IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!
Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Dic k tinc menys problemes xDD (a mi les llengues no m'agraden xD)
De fet, quan era mes petit (fa uns 2 anys, tmp tant) vaig fer una redacció de 20 linies amb 43 faltes només :cool:
He corregit les faltes, només m'havia ekibocat en "mí", les altres estaven malament, pero es culpa del teclat xDDD, no, de veritat, el Se a estat per k no e agafat ve el teclat avui i els altres accents... no ho se, sera per l'ultima clase k em va donar el profesor, de les Tildes i tot això... en realitat ho sabia :cool: (ho espero)
doncs jo mentre parlo barrejo les dues llengües.... es q a casa mon pare parla català i ma mare castellà... i clar, sempre es cola alguna paraula....xD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!
_young_link_ ha escrit:De fet, quan era mes petit (fa uns 2 anys, tmp tant) vaig fer una redacció de 20 linies amb 43 faltes només
Escriu l'Ereza:
Home, si ens posem així jo a sisè de primària feia els dictats (d'unes 10 línies, suposo) amb 0 faltes, o com a molt 1 `___` I no em sé les normes ortogràfiques, però no sé per què sempre se'm queda com s'escriuen les paraules xD
Yeah, i jo estic amb tu ^^U Només feia faltes en les paraules que no havia sentit mai... Tot i que poc a poc vaig aprendre les normes i vaig anar-ne fent menys encara... però ves XD
Corregeixo dos errors de cada cinc XDDD
És que m'estimo tant les preposicions que les poso quan no toca i tot ^^
Me'n recordo que vaig presentar un treball de català i totes les faltes eren preposicións que sobraven xDD
No m'estranya... la memòria sol fer neteja de tot allò inútil... per a què vols saber-te les preposicions d'un idioma forà?
Ui :? ...^^U (Doncs jo els recordo: a ante bajo cabe con contra de desde en entre hacia hasta para por según sin sobre tras durante mediante) (en català fan categories i xorrades i no me les sé ^^U)
Ereza ha escrit:Això no sortia a la frase original O_ô xD
Els van afegir després, no fos cas que que algú s'ho aprengui bé, i ho van canviant. Un dia d'aquests ja no existirà ni la frase original...
Però a vegades si que recordem coses totalment inútils, per exemple lletres de cançons estupides que se't queden al cap, etc. I altres coses importants se'ns obliden... ara no em ve cap al cap, però passa XD
Jo primer me les sabia en català, les preposicions, però quan vam començar a fer sintaxis, la professora de castellà em va fer sortir a la pissarra per analitzar una frase i volia que digués totes les preposicions castellanes, jo, tota feliç xD, li vaig dir: És que només me les sé en català. Gràcies a mi tota la classe, tant si se les sabien com si no, s'havia d'aprendre les preposicions (també amb durante i mediante) ^^u Arran d'això la gent em va estimar moltíssim i vaig oblidar les preposicions catalanes xD
Ara, de cançonetes que no tenen sentit i també una mica...estranyes, per dir-ho d’alguna manera ^//^, en recordo un munt. I com oblidar-les si me les cantaven cada nit per adormir-me xD
***Ran-neechan***
<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>