IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Un gat molt pesat n_nU

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Respon
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Un gat molt pesat n_nU

Entrada Autor: Ran »

Ahir a la nit, quan anava a assaig, em vaig trobar el gat de la veïna del carrer del costat, (per la vostra informació; és un gat mooolt gran, o gras, depèn de com t'ho miris xD, pesa moltíssim, i dedebó, u_uU té un greu problema d'obesitat), el gat em va seguir carrer avall, fins que me'n vaig cansar i el vaig dur a casa seva n_nU em va sortir la senyora dient: Ai! el meu picarol, has vist com s'ha engreixat? per això li agrada caminar...
I la dona, cada cop que es troba a ma mare li diu: la teva filla és molt bona noia.

Carai, no m'estranya, sempre li haig d'anar a buscar el gat que ha anat a passejar... :?
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Pensa que potser és una mena de Garfield xD... Un dia que el Garfield es va perdre per la ciutat i no trobava ca seva va anar a parar a un restaurant abandonat on vivia la seva mare, vés a saber si li hagués passat el mateix a ell xDD...
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

XDD io vai vere aket kap!! i tb tink un gat po es idiota XDD es fot osties x tot arreu i un dia es va sokarrima els bigotis XDDD es va akosta massa al fok XD
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Si és que els gats són més llestos del que ens pensem... jo tenia uns gatets, fa temps, molt bufons, i sabien agafar menjar de la nevera... xD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Agafaven menjar de la nevera?? Però tu què els hi ensenyes Sheikah? xD

Jo tinc tres gates però no són tan espavilades :lol: només n'hi ha una que a vegades fa mal però res més.

Mentre no vinguin els meus cosins a casa...(van agafar un gat i el van posar al microones i després el llençaren per les escales a veure si es feia mal u_uU sort que hi havia l'àvia per vigilar-los).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Doncs si no hi arriba a ser a saber que li fan al pobre xD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

pobre gatet :cry: snif, amb lo k m'agraden a mi els gatets i no em deixen tenir-ne TT_TT (m'aig d conformar am un peluix del Kuroneko de Trigun XDD)
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
helium
Entrades: 19
Membre des de: 24/10/2005 a les 19:29
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: helium »

Doncs io tink un gatet (q es diu garfield per cert, mol original ia u se ^^') i es un vago de cuidado, es pasa tot el dia dormint pro a les 11 en punt li agafen ganes de correr per tota la casa i caçar qualsevol cosa...

Espereu que la Yuka us expliki la historia dels seus hamsters ...XDD
En te un de violent que li estira de la titulina a l'altre. I l'altre, en comptes de defensar-se es posa a plorar, la Yuka diu que es masoka pro... no se io si els pobres hamsters...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Huaike ha escrit:Si és que els gats són més llestos del que ens pensem... jo tenia uns gatets, fa temps, molt bufons, i sabien agafar menjar de la nevera... xD
Ostres, doncs ara mateix no me'n recordo pas, que ho fessin XDDD Però ves, si ho vaig dir, devia ser veritat... o.o
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants