IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Sheikah va a comprar peluixos d'Inuyasha i alguna cosa més

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Sheikah va a comprar peluixos d'Inuyasha i alguna cosa més

Entrada Autor: Esbotzegat »

Un dia vaig anar al norma comics. Allà vaig veure un peluix d'un Inuyasha bastant bufó. En veure'l, vaig pensar: "per mi :twisted:". I així va ser xD

Vaig comprar còmics. En quan vaig anar a pagar, em van cobrar els còmics i dintre la bossa. Després li treuen la seguretat que duia el peluix a la mà i cap a la bossa. i sense cobrar-lo. O que bé, em va sortir de franc xD

Dies després vaig tornar aviam si podia comprar-ne un sense pagar xD però ja no en tenien.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí... m'has de donar l'adreça de la botiga aquesta, per si algun dia baixo a Barnacity, fer negoci... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Aviam, el Norma Cómics és al passeig Sant Joan, gairebé tocant l'Arc de triomf, que no "arc the lad", o alguna cosa així. De totes maneres prefereixo l'fnac, fan un 5% de descompte.
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 13/07/2004 a les 20:35, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ara tots a comprar al Norma Comics a veure si ens donen un peluix de regal XD. I si no ens el donen.. "però com que no? Si l'altre dia va vindre un noi i li vau donar un". I potser si insistim ens el donen, o emboliquem la troca. O ens fan fora, però vaja, això es iwal. Com ke almenys a mi no em coneixen XD
:multicolor:
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Lonnia ha escrit:O ens fan fora, però vaja, això es iwal. Com ke almenys a mi no em coneixen XD
Jo crec que seria aquesta opció... però sí, es podria fer... al cap i a la fi, a mi tampoc em coneixen, i no m'hi veurien mai més xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

ejejjejej nia mi m.. io vai al kontinuara (no konek gaire barna) lany k b els divendres a la tarda podre volta x barna (mentres speru lautubus x torna) ejejej mai de fe una llista
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

ups, a mi si que m'hi veuen sovint a Norma Còmics XD(hi visc al costat) pro sempre puc nar amb una mascara jejejeje tot sigui xq m'ho cobrin d franc!!!!! :D
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

ejejje si am la maskara den hanamichi & kompani a un dels ultims episodis XDD
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Jo els unics peluixos k trobo són els de les màquines d la pinça aquella xD I mira que n'hi ha alguns d molt guapos *_* També hi ha ninots on vaig a comprar comics pero no m'agraden tant, si algú en vol un d la Heidi ja sap xDDD Encara k val una pasta em sembla (juas)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

no deuries tenir algun "enchufe" am alguna dependenta sheikah? XDDD
hi vaig nar fa poc pro no va colar....Ú__Ù
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo fa poc vaig anar per Barcelona i en una de les botigues vaig trobar un Inuyahsa moníssim! Costava més o menys com un dels còmics, no sé si eren 7 o 8 Euros. El què passa ésque ara mateix no recordo el nom de la botiga...n_nU com que sempre faig una ruta per 6 o 7 botigues diferents en un dia...no m'entero gaire. Vaig a pulir-me els diners! Tot i que despres n'acabo demanant...¬¬U
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 58 visitants