IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Sardà deixa el Cróniques Marcianes

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Respon

¿Per què deixa el Cróniques el Sardà?

Perque l'estaven estresssaaaant...
2
22%
Perque ja està fart de tant friki
1
11%
Perque el Boris l'acosava
1
11%
Perque no podia amb el Buenafuente
3
33%
Perque a TVE/Canal + li guanyarà més calerons
0
No hi ha cap vot
Perque m'agraden els Kinder Sorpresa
2
22%
 
Vots totals: 9

Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Sardà deixa el Cróniques Marcianes

Entrada Autor: Soundwave »

Avui ho he llegit al "QUÈ!" i m'ha entrat més curiositat pel tema, o sigui ke he moirat per la web, i efectivament, deixa el programa, però Telecinco no ha aclarat el perké i si el cròniques continuarà amb un altre presentador...


http://www.elmundo.es/elmundo/2005/04/2 ... 93582.html
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

El tio dp de tants anys esta kansat, i tb fa poc es va morir no se ki k el va portar a telesisco i tb te la kompetencia del buenafuente. Es una mika tot k s'ha ajuntat, ara s'agafara un any sabatic (kom a minim) i ja ha dit k kuan torni tornara a telecisco...

I la meva opinio es k mira, per mi ja podria marxar per sempre :D
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Lockter
Entrades: 5
Membre des de: 04/04/2005 a les 09:23
Ubicació: Balaguer

Entrada Autor: Lockter »

Sardà no deixarà telecinco perquè va firmar un contracte per no ser quants anys. Crec que li havien oferit alguna cosa al Canal+ pero no hi pot nar.
Crec que deixa de fer el programa mes que res per marxar amb el cap ben alt i dir que es el millor i aquestes coses, tot i que se li hagi mort el seu amic tambè li deu afectar una mica.

Fins un altra.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants