc a Yû Yû Hakusho (del qual l'últim capítol s'ha emès avui) a partir del 3 de desembre a les 14:30h

Com alguns ja deveu saber, també s'emetrà la pel·lícula Cinturó Negre: Sigueu valents, nois! el dia 6 de desembre a les 13:30h. Aquesta pel·lícula la van passar pel Saló del Manga just abans de la projecció del nou episodi d'Inuyasha.

I, encara per confirmar, s'està preparant l'emissió de Vampirs a l'internat o Furi Kuri després del final de Stargate: l'Infinit (encara que això últim no és segur del tot).

I fins aqui les noticies d'avui ^^
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

uoo! :D
gràcies x la info Ran ^_^...encara k jo tink classes tmb als migdies...^^U yep, ja sé q veure x la tele als migdies els dies k estigui malalta o fen campana
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Hi ha novetats a la programació del 3xl.net .

El pròxim dijous 27 a les 19:45h, en substitució de Queen Emeraldas, el 3xl.net estrena Loki, el Detectiu Misteriós. Ara està sent editada en DVD per Jonu Media i consta de 26 capítols.

I dimarts 1 de Febrer tornaran a emetre DNA2 a les 19:45h en substitució de Furi Kuri. És la famosa sèrie basada en el manga de Masakazu Katsura i consta sols de 15 capítols.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ostres, al final emetran bola de drac o q? la veritat es q tinc força ganes, ja q des de fa una pila d'anys que no l'he vist +....

Per cert,  que se n'ha fet de Comic Party? ja ha acabat?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Comic Party ja va acabar, no? :P Sï, fa unes quantes setmanes em sembla xD

Bola de Drac deien que ho volien reemetre aquest any, però també deien de Musculman, i vaja... en fi, ja es veurà xD Per la meva part crec que ja tocaria que la reemetessin, aquí tindrien una assidu xD I així les noves generacions que no han vist Bola de Drac podrien veure la sèrie mítica que va afectar a la majoria de gent que la va veure... xDD

Kame hame haaaa! xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Recorda, afectar és un verb transitiu... xD

Home, jo el que voldria és la sèrie sense censura... baixar-me-la d'internet se'm fa una mica complicat...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:Recorda, afectar és un verb transitiu... xD
A callar, jo escric com escric xD
Sheikah ha escrit:Home, jo el que voldria és la sèrie sense censura... baixar-me-la d'internet se'm fa una mica complicat...
Sempre te la puc passar. De tota manera l'he de re-baixar, que estan treient una nova versió :P

...I res de queixar-se pel treient xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Sheikah ha escrit: Home, jo el que voldria és la sèrie sense censura... baixar-me-la d'internet se'm fa una mica complicat...
Des de quan Bola de Drac està censurada?.... :shock:
Es pot saber en què?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Apa, he creat un tema nou i tot, per explicar-ho xD Aquí el tens.
Imatge
Godai
Entrades: 16
Membre des de: 16/11/2005 a les 11:53
Ubicació: Vic, Catalunya
Contacta:

Properes sèries al 3xl.net

Entrada Autor: Godai »

Veig que el missatge i les dades que van donar són de fa més d'un any...
Al Saló em vaig enterar que al 3XL hi ha hagut canvis, tenen una directora.
AkirA ha escrit: -Torna Bola de Drac!!!!!tambe donaran les pelis! pero sera l'any k ve mes o menys.
-segurament donaran musculman, i musculman 2
No vaig demanar per Bola de drac però sí vaig recordar-li Musculman com un clàssic que falta emetre... pel que em va contestar no crec que l'emetin en un futur pròxim (tant de bo, s'ho replantegin)

Confirmades pel Desembre / Nadal de sèries anime en català: Blau i 12 Regnes. També n'hi ha prevista una per principis del 2006. Divendres, la dic a la web ;P
[url=http://www.jpnzone.net]Japanzone[/url]. Portal en català de manga, animació, cinema asiàtic i cultura japonesa
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

He anat expectant a la web i no he vist quina és aquesta que hi ha prevista (tot i que sospito que serà Ch...(ups) nah, segur que fallo)
Nagasha_naraku
Entrades: 113
Membre des de: 11/11/2005 a les 14:35
Ubicació: La garriga, Vallès oriental, catalunya

Entrada Autor: Nagasha_naraku »

Kaede Rukawa ha escrit:
Sheikah ha escrit: Home, jo el que voldria és la sèrie sense censura... baixar-me-la d'internet se'm fa una mica complicat...
Des de quan Bola de Drac està censurada?.... :shock:
Es pot saber en què?
Això, això


                      La vostra i molt maka:

                                      (L) Nagasha_ Naraku (L)
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Doncs per exemple, hi ha un moment que a la bulma se li veuen les calces, pero ho van tallar xDD
Imatge
Godai
Entrades: 16
Membre des de: 16/11/2005 a les 11:53
Ubicació: Vic, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Godai »

Huai-ke ha escrit:He anat expectant a la web i no he vist quina és aquesta que hi ha prevista (tot i que sospito que serà Ch...(ups) nah, segur que fallo)
Ja l'he posat : ) De Ch... no ens va dir res. Vam parlar de molts altres temes.
Qui sap..
[url=http://www.jpnzone.net]Japanzone[/url]. Portal en català de manga, animació, cinema asiàtic i cultura japonesa
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants