IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Pooooooooooowerceeeeeeeeell!!!

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Respon
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Pooooooooooowerceeeeeeeeell!!!

Entrada Autor: Ereza »

És aquesta la història d'un venedor marginat de piles alcalines.
"¡Ocho pilas alcalinaaaaas, un euroooo!", cridaven ell i la seva dona, sense que ningú els fes cas. Clar, pobrets, amb el que deuen guanyar, no en deuen tenir ni per menjar... I "¿Qué tenemos hoy para cenar?" - "¡Pilas alcalinaaaaas! Ochoooo" xDDDD

Bé, doncs... Jo vaig pensar "va, per un euro, provarem a veure què tal" xD Un cop comprades (almenys em va dir "gracias", i devia pensar "menudo pringao" xDDDD), ens adonem de la gran marca, Powercell xD Bé, van ser motiu de conya durant el dia, i avui, quan anava a passar les fotos de la càmera a l'ordinador (no podria tampoc, el Windows no em va per culpa del Panda, però això ja és una altra història ¬¬), va i se m'acaben les piles que hi tenia posades. Penso: "va, vaig a posar les Powercell a veure què passa" xD Primer em fixo que allò que diu "Press dots to test" i hi ha un indicador per veure la quantitat d'energia que queda, que es posa groc... Està SEMPRE groc xDDD Bé, les poso a la càmera, i SORPRESA, s'encén! xDD Li dic "Hard Drive" (el que se li ha de dir per passar les imatges), i comença: Pip, pip, pip, pip ("sin batería") xDDDDDD

Bé, fixant-m'hi millor, una de les piles està abollada i tot, o sigui que... xDD

El proper diumenge que quedem, vaig a aquell home i em queixo, a veure què diu  :sadic:

En fi...   :capalwc:

(queda pendent la crònica de la segona quedada xD)
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Però que no venien amb una capseta ni res les piles?  :roll:  :?
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

jajajajajajaja, tu juro a mi em va passar el mateix....tambè vaig comprar les piles powercell.....jajaja s'em van esgotar als 50 min. de jugar amb la game boy advance....XD, les vaig comprar pq em feia pena el pobre home q les venia.... :-P
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Weiiii, no sóc l'únic a qui han timat! xDD
Ran ha escrit:Però que no venien amb una capseta ni res les piles?
Sí, molt ben empaquetades, i amb data de caducitat el 2009 i tot... Com si les compressis a la botiga, vaja, però de marca Powercell.

...En guardaré una capsa a casa, com a record xDDDD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ereza ha escrit: ...En guardaré una capsa a casa, com a record xDDDD
Pel servei que t'han fet, no? xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Què curiós, avui m'han regalat unes piles clavades a les Duracell, només canviava el nom, "Green star", i he pensat en aquest post, xD. En fi, a veure quan duren.
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

jo totes les piles q tinc son recarregables.. sóc molt previsora... ^o^
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Però les piles recarregables també s'acaben morint, eh? Les meves, per exemple, per molt que les carregui no funcionen més de mitja hora.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Ostres, la meva mare va comprar l'altre dia PowerCell, sembla que el negoci funciona, així que no us han de fer llastima xD
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants