IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

un error k em surt

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Respon
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

un error k em surt

Entrada Autor: Kagome_cm »

Pos k des de fa uns dies, cada cop k vull entrar al forum, tinc k intentaru 2 o 3 vegades xk no se xk em surt aket error tan macu i sentimental k s'ha namurat de mi.


No sé com has arribat fins aquí, però has obtingut aquest bonic error xD
Si això t'ha passat mentre navegaves per CatSub i obtens aquest error repetides vegades, avisa'm.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hum... Ja notava jo un increment del nombre d'errors 403...

No hi ha res mal configurat i jo no he tocat res, últimament el servidor va una mica tonto (a estones es cau, d'altres dóna error de connexió amb la base de dades, i pel que dieu altres errors -tot i que aquests no els he vist ^^u-)... Si la cosa segueix així uns dies ja els enviaré un correu als d'HyD, a veure si es dignen a donar un bon servei (com han vingut fent), que per alguna cosa pago... xD
Imatge
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

vale
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 58 visitants