IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

La 2a peli de la Sakura

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Ayako Miyagi
Entrades: 6
Membre des de: 08/05/2005 a les 22:46
Ubicació: A les terres del Sud: ALCOI (Alacant)

La 2a peli de la Sakura

Entrada Autor: Ayako Miyagi »

WOLAAAAAAAAAA A TOTS!!!  :D

Com us va a akestes hores de la nit?! Jo tractant de trobar música d'animes per on siga perq l'emule no m'el deixen gastar...  :cry: ... però weno... ara no ve al cas...

Abans de res vull presentar-me ja q sóc l'usuaria novata d'akests fòrums... em dic Ayako, tinc 21 anys i sóc d'Alcoi (Alacant)  :D  La veritat és q he trobat akests foros de casolitat i m'han agradat molt i per això estic ací! ^^ Espere fer molts amics i aprendre moltes mes coses del món del manga i de l'anime!!!  :twisted:

Però bé, el q jo volia en realitat amb akest missatge és saber (bé, millor q saber és verificar) si la 2a peli de la Sakura l'han feta a la TV3... ho dic perq jo la vaig veure a finals de l'Octubre quan la van fer al Cartoon Network, però el q jo volia era veure-la en català... i ara va i resulta q crec q l'han feta a la TV3 i simplement el q volia és q m'ho confirmareu, o no... si és q sí... em donaria molta rabia perq no em vaig enterar de q la feien... SI NO L'HAGUERA GRABADA!!!  :(  :(  :( ... (ésq mencanta l'anime en català moltíssim més q en castellà... sóc de la opinió q els doblatges catalans són mooooooooooolt millors q els castellans i q els valencians, tot hi ha q dir-ho...  :oops: )

Doncs bé... això és tot de moment. De totes formes ens cansarem de llegir-nos per ací, no?

Q us vaja bé!!!  :cool:
Ayako Miyagi l’ha editat per darrera vegada el dia: 09/05/2005 a les 00:05, en total s’ha editat 1 vegada.
[size=150][color=red][b]Au, ànim, salut i força en el canut!!![/b] [/color][/size]  :cool:
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs la segona pel·lícula de Sakura, la caçadora de cartes, sí que l'han fet a TV3. Precisament en Sheikah, fa ja un temps, va penjar una de les cançons en català de la segona pel·lícula. Ho sento però et farà ràbia no haver-la grabat el dia en concret ñ_ñ (Bé, a mi em passa el mateix perquè no hi era i no la vaig poder veure xD).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ayako Miyagi
Entrades: 6
Membre des de: 08/05/2005 a les 22:46
Ubicació: A les terres del Sud: ALCOI (Alacant)

Entrada Autor: Ayako Miyagi »

Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...  :cry:  :cry:  :cry: ... I q la van fer per Setmana Santa?!... Ho dic perq sempre sóc a casa i normalment m'antere del q fan... i no sé com m'he pogut despistar tant esta volta...  :evil:

Gràcies per contestar Ran!!!  :wink:
[size=150][color=red][b]Au, ànim, salut i força en el canut!!![/b] [/color][/size]  :cool:
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hum... Doncs no sé quan la van fer, però era pel matí... I no vaig ni pensar-hi que la feien xD O sigui que tampoc l'he vist u.u

Per cert, benvinguda al fòrum, es trobava en falta gent del País Valencià :P
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Si, va ser per setmana santa i a mi tb se'm va passar pk la van fer EL PRIMER dia, kuan enkara ningu sap exactament la programacio kom la fan... >.<
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ayako Miyagi
Entrades: 6
Membre des de: 08/05/2005 a les 22:46
Ubicació: A les terres del Sud: ALCOI (Alacant)

Entrada Autor: Ayako Miyagi »

OK, gracies a tots per contestar... ara només em keda esperar a q la tornen a fer i punt... ^^U

Ereza, moltes gracies per la benvinguda!!!  :D  Encara no sé si hi ha gent o no del País Valencià (espere i supose q sí...) però si ésq no intentaré ser una bona representant!!!  :P
[size=150][color=red][b]Au, ànim, salut i força en el canut!!![/b] [/color][/size]  :cool:
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

O_ô Jo em vaig enterar per un familair molt proper.. xDDDD Li vaig avisar a tothom que vaig poder xD En aquella epoca el saldo abundava xD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Benvingudetaaaaaaaa!!!!

Jo només la vaig poguer veure en japonés i subtitulada en anglès XDDD
La catalana no la vaig agafar tampoc, t'acompanyem en el sentiment TT_TT...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Jo la segona pel·lícula de Sakura la volia veure però al final només vaig poder mirar l'última part, em vaig despertar massa tard XD De totes maneres, segur que la tornen a fer i podràs gravar-la, qui sap si ara que estan emetent la sèrie, quan acabin amb tots els capítols tornen a posar les pel·lícules.

I benvinguda al fòrum Ayako! ^^
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ayako Miyagi
Entrades: 6
Membre des de: 08/05/2005 a les 22:46
Ubicació: A les terres del Sud: ALCOI (Alacant)

Entrada Autor: Ayako Miyagi »

WOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Moltíssimes gràcies a tots per akesta benvinguda tan emotiva q he tingut!!! T^T ... La veritat ésq ja em senc com a casa... xD

Doncs moltes gràcies per les informacions donades i els ànims rebuts... q reconforten ... I MOLT!!! (I ara mes q s'acosten els temuts examens de la uni...  :( )

Ara només cal esperar a q la tornen a fer, i a l'igual q Lonnia, opine q tal volta ara q estant tornant a fer els capítols ki sap si tal volta per a l'estiu estiga ahí la 2a peli preparà per a tornar a ser emesa i dedicà especialment a tots els foreros de Tenkū no Sheikah... xD

Au, m'en vaig a seguir llegint missatges!!!
:D
[size=150][color=red][b]Au, ànim, salut i força en el canut!!![/b] [/color][/size]  :cool:
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Una pregunta...: Veig que ningú la va veure i tots ho volíem fer (jo m'hi incloc, perquè també la vaig veure en japo i subtitulada en anglès, però vaig trobar un guió de la pel·li traduïda del japonès directament al castellà d'Argentina xD). Basant-nos en això..., la meva pregunta és... ALGÚ LA VA VEURE SENCERA!? XD...
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Jo ._. I ja la tinc fins @~#€&*
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Tu? Quines coses té la vida... Ets una minoria ètnica tant mirant pel·lis d'anime com ordenant els canals de la tele xDDDD...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs jo també l'he vista ^^. Com que la van fer fa poc, la vaig voler gravar i ara la tinc en vídeo  :P  Tot i que continuo dient que em va decepcionar xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ran ha escrit:em va decepcionar xD
Decebre

(amb tu ho havia de fer, que ets de les poques que parles amb correcció xD)

Jo també la vaig vore... Però quan la van fer per Nadal o.o Sóc un ésser estrany?
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Jo le vaig veure, i la tinc en DVD, però es en castellà!... de totes maneres tampoc esta mal doblada (no tinc gaire oida com vaig dir, com també vaig dir que tenia una memoria de peix  :D , així que ves a saber si estava fatal)
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Poos jo la vaig veure kuan la van fer aket estiu i a mitjes... no tava malament....XDDD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

En castellà era per plorar xD
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ja veus, de tota manera sem faria estrany veure-la en castellà.... sempre ho he vist en català XDDD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

La serie està millor doblada en castellà.. almenys en Kero.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants