IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Maltractament amb un llibre!!òó

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Re: Maltractament amb un llibre!!òó

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ereza ha escrit:
znake ha escrit:El teu bitxot fastigos m'ha espantat. Perquè fiques coses tan lletjes que fan mal a la vista? ¬¬
xDDDDD Prefereixes aquesta?

Imatge
Ostia k bo xDDDDDDDDDDD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Segueixo sense trobar-li sentit al llorot aquest... xD
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
->maron<-
Entrades: 375
Membre des de: 10/01/2006 a les 17:32
Ubicació: Lleida capital :p peró m'encantaria que fós la lluna ^^

Entrada Autor: ->maron<- »

vols dir que és un lloro?
jo veig que s'assembla més a una óliva o com és diguin :lol:
[img]http://img240.imageshack.us/img240/696/angelbaby55478218li.gif[/img]
:angelfals:[color=orange][b]  L'ANGELET D'AKEST FÒRUM?¿?天使!!!! [/b][/color]  :mishu:
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

^____________________* Quan et vegi et fotré al búho per la boca.


... Jo tampoc li pillo la gràcia.


Algú es vol quedar al meu panda fins dintre de 3 messos almenys? Com s'arriven de posar d'idiotes quan veuen una consola, de veritat... SOrt que no estàs aquí, si no et mossegaria ¬¬

Ara odio més les consoles. Apart d'avorrides, tornen idiota a la gent ~.~
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:Ara odio més les consoles. Apart d'avorrides, tornen idiota a la gent ~.~
1. No són avorrides.
2. Tu també em tornes idiota u////u >.<
3. Si no entens què vol dir el bitxo no t'emprenyis i.i
Imatge
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ereza ha escrit:3. Si no entens què vol dir el bitxo no t'emprenyis i.i
M'he imaginat una serp amb un palet donant-li cops a una merdeta-panda xDD Però no ho ets pas de merdeta i.i Només que m'he imaginat l'escena de la Arale xDD
Ereza ha escrit:2. Tu també em tornes idiota u////u >.<
u/////u
Avatar de l’usuari
kurama_1_5
Entrades: 117
Membre des de: 26/09/2006 a les 16:10
Ubicació: El Masnou, Barcelona

Entrada Autor: kurama_1_5 »

B, jo ara explicare un altre anecdota sobre els bolis i coses voladores de la clase.

Quan anava a la ESO, cada dia era guerra de Guixos, a veure, es fa en el descans i pases una bona estona, sempre i quan no fiquis a altres pel mig, a mi quan man tirat un guix o algu aixi jugant, jo mi torno de la mateixa manera, clar estar que sempre ho feiem de broma i mai per fer mal, ja que en aquest cas no els tiravem amb força.

Mes anecdotes, amb el profe de catala un dia vam fer una guerra de boles de paper, el profe va entrar a clase, va tancar la porta, va retirar les taules i va dir, guerra de boleees.... XD, no ho oblidare mai aixo.

Ara un altra i la ultima, el sumum dels boigs de tirar coses.
Estavem a clase (ara a cicles formatius de grau mitja d'electricitat), i erem tot nois (quina pena TT_TT), el profesor es va deixar les claus a la taula, i a un de la case no se li acudeix altra cosa que tancar la clase, desde dintre, be, doncs quan ell i uns altres discutien de on deixar la clau no se li acut un altre cosa que tirar la clau per la finestra :shock: , aquesta cara vam posar tots.

No vegis el follon que va montar.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

kurama_1_5 ha escrit:jo ara explicare un altre anecdota sobre els bolis i coses voladores de la clase.
No n'has dit res dels bolis
Quan anava a la ESO, cada dia era guerra de Guixos, a veure,
Això també ho feien a classe. Sempre he pensat que eren tots una colla d'idiotes infantils, que no solament a al eso, al batxillerat ho feien també...
i erem tot nois (quina pena TT_TT)
Deus voler dir "quina sort"... hehehehee... (he)

I per cert, que divertit això de la guerra de boles i de llençar les claus per la finesta xD!
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
kurama_1_5
Entrades: 117
Membre des de: 26/09/2006 a les 16:10
Ubicació: El Masnou, Barcelona

Entrada Autor: kurama_1_5 »

Amiboshi ha escrit:
kurama_1_5 ha escrit:jo ara explicare un altre anecdota sobre els bolis i coses voladores de la clase.
No n'has dit res dels bolis
Quan anava a la ESO, cada dia era guerra de Guixos, a veure,
Això també ho feien a classe. Sempre he pensat que eren tots una colla d'idiotes infantils, que no solament a al eso, al batxillerat ho feien també...
i erem tot nois (quina pena TT_TT)
Deus voler dir "quina sort"... hehehehee... (he)

I per cert, que divertit això de la guerra de boles i de llençar les claus per la finesta xD!
1 - Tens rao no he dit res dels bolis, volia dir coses volant i he acabat amb nomes els guixos XD.

