IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Porcades d'imatges de Smallville

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Respon
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Ta-DA! Misteri resolt doncs ^^U El que funciona és el primer opening i el que no és el segon. Ale, tots "feliços" i aliviats ^^

P.D. la imatge que tens a l'avatar kal et ben juro que, quan me la vai trobar en el pack de la primera temporada al CorteInglés, em va fer pensar en tots els fanarts yaoi que he vist fins ara ^^UU Deus! És que, en què devia d'estar pensant el publicista quan va posar al pobre protagonista sense samarreta, lligat en una creu i totalment vulnerable per el penjoll de criptonita que porta al coll???? ^^UUUUUUUU (Yeee! Viva ese publicistaaaaa! ^o^) (que ja que estem, val a dir que va fer bé el seu treball, no només em vai fixar durant uns segons si no que amés em va deixar en xoc durant uns quants més ^^UU)
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ui, tercer missatge. Com que he anat a veure el post escrit per Aloy per saber el nom i la traducció de l'ending, he vist també lo de la imatge de kal-el... jo no veig ni creus ni res, però exigeixo veure la imatge del tio aquest lligat per allà, i que algú en faci una adaptació manga que ja sabeu que m'encanta el yaoi... xD
kal-el
Entrades: 7
Membre des de: 03/09/2004 a les 15:44
Ubicació: ...

Entrada Autor: kal-el »

Aquesta imatge surt en uns dels primers capituls de la primera temporada, i el penjoll de kryptonita es de la lana, s'ho va posar en whitney (en aquell moment xicot d'aquesta) dient-li, " esto es lo mas cerca que estarás de ella " i li van penjar al pal aquest perque no pogues anar al ball del institut, i com li van pintar la S aquesta dons q millor imatge per fer publicitat?? :)
[img]http://www.comicboards.com/php/image.php?image=superman/attachments/040310035330/SGbyNOTO.jpg[/img][img]http://images.google.es/images?q=tbn:OWuX_VkUQ5kJ:http://www.kal-el.i-p.com/ka[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Bueno, m'ha donat fort amb la imatge xD

La podreu trobar fent clic aquí. I abans no l'he trobada, me n'he trobat unes quantes de porques... XD Hauré de comprar-me els dvds xD
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants