IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

El targeter de la meva mare

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Respon
Inuyasha
Entrades: 64
Membre des de: 29/11/2006 a les 22:01
Ubicació: epoca Sengoku

El targeter de la meva mare

Entrada Autor: Inuyasha »

Dons un dia, la meva mare va anar a comprar al Mercadona de Girona (Rodolí) i resulta que ho va deixar tot a la cabina aquella on hi fiques 1 € i ho tenques, va anar a comprar i quan va tornar amb tota la compra i tot, va mirar a la "cabina" i va veure que li havien robat. Llavors denuncia a la Policia i al cap d'un mes la truquen des de l'Estartit (i mira que vivim a GIRONA i ens diuen que han trobat el targeter amb tot a dins TOT al mig de la carretera vam haver d'anar-hi i tota la pesca.

PD: per pensar en positiu dic que va ser una excusa per passar el dia allà :lol: :D :P :cool:
Inuyasha & Kagome
Sango & Miroku
Les millors parelleeeees !!!!!!!!!!!!!

[b]Sóc del club de fans de la Sound VISCA!![/b]
[img]http://img259.imageshack.us/img259/6909/carnetsound023inuyashawr0.gif[/img]

A per cert, el meu codi de Wii és... 5504-0642-5611-8328
Suzu
Entrades: 254
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:28
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Entrada Autor: Suzu »

Trobar el targeter a l'Estartit!! Doncs veu tenir sort, tant lluny buscava la policia? Sé de casos més senzills i que no s'ha conseguit retrobar mai la cartera...
Tot i així, m'alegro de que ho recuperéssiu i que, a més, passéssiu el dia allà. Segur que ta mare devia de estar més calmada :lol:
Sakura
Entrades: 406
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:12

Entrada Autor: Sakura »

Doncs a ma mare un dia van anar, ella i el meu pare, de sopar de treball del meu pare. Llavors al restaruant li van robar la cartera, només portava les targetes que correns les va desactivar, al següent dia van trocar del Mc Donal's que estava la cartera als banys... xDDD I tenia totes les targetes! ^^
Avatar de l’usuari
yuki_otaku
Entrades: 445
Membre des de: 25/08/2006 a les 21:15
Ubicació: Girona

Entrada Autor: yuki_otaku »

Ja! Pos ma mare, estava a la feina, i li van robar el bolso, al cap d'uns dies el van trobar a les vies del tren, però numés tenia les targetes i el DNI. Tot lo atre li havien robat.
[img]http://img147.imageshack.us/img147/2488/conanxhaibaraaiisaiyl9.jpg[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 49 visitants