IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Cagun en el **** motorista

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Cagun en el **** motorista

Entrada Autor: Soundwave »

Bueno, estrenaré akesta secció explicant-vos el ke el va pasar farà uns dos dies.
Taba passejant el meu gos, el Cocó, i ens vam aturar a un semàfor. quan es va posar verd per nosaltres, vaig veure ke hi havia tres motoristes a la primer filera i vaig pasar amb el meu gos davant d'ells. De cop i volta, un d'ells va fer uns pasos cap endavant amb la seva motu i una mica més i li dona al meu gos. Quan el vaig mirar a la cara, vaig veure akella mirada d'odi ke sempre fan algunes persones, quan em veuen amb el gos, com dient: "mira, akest gos es fastigós, per culpa d'ells, es moren i s'infecten nens i a sobre embruten la ciutat!!!"
Al moment li vaig cridar: ¿¿¿¿¡¡¡¡¡KE TE PIENSAS KE HACES, SO GILIPOLLAS!!!!?????
Us juru ke hagués estat capaç de agafar la correa del meu gos i donar-li un bon cop amb ella. Però el meu gos no el vull deixar solt i a sobre al mig d'un pas de zebra. O sigui ke desprès de cridar-li m'en vaig anar pensant durant tot el camí: "ke tingui un accident, ke tingui un accident, ke tingui un accident!!!"
Bueno, ja veieu, quan els amos d'alguns gosos fan coses m,alament (com no recollir les cakes), la culpa serà sempre del gosos, trist però cert.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

si, tens rao hi ha gent ke es fastigosa i ke van de guapos i de senyors xo kuan algu els planta cara llavors o es caguen o es van mb ls amics "xulos" (ho dic pk encara ke normalment soc tranquila, tink molt mala llet i sempre acabo ficada en "piques" o kses d'akestes mb els pallassos ke hia pl carrer) i aixo dls gosos... francament em dona pena hia molta gent ke kuan veu 1 gos pl carrer es fica mb el pobre animal pk no te valor d posar-se mb l'amo... pero si ls ke embruten i emprenyen + son ells mateixos!! :evil:

PD: aixo de "nècdotes" no ho havia sentit mai... havia sentit "anèctodes" pero suposo ke necdotes sera 1 abreviacio o algu axi...o no, ki sap ki sap
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Nècdotes... xD és que abans era un viciat a "7 de nit", i la Rosa Boladeras (que feia de Sònia Polanco) interpretava una dona que tenia un llibre de "nècdotes de l'any 85"... xD
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

ah, es veritat! jo abans l'havia vist algun cop "7 de nit" xo mai em va agradar gaire... XDD
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

a mi m'encantava l'home dl temps XD ( la vritat s q tampoc u veia gaire pq u feien bastant tard)
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Mistakes

Entrada Autor: Ait »

Jordi, nen, que era l'any 82, l'any del Naranjito, la cosa aquella grassa i rodona que servia per donar imatge al mundial de futbol d'Espanya 82.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No ve de cinc anys. A més, segur que el Naranjito encara era viu el 85.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Jo espere que algú l'hagués matat abans del 85 perquè no m'agrada la taronja aquella... xD

Per cert, com a dada extra, a la vella del Set de Nit li diuen Margarida Batet.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs al meu germà li van comprar un trencaclosques del Naranjito i li va encantar, era la mar de feliç xD I em sembla que no m'equivoco si dic que encara el tenim per casa :roll:

Hem canviat bastant de tema n_nU
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

La gent comença parlant de gossos i acaba amb el naranjito.....bé,que hi farem.  :D
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

És que som així XP jeje
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No hi ha tema que no se'n vagi per les branques xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Bé així és més divertit,no? jejejej :lol:
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Sí!!! Mireuu, està content -> :mishu:  Ah si, sobre el que va escriure la Sound fa + d'un any... k hi ha gent molt idiota pel món (sí? Qui ho diria xD), però quan dominis el món els podràs maltractar ^^UU
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Hermione99 ha escrit:però quan dominis el món els podràs maltractar ^^UU
jajajaja, sense comentaris..... :lol:
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Kaede Rukawa ha escrit:
Hermione99 ha escrit:però quan dominis el món els podràs maltractar ^^UU
jajajaja, sense comentaris..... :lol:
em sembla ke algú dubta sobre la meva capacitat de dominació ¬¬...
idees per la seva propera destinació en quant arribi al poder???  :twisted:
XDDDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hum... Domesticar un exèrcit de pingüins a l'Antàrtida? No sé, no se m'acut res... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo dominaria TV3 xD Però en fi, això ja és una altra cosa.

P.D.: Si realment domines els de TV3, quan els tinguis dominats deixa'm fer un parell d'arreglos per allà xD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Sheikah ha escrit:Jo dominaria TV3 xD Però en fi, això ja és una altra cosa.

P.D.: Si realment domines els de TV3, quan els tinguis dominats deixa'm fer un parell d'arreglos per allà xD
Va sheikahnet no et preocupis, ke quan domini aquest patètic món, et nomenaré cap de traduccions de sèries a TV3, i si et portes bé, et farè directament Cap de totes les televisions catalanes XDDD

Ereza... aquesta idea no està pas malament... però segur ke és a la antèrtida on hi ha pingüins???
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

No, pensa en la gent, després aniríem pel carrer sense poder dir sigut si fas això...
Soundwave ha escrit:Ereza... aquesta idea no està pas malament... però segur ke és a la antèrtida on hi ha pingüins???
A l'Antèrtida no ho sé, a l'Antàrtida sí que n'hi ha xDD Però tampoc ho aniré a comprovar... :fred:
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants