IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Més dibuixos antics

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Respon
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Més dibuixos antics

Entrada Autor: Lonnia »

A veure si algú s'enrecorda d'uns dibuixos animats que feien fa temps al Club Super3, crec que els matins dels caps de setmana, però no ho sé segur, igual que tampoc recordo si eren japonesos o no.
Parlaven de la natura i els animals, i cada capítol explicava una història diferent, sovint trista. Recordo per exemple una que anava sobre un colom missatger al que empresonaven durant una competició i després de molt de temps, quan aconseguia escapar, el seu únic desig era tornar a casa i bé... acabava molt malament. I també una altra història d'un noi que disparava a un felí quan aquest volia atacar-lo i dies després trobava les cries de la mare que ell havia ferit mortalment al costat del cadàver d'aquesta... Tots els capítols eren bastant tràgics. Recordeu el títol d'aquesta sèrie? I si poguessim treure la lletra de la cançó... jo només recordo una mica la melodia i algun tros de la lletra que deia "... el sol ens dona escalfor, és la natura és el nostre (amor?)... " Ja veieu que no és gaire XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Ostia, no em sona de res O_OU
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ho sento però a mi tampoc ^^u. En tot cas pots mirar la llista del Club Super 3 (tot i que t'hi pots passar dies xD), si algú se'n recorda, molt millor!  :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Uhm.... I aquestes coses tan tràgiques... Eren per nens? ^^UU

De ser així, quin peasso trauma!! >__<

Encara que segur que l'efecte és molt més gran que no pas amb el Capità Planeta XD

Ni idea, tu. No n'he sentit a parlar mai. Ho sento U__U
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Potser si que era una sèrie una mica trauma, però era bonica, explicava històries molt maques.
Això si, no t'alegrava el dia XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

no n'havia sentit parlar mai jo tmp
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Eren anime? Pots mirar-ho al llistat de sèries del super3 que segur q hi apareix. Ara que... Ni tan sols em sona ^^u
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ho he mirat però no hi surt, és de fa temps, i em sembla que les que són molt antigues no surten. Tot i així, ves a saber si tenia un títol estrany i el vaig passar per alt, però em sembla que si el llegís me n'haguès adonat.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ai, Laureta, vols dir que aquesta sèrie no va ser un producte de la teva imaginació? xDDD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Si és així la podries crear i potser et fas famosa  :roll:  :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

No el va ser! Aquest cop no!! Que existeix >_<

Altre cop pel fòrum, Ait? Uoh, apa que si t'has de llegir tots els missatges...
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants