IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Avaria al tren

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Respon
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Avaria al tren

Entrada Autor: Ran »

L'altre dia al tornar de Barcelona vaig agafar els catalans, bé, com sempre ^^u Quan es comença a moure i passa per un túnel, es para i ens quedem a les fosques allà al mig. Jo i la bona sort, si és que... :roll:  Després de mitja hora sense saber ni qui teníem davant, el fan retrocedir uns metres per poder baixar a l'estació anterior, i apa, espera 10 minuts més perquè escullin quina via pot anar fins a Sabadell. Per sort vaig poder arribar a casa, però mitja hora més tard del previst i amb una gana... :lol:

En fi, una altra anècdota per explicar i riure una estona  :lol:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

A mi se m'han parat tres metros a la meva vida xDDD dos en la línia groga i un a la verda. I a sobre en cap d'ells hi havia línies de transbordament TT_TT... i amb akest "gran sentit de l'orientació" ke tinc... trobava les altres etacions a xinuxanu i de miracle...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Gaferia powah! xDD

Bé, a mi només em va fallar la línia 5 el dissabte del Saló, quan havia d'anar a casa la padrina... >_< No sé què vaig fer que em vaig haver de passar 2 hores sota terra. I el dia següent va ser aquell que hi va haver un accident a la línia 3 amb noséquants ferits... >____<

Ah, i bé, un dia al baixar a Barcelona també va fallar un tren. Pujo a l'estació habitual (a la capital, Borges Blanques), fa 100 metres i marxa la llum, tot a les fosques xD Tira enrere, torna a tirar endavant, i així 2 o 3 cops... I després va passar el revisor dient "Es que falla un pantógrafo" (els aparells aquells per agafar l'electricitat). Well, al final ho van arreglar, però vam anar amb 45 minuts de retard xD Això a part de trens que fan lluminària, però això ja és una altra història xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ostres, doncs la veritat es q jo he estat de sort en aquest tema, perquè de moment nomès se m'ha aturat 2 cops el metro, i no gaire estona....mai + de 10 min.... 8)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jur, i jo que estava llegint... :lol:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 62 visitants