2 - Home, idiotes no ho se pero infantil si q he arribat a ser i força

3 - Aix, q va q va, de sort res, tots homes quin rotllo, no feia maco a la vista, molts sortien a fora a veure quan pasaven les noies de Comerç XD.
Tant de bo hagues estat com a minim una o dues noies per la clase. :roll:
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

Germaneta no deies que tenies tans reflexos :lol:.Tenia un bony com el del shin- chan :lol:
Aveure a mi:
-La meva estimadeta germaneta la maron li vaig demana el floresent i mel va tirar al cap :evil:
-El meu profe de tecno i naturals quan veu que dibuixo me pege amb el protector del guix que es de ferro (aixó es maltractar)i com que sempre dibuixo a classe. Mira m'aburreixo.
-I als canvis de classe els animals dels nens es pegen amb els diaris (aixó no es normal sels hen va l'olla.
Avatar de l’usuari
Shruikan
Mascota
Entrades: 615
Membre des de: 01/02/2006 a les 21:02
Ubicació: Artés, la Terra (Quin nom més cutre)
Contacta:

Entrada Autor: Shruikan »

Dons jo avui no m'han llençat res, però m'ha passat una cosa amb el boli. Resulta que el senyoret boli no volia guixar i jo tinc molt poca paciència, així que al cap de cinc minuts d'intentar escriure una lletra m'ha agafat un atac de furia i eh enclastat el boli amb la taula. El boli ha quedat partit en dos!!>< I jo em petava de riure. XD
[img]http://img519.imageshack.us/img519/7565/shuikinx9sr8.gif[/img][img]http://img165.imageshack.us/img165/4500/carnetdelasounddw7.gif[/img]
[img]http://img156.imageshack.us/img156/7961/sintitulo0998pc7.gif[/img]
Avatar de l’usuari
yuki_otaku
Entrades: 445
Membre des de: 25/08/2006 a les 21:15
Ubicació: Girona

Entrada Autor: yuki_otaku »

[quote=""nagisa""]
-El meu profe de tecno i naturals quan veu que dibuixo me pege amb el protector del guix que es de ferro (aixó es maltractar)i com que sempre dibuixo a classe. Mira m'aburreixo.
[/quote]

Jo també hem passo les classes dibiuxant, menys a les hores de classes importants.
[img]http://img147.imageshack.us/img147/2488/conanxhaibaraaiisaiyl9.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

Avui el que han volat han estat polls xD Ha estat fulminant. Després del pati les noies han començat a cridar dient que hi habia polls. Llavors tothom ha agafat el seu pupitre i s'ha apartat dels del costat. Dios xD Llavors han utilitzat la frase "Ens vindràn pateres de polls al caaaap!!!" Aquí m'he començat a petar. Fins i tot s'han representat els polls en forma de bolis. Ja veieu bolis volant per tot arreu ^^U
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

Ooooooooo algu que pense igual que jo (l'unic que jo dibuixo sempre perquè tot ho acabo rapid:els examens,els deures i altres coses)
Però es que aquell professor es un bèstia ara nose si es que no tinc bonys o en tinc per tot el cap.xD

Shruikan si et tingues al cantó em faries una mica de por e :shock: .L'unic que jo no me quedo curta però tot s'ha de dir. :roll: (Per cert vaig fer un dibuix d'una mig nena mig gata i s'assemble a la de la teva foto. D'aquí poc la posare)
Suzu
Entrades: 254
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:28
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Entrada Autor: Suzu »

otaku_fujida ha escrit:Avui el que han volat han estat polls xD Ha estat fulminant. Després del pati les noies han començat a cridar dient que hi habia polls. Llavors tothom ha agafat el seu pupitre i s'ha apartat dels del costat. Dios xD Llavors han utilitzat la frase "Ens vindràn pateres de polls al caaaap!!!" Aquí m'he començat a petar. Fins i tot s'han representat els polls en forma de bolis. Ja veieu bolis volant per tot arreu ^^U
Han volat polls?? :shock: A la meva clase encara no s'ha arribat a aquest extrem :lol: Però bé... heu passat un dia entretingut! xDD
Avatar de l’usuari
yuki_otaku
Entrades: 445
Membre des de: 25/08/2006 a les 21:15
Ubicació: Girona

Entrada Autor: yuki_otaku »

Polls, a l'escola que jo anava abans n'hi havien molts...

Per cert, Ota, rei, sempre et passa el mateix amb els passats de català, va amb ''v'' no amb ''b'' XDD
[img]http://img147.imageshack.us/img147/2488/conanxhaibaraaiisaiyl9.jpg[/img]
Sakura
Entrades: 406
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:12

Entrada Autor: Sakura »

:shock: Ota, polls?? Quan fa que no escolto aquesta paraula... xDD Però, una question, com saven que eran polls si son tan petits que no es veuen?? xDDDD Al final, os heu divertit... jajajaj
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

Bah, ja veus: Crec que tenien molta picor i han començat a cridar i una s'ha espolsat el cap i representa que l'hi han caigut ous xDDDD La tutora diu que el dillus ens inspeccionarà el cap. Sí!!! Farem d'australopitecs!!! u,u
Avatar de l’usuari
yuki_otaku
Entrades: 445
Membre des de: 25/08/2006 a les 21:15
Ubicació: Girona

Entrada Autor: yuki_otaku »

Son facils de veure si t fixas, quan la meva germana anava a 5e o 6e hi havia una nena a la seva classe que en tenia i li van fer posar un gorro despres de posar-li vinagre al mig de la classe.

No sempre que et rasques ha de ser per polls, també pot ser per caspa.
[img]http://img147.imageshack.us/img147/2488/conanxhaibaraaiisaiyl9.jpg[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants