IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

al saló del manga

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ait ha escrit:Sí, a sobre amb quedades i quatre dies de durada... Això és per posar-me les dents groses i donar-me enveja, eh, pota? xD
Prf... jo només hi penso anar un dia, com cada any... cau massa lluny de casa per tornar-hi sense tenir allotjament a Barcelona xD A més, aquest any em tocarà anar-hi en transport públic, és a dir, més despeses (que la Renfe no ho posa barat que diguem...)

En fi, encara falta molt de temps, o sigui que ja ho parlarem quan toqui...
sakurita ha escrit: cert jo akest salo del manga com hi havia una cua kilometrika xD HEM VAIG POSAR A L'ENTRADA MATEIXA vai cridar: JUAN TIO!!!!!!! TE ESTAVAMOS BUSCANDO!!! (pero no ho havia juanxDXD )
Bona aquesta... xDD Però la cua era per agafar les entrades, no? Jo les portava del ServiCaixa i vaig entrar ràpid... (o em vaig colar sense adonar-me'n xD) Aquest any ja hi vaig anar preparat, que l'any anterior em va tocar fer 2 horetes de cua...

Ah, sí, posats a explicar anècdotes... resulta que vam estar fent cua per dinar (de fet, només per agafar beguda...) durant gairebé una hora, i a l'hora de marxar va i veiem que et marquen en sortir... Podíem haver anat a dinar a fora, és que... "hay que ser gilipollas" xD
Imatge
Avatar de l’usuari
sakurita
Entrades: 266
Membre des de: 30/05/2004 a les 16:13
Ubicació: el sostre d ksa mva
Contacta:

Entrada Autor: sakurita »

jajaja nono era una cua kilometrica X ENTRAR AL SALO!!! aixins q vaig passar del marro i hem vaig possar devant la gatchan merdosa akella xDDDDD una cosaaa sheikah en akest salo del manga podriem kedar tots dintre el recinte no?!?! podriem nar disfrassats!!! i jo i en kotaro-chan farem un fanfic x fer publicitat d la web q et sembla?!?! alguna d les meves espectatives t'agrada?!?! :oops:
me pondre la banda en la frente...cuando pueda derrotarte como ninja
[img]http://narutosite.free.fr/sakura.gif[/img]
[color=purple]¡¡SKRAchan&Inô 4EvEr!![/color]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

sakurita ha escrit:podriem nar disfrassats!!!
Ei, no ens passem! xD Jo no puc (i no vull) vindre disfressat xD Frikisme sí, però no tant xD
sakurita ha escrit:nono era una cua kilometrica X ENTRAR AL SALO!!!
Curiós... o sigui que ens vam colar sense adonar-nos-en xD S'haurà de repetir aquest any, ara que ja li tenim el truc... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ait, jo et dono ànims, i els diners te'ls escanejo amb l'escàn·ner® que no tinc, ok? ^_^

P.D.: escàn·ner... és que m'agrada geminar-ho tot xD

(Segur que és germinar? No sé, germinar em sona a netejar les plantes o alguna cosa així --> ho veus com no, que no és germinar? XD)
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 14/07/2004 a les 00:12, en total s’ha editat 2 vegades.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

GeRminar, recorda, geRminar...
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Em fan ganes de matar-vos als dos, un per incitar la incultura i l'altre per deixar-se manipular...
El DIEC ha escrit: germinar v. intr. Esp. una llavor o una espora, començar a créixer o desenvolupar-se.

geminar v. tr. Doblar. | ESP. Fer audible la implosió i l'explosió en la producció (d'una consonant). En el mot immens la m és geminada.
Les eles germinades són uns tipus especials d'eles amb arrels, que provenen de la regió de L'Espluga Calba (Europa xD).
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

jo si q e fet arrels!! dl temps q e tardat en entendre el has possat!XDD
i encara me qdat igual!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Això de les eles germinades no cal que ho entenguis perquè no s'entén. Tu t'has de quedar amb la part bona i és que s'ha de dir ELA GEMINADA. Això és tot xD.
Avatar de l’usuari
sakurita
Entrades: 266
Membre des de: 30/05/2004 a les 16:13
Ubicació: el sostre d ksa mva
Contacta:

Entrada Autor: sakurita »

:roll: pero aixo q es una clase de gramatica catalana o un forum!??! xD
me pondre la banda en la frente...cuando pueda derrotarte como ninja
[img]http://narutosite.free.fr/sakura.gif[/img]
[color=purple]¡¡SKRAchan&Inô 4EvEr!![/color]
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

No, no, el de llengua catalana està a L'altre fòrum... xD.
El tema el vaig obrir jo i va tenir èxit el seu dia, ara ja... està vell...
A més, si t'hi fixes això no és gramàtica, això són parides de l'Ereza que ha contaminat el Sheikah i jo intento descontaminar. Els descontaminador que descontamini que contaminat bon descontaminador serà, pensa-hi... xD.
Avatar de l’usuari
sakurita
Entrades: 266
Membre des de: 30/05/2004 a les 16:13
Ubicació: el sostre d ksa mva
Contacta:

Entrada Autor: sakurita »

jajaja no si ja... bon ''trabalenguas '' xD felicitats
me pondre la banda en la frente...cuando pueda derrotarte como ninja
[img]http://narutosite.free.fr/sakura.gif[/img]
[color=purple]¡¡SKRAchan&Inô 4EvEr!![/color]
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Uoh, uoh, gràcies! No m'estaràs tirant els "trastos", oi??? XD

Per cert, si algú vol fer ressuscitar el tema de llengua catalana estaria bé... xD...
Avatar de l’usuari
sakurita
Entrades: 266
Membre des de: 30/05/2004 a les 16:13
Ubicació: el sostre d ksa mva
Contacta:

Entrada Autor: sakurita »

jaja si tantes ganes tens dma hem fots una classe i q crec q a mes d'un usuari li aniria b!!xDDDDD
me pondre la banda en la frente...cuando pueda derrotarte como ninja
[img]http://narutosite.free.fr/sakura.gif[/img]
[color=purple]¡¡SKRAchan&Inô 4EvEr!![/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ereza, seràs Mayu... em fas canviar ela geminada per germinada i resulta que ja ho tenia bé... >.<
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Nens, és que sou uns incults®... jo ho deia en conya, per la paranoia aquella que es van muntar a "llenguavalencianasi", dient que el català feia servir "eles germinades" xD
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Nen, ets un c****... XD. No tens altre paraula per descriure't...

Well, Sheikah, tu fes-li cas i mira com acabes, amor meu... Tu t'has de refiar de mi... ^_^

Ahm! Sakurita, que dius que vols classes de llengua catalana? xD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Classes de llengua catalana, Sakurita? No saps en quin merder t'acabes de fotre...

Lliçó 1: "Quant a Sigut i les seves variants"

Sigut -> caca
S'ha de canviar per "estat".

Després t'ensenyo el que vulguis (i, Ereza, això no és de guais sense u, eh? XD)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:Després t'ensenyo el que vulguis (i, Ereza, això no és de guais sense u, eh? XD)
Sou uns depravats xD Jo no li hauria vist les segones intencions... a més, no seria de guais sense u, amb a qui (<-construcció correcta?) et dirigeixes xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Per això mateix, que no formaríem parella yaoi xD
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Això dels "siguts" és quelcom relatiu, no tothom ho accepta, depèn de com t'agradi més bàsicament. Per cert, la Sakurita no ha respost encara, no li inflis encara el cap amb normes que ens anam inventant entre tu i jo... xD.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 91 visitants