IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

L'ordre dels canals

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

Nop!! yo portu davan del PC des de la 1, i k?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Tsè, i què vols que faci un pobre universitari a les 8 del matí sense tenir classe i amb un ordinador a davant? xDD
Imatge
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

star amb el pc
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

dormir
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Dormir? On? Si habilitessin un espai per fer-ho a la uni, potser m'hi animava... xD
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Si, hi ha biblioteca, sala de pc's, cafeteria, menjador, aules d'estudi... pero, i aules de migidiada k??? >.< hem de recollir firmes per a k n'habilitin!! xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

durmir jo?? am mun germa k em ve a fer una visita nocturna i no em deixa durmir + de 2 minuts seguits...
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Ah, jo pensava que estaves a casa, xD, però sí, les biblioteques són un bon lloc.
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Kagome_cm ha escrit:durmir jo?? am mun germa k em ve a fer una visita nocturna i no em deixa durmir + de 2 minuts seguits...
Pse... almenys nomès son "visistes"... Si sabesis tu que es estar morta de son i algu ficant-se a pàgines com TV Tokyo i preguntan-te si coneixes la serie X o la serie Y durant 2 o 3h... crec que et pensaries si anar-te'n a dormir a la banyera o en algun lloc on hi hagues silenci.. =_=
znake l’ha editat per darrera vegada el dia: 01/04/2005 a les 17:51, en total s’ha editat 1 vegada.
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

xDDDDD dins el concepte visites entra el fet d'intentar trencarme l'eskena
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Alguna cosa deus haber fet... xDDD
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

nu... es ell k em maltracta xk si...
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

ki? el teu germà?
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

sip, com la monika cirauqui, l'altra monica de la classe, k avui no se com, ma futut el peu a l'ull
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ostres, pobre Kagome, et passen totes les desgràcies....
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

sk stavem fen castella amb 2 xsones a cada pis, i com k haviem de practicar stan a dalt i a baix, he agut d'aguantar 80 kg damun meu, k hi ha molta diferencia xk jo nu+ pesu 44, i avia de pujar a dalt de tot, k sempre puju jo xo wenu, i ha caigut i m'ha ficat el peu a l'ull...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Diox, jo amb els gats ja en tinc prou per no dormir. Per cert, jo no tinc el canal 3/24 n_n
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Well, us heu ficat en un sidral, sapigueu-ho xD...

Aquí a Mallorca hi ha un problema natural, nosaltres SÍ tenim un Canal 4, que fou fundat després de TV3 i abans del 33 (aka K3/33)... El meu ordre de canals a la tele es pot dir que ve per tradició familiar i associació numèrica, els dos factors principals XD...

I 'nem-hi amb l'ordre:
0. Videoconsoles (N64 i NGC).
1. La Primera.
2. La 2.
3. TV3.
4. M7 - Televisió de Mallorca.
5. Telecinco.
6. Antena 3.
7. Canal +.
8. K3/33.
9. Canal 9.
10. Localia Televisión.
11. Canal 4.
12. Palma Televisió.
13. Punt 2.

Ara tota la llista de motius xD...:
- La Primera i La 2 és obvi perquè són on són.
- TV3 fou la següent en ordre d'aparició i per això va passar a ocupar el 3, però després va sorgir el Canal 4. Per què Canal 4 no és al 4? Doncs fàcil, perquè a M7 - Televisió de Mallorca fan una programació mil cops millor que a Canal 4. A M7 fan sèries dels canals FDF i Paramount Comedy del D+ i a Canal 4 fan massa hores de tarot. El Canal 4 va ocupar el 4 fins que a M7 van fer coses millors (fa uns 5 anys), així que els dos canals territorials de Mallorca van intercanviar els seus dials.
- Si no m'equivoco, a diferència d'allò que algú altre ha afirmat en algun missatge anterior, Antena 3 va néixer pels volts de 1989 o 1990 i això fou un o dos anys abans que ho fes Telecinco. I si no erro, Canal+ també fou creat abans que Telecinco. Per tant, finalment Telecinco va ocupar el 5 per associació numèrica again. Antena 3 va passar a ocupar el 6 (i jo també hi aplico eixa norma de 3*2=6, malgrat no hi hagi cap dos).
- El Canal+ és al 7 al no figurar-hi cap xifra, però per què no hi és al 8 i el K3/33 al 7? Doncs mon pare ho té així a la tele però a la meva ho va posar diferent i jo he mantingut l'ordre de la meva tele xD...
- El Canal 9 de la Radiotelevisió Valenciana també va autoassociat, i potser l'hauria de seguir el Punt 2, també de la Comunitat Valenciana, però després de l'últim formateig no vaig pensar de posar-ho com abans i encara no he de canviar a la capturadora xD...
- Per tant, els altres canals, amb l'excepció del Punt 2, van en ordre de qualitat de més a menys: Localia TV - Mallorca (on feien anime, sí, Trigun i Boys be... abans, i ara fan Inuyasha entre d'altres), Canal 4 després i Palma TV (un canal mooolt cutre de notícies i anuncis en últim lloc xD).

Iiiiiiii... crec que no em deixo res xD...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants