IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

doble personalitat

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

O sempre també pot haver-hi la gent que és com tu, que busca algú que l'agradi tb el manga, però és massa tímid, i per això no ho diu. A no ser ke la gent ja sàpiga ke tens akestes aficions i akestes coses...
I buenu, com ja es sap de ben lluny, coneixes molta gent per la red, ke acaba tenint els teus metaixos gustos, i pots fer kedades amb ells (nens, ke no estàveu fent una pel salon de manga akí?? XDDD). Al principi, en qualsevol quedada, sempre et kedes una mica cortadet, però desprès, al cap d'uns minuts, ja es veu el bon rotllo ke hi ha ^_^. Almenys a les ke he fet jo, (moltes per cert xDD) sempre ha estat així.
Lo millor es quedar en alguna zona comercial (no ha de ser sempre un centre comercial, però hi està bé tb per passar l'estona), on pogueu visitar tendes i curiosejar... I sobre l'hora, el dinar i el berenar, són molt bones hores, es veu ke mentre la gent menja, doncs mira, es va sentint més a gust i s'obre molt més ^_^
Com diu la Ranceta, els amics els acabaràs trobant, i tranquil si amb algú no surt bé la cosa, doncs això només significarà ke amb akella persona no t'avenies del tot, i perspones, al món, hi ha per donar i per vendre xDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ja veus, als meus amics tmpoc els entusiasma l'anime i a mi si.... no fa falta q tinguen exactament les mateixes aficions, amb algunes ja n'hi ha prou... a més, sempre pots dir-los que probin d'interessar-se pel q a tu t'agrada a veure si ells també ho toben interessant...( jo ho he fet, nkara q no ha donat gaire resultat :P )

I sobre el k diu la soundwave, tb és cert q pots trobar gent per la red q tingui els mateixos gustos q tu....no?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Ma germana, ke mirava amb cert recel els mangues ke tenia, però un dia em va demanar si li podia deixar algun per llegir-ho al metru. Mira, li vaig deixar el de les Gals! i s'els va llegir amb ànsia!!!! Cada dia m'agafava el següent i es va empipar quan li vaig deixar un a una companya meva, perke ella se'l volia llegir XDDD Desprès va continuar amb d'altres, però no recordu quins... l'ultim que es va llegir va ser el se Saiyuki (ke no l'ha acbat perke està oberta akí encara), això si, quan va veure l'OVA va vomitar, al igual ke jo ¬¬... Mai havíem estat més d'acord en alguna cosa, akella pel·lícula era una autèntica merdaaaaa!!!!!
Fes cas en Rukawa, ke encara ke no ho sembli, alguna ke altre vegada, té bones idees (XDDDDD). Busca un manga d'alguna temàytica que penses ke els hi pot agradar als teus companys, "i qui sap, qui sap, podría ser que...??"

PD: L'unic dolent de tota akesta història, eske ma germana té tendència a doblegar completament els llibres quan llegeix... Resultat---> S'EM SURTEN MOLTES PAGINEEEEEES TT_TT!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

jejej, ja ho he provat ja... pero es pensen q com q son dibuixos ja són x nens (q el manga de nens en té ben poc), i són bastant tossuts, només saben les 4 series (dragon ball, ranma...)., q ja es mol x ells. A més, no entenen les meves aficions, els hi vaig dir q jugava a rol, i ja es van escandalitzar (ja es pensaven q aniria a matar algu) i cla vulguis q no es dificil entablar una trista conversacio sense q et tinguin por...  

Respecte a la gent de la red tmb ho he provat, pero mai trobo gent q estigui a prop, i al final mai kedem, amb tot només em keden els foros, i algun q altre que li pugui interesa al manga (q segur q n'hi ha molts) pero no els trobu..., i si els trobo estan massa lluny.
Sí man i yulma nin enquantuva?
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Ugh, els mangues s'han de kuidar molt, no soporto deixar-los ^^U (De fet no ho faig xD)
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Soundwave ha escrit: Fes cas en Rukawa, ke encara ke no ho sembli, alguna ke altre vegada, té bones idees (XDDDDD). Busca un manga d'alguna temàytica que penses ke els hi pot agradar als teus companys, "i qui sap, qui sap, podría ser que...??"
m'has ofès.... :cry:  :cry: ........ :D
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

takun ha escrit:jejej, ja ho he provat ja... pero es pensen q com q son dibuixos ja són x nens (q el manga de nens en té ben poc), i són bastant tossuts, només saben les 4 series (dragon ball, ranma...)., q ja es mol x ells. A més, no entenen les meves aficions, els hi vaig dir q jugava a rol, i ja es van escandalitzar (ja es pensaven q aniria a matar algu) i cla vulguis q no es dificil entablar una trista conversacio sense q et tinguin por...  

Respecte a la gent de la red tmb ho he provat, pero mai trobo gent q estigui a prop, i al final mai kedem, amb tot només em keden els foros, i algun q altre que li pugui interesa al manga (q segur q n'hi ha molts) pero no els trobu..., i si els trobo estan massa lluny.
ja veus...la vida dels frikis és dura.....XDDD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Buf, la gent, si no té ganes de saber sobre manga ni anime, poc podràs fer si insisteixes, com a molt els fas enfadar ^^u... Jo tampoc tinc amics aquí, dos perduts i encara gràcies xD Però no m'amoïna, ves, passejant per fòrums he trobat a molta gent que ara són els meus millors amics, i d'això no en fa ni un any. També em costa veure'ls, això de trobar un dia que vagi bé a tothom és un martiri >.< xD

Però bé, paciència, poc a poc vas coneixent la gent, i el que sorprèn és que també et vas coneixent a tu mateix n_n.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

woo ran!! a mi em passa lu matex!! a olot (k es on visk) tink poks amiks, a bcn (k es on studiu) bastans po pk sok interna i kla vulgis o no 24hores amb la matexa gent... da = k tagradi k fas amiks segu. i xls forums... abans mol mes po ara no tink tems.. jeje
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Seguire tots els consells que m'heu dit (incluit al no deixar comics al meu germà), i si no trobu gent com yo que hi farem, vosaltres sereu la mva nova familia jejje
jo mentre tingui els meus comics, els meus soldadets etc... ja puc viure trankil.

Ara sera questio de prova-ho tot, estic tn emocionat jeje :)
Sí man i yulma nin enquantuva?
Nagasha_naraku
Entrades: 113
Membre des de: 11/11/2005 a les 14:35
Ubicació: La garriga, Vallès oriental, catalunya

Entrada Autor: Nagasha_naraku »

Tranquil takun, a mi també em passa. Jo sóc molt reservada però sempre i amb tothom, sempre sóc la mateixa nena "pija i tonta", com diu la meva pitjor enemiga. En un lloc on no soc gens reservada i puc descarregar la meva ira és a l'hora del pati, a l'escola. Sempre jugo amb els meus amics i, si em molesten, els hi fumu una cleka i es queden callats.

        (L)   NAGASHA_NARAKU  (L)
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

ostres, q mona, tens 10 anyets!!! kawaii!!! :P  :P  :wink:
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Shii, és la més petita del fòrum... :P
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

benvinguda Nagasha-chan!!! yukilina, ara ja no ets la + petita!! :wink:
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sips, ets la més jove de totes! Vigila amb cert individu d'aquest fòrum ;) ò.ó

Benvinguda!
Avatar de l’usuari
Shinu Toki
Entrades: 131
Membre des de: 21/06/2005 a les 17:34
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Shinu Toki »

(he) La meva adreça és..... XDDDDDDD

És broma.... aquestes coses millor tractar-les mitjançant missatges privats...  :uoh:  xDDDD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Shinu Toki ha escrit:(he) La meva adreça és..... XDDDDDDD

És broma.... aquestes coses millor tractar-les mitjançant missatges privats...  :uoh:  xDDDD
Nagashaneta, res de fer-li cas a akest paio, ke és el meu fill i sé com és, un pervertit XDDD
I tu, fillet, t'hauria de fer vergonya!!! Buscat una ecografia!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Benviguda Nagasha-chan ^^ Espero que t'agradi postejar sovint per aquí i gràcies per registrar-te ^//^ Per cert Shinu ¬¬ No li toquis ni un pèl, sents? Res de pervertir les noies (si elles no volen, és clar xD Aleshores ja no m'hi fico :P).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

aixo, aixo, pobreta!!!! :evil:
Avatar de l’usuari
Yuka
Bola d'arròs
Entrades: 1083
Membre des de: 05/07/2005 a les 19:50
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Yuka »

es shinu? Pervertir, ell? I ara :wink:
[img]http://img234.imageshack.us/img234/5474/siunaaltradelasakuravvgp5.jpg[/img]
[img]http://i70.photobucket.com/albums/i109/doumeki/holic_3.gif[/img]
[img]http://img59.imageshack.us/img59/3646/bar0yg.png[/img]
[img]http://img53.imageshack.us/img53/187/sintitulo3kl4.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants