IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

doble personalitat

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

doble personalitat

Entrada Autor: takun »

Exacte tink doble personalitat. Ni jo mateix ho entenc. No sé si és una virtut, o un defecte, xro la veritat es que és una cosa mol estranya.
Kuan estic a la meva ciutat, sóc una persona molt timida, molt anti-social (q no ho sóc) xro q em costa mol relacionar-me.
Fins aquí pot sembla normal, bé sense contar les dosis de frikisme...

Però la cosa canvia kuan estic al poble, bé al camping, que nose què em paxa xro canviu el xip q es diu, es a dir, la meva timidesa ha desaparegut, no tink tants problemes x relacionar-me amb la gent, es com si fós una altra xsona,(xro sóc jo) i  no m'assemblo gens al meu jo urbà. Es mol estrany ho sé, xro ja fa anys q m'ha paxa i no he trobat cap explicacio, referent al meu comportament. Ignoro si és una pena o no... xro a vegades m'agradaria ser el del camping i a vegades el de la ciutat.

I el pitjo és q kuan torno, a la ciutat altra cop sóc el jo timid, kines coses més rares...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

aixo no es cap pena, nu+ li has de saber trubar les ventatges, jo no sk tingui doble xsonalitat, senzillamen en tinc moltes (ya veus kines coses), xo no passa res, a vegades va molt b.
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

XD no ets l'unic, a mi em passa però segons amb qui estigui, i tp sé com controlar-ho, suposo que és qüestió de pràctica jaja, però tampoc trobo que sigui dolent, potser és que a la teva ciutat no hi trobes gent que et faci estar a gust i mostrar-te com ets, qui sap :!:  :roll:
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Jo crec que és normal comportar-se de manera diferent depèn de amb qui estiguis. Si ets sents més a gust i més còmode al camping que no pas a la ciutat, és normal que tinguis una actitud més oberta, o que et mostris més com ets tu mateix. En canvi a la ciutat, entre tanta gent i tantes coses, potser  tens una actitud més a la defensiva. Jo no em comporto igual amb totes les persones que conec, sinó que depèn de la confiança que hi tingui, del lloc on sigui i del que estiguem fent, o fins i tot de si estic de bon humor o no XD
Però em sembla que això és el que fa tothom, el que passa és que si estàs en dos ambients molt diferents el canvi d'actitud es nota més.

:multicolor:
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Realment una persona simplement és així, no hi pots fer res (és clar que potser, a mesura que vas creixent canvies, però no te n'adones pas). I d'acord amb altres persones que ho han dit, crec que depèn de les persones que estiguin en aquell moment amb tu, et comportes d'una o d'altra manera, simplement perquè ets sents més segur amb certa gent. A mi això em passava quan em trobava amb un grup de gent nombrós del qual només coneixia bé dues o tres persones, tot i estar amb algú, em sentia fora de lloc i no actuava com era jo de debò. Ara, en canvi, per no trobar-me en la mateixa situació, procuro parlar amb gairebé tothom per estar "familiaritzada" amb tota la gent i així he après a mostrar sols el que jo vull que la gent vegi. De vegades sembla cruel, però cadascú té la seva manera de protegir-se vers les pors, creant així diferents "personalitats".
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Ser timid té els seus avantatges, xro no m'agrada ser timid,hauria de ser com al camping, allà m'ho passo bé, estic bé, xro m'agradaria q aixo a ciutat tmb es reflectis, xro com q sempre he sigut així...
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

ja m'he tornat a deixar el login, xro q quan inicies sessió al cap d'uns minuts marxa? esq ja m'ha paxat dos cops (i previament havia fet el login)
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Psé, aixó no és re, jo de dia, sóc una atractiva i intel·ligent estudiant de Batxillerat, però a la nit, sóc una perversa màquina de matar amb ànsies de dominar el món i que està enomarada de l'hermi  :oops:

Buenu, ¿bromes? a apart, en els campings la gent veu el teu veritable jo. Quan et desdpertes, pot surtir qwuasivé sense roba i amb tots els cabells despentinats, perke tothom surtirà igual. Mantindràs llargues xerrades amb els veins i faràs barbacoes, perque vivio mig metre separats xDDD No hi ha tele (excepte akella de piles ke s'emporten per veure la telenovel·la, sagrada en aquests àmbits per les avies xDD). Les cartes (les de Clow no, les normals) es transformen en el millor dels jocs i tb surten fanàtics del parxís i de l'oca xDDD
En canvi en la ciutat ké?? Només veuràs una faxada de la gent, i a més, només la veuràs en determinats moments del dia. En canvi, als campings es molt dificil amagar coses xDDD Per tant, millor que amagar-les, mostrar-les, perque total, com que tothom ho fa xDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ja veus, jo sóc igual estigui on estigui, encara q és cert que depén amb les persones amb que et trobis, les teves reaccions i comportament poden variar segons si estàs còmode o no amb els altres....
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

ho haure de superar, sigui com sigui, xro no vull ser timid, no m'agrada ser-ho  :( ...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Va, que farem un curset per intentar treure't la timidessa ^_^!!!!  :cool:
El primer pas: Hem de saver en kines situacions ets tímid. ¿Es amb determinades persones? ¿Es en determinats llocs (hi ha molta gent ke és molt tímida a la taça del wàter, per exemple xDDD?
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ah si? a la taça del wàter???XDDD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Ejem... Esclar ke no... mmm... una futura gobernadora de la vostra patètica espècie no es talla amb re!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Sóc timid amb quasi be totes les persones que conec, i els llocs... pos en qualsevol lloc (menys a casa) es l'unic lloc on no sóc tn timid.  Tret d'alguns amics (de tota la vida) els altres, ni ells saben gran cosa de mi, ni jo a ells, i es amb akets q em costa relacionar-me. Bé despres ja l'altre tipus de timidesa, xro aquesta crec q ja és natural, (o aixo espero..) En tot cas sóc mol reservat en els dos casos.
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Potser si no ets molt obert, es perke saps ke l'amistat més profunda amb d'altres, no t'omplirà més. Vull dir, que potser no veus que els altres i tu pogueu ser tan compatibles com amb els teus amics de tota la voida.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

ya veus, més val tenir pocs amics i bons q no pas molts i dolents ( kina reflexió la meva XDDD)
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Soundwave, mai havia fet aquesta reflexió..., dncs pensant, crec q podria ser una de les causes,ja que sóc més obert amb els pocs amics de sempre, i no amb els altres, que potser no em donen, lo q els altres (els de sempre) em donen, bé m'he fet un lio mental, pero mes o menys es aixo no?
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Doncs si tú et trobes bé amb els teus amics de sempre, kin problema hi ha? tmpoc fa falta tenir 1 munt d'amics.......
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

No, pero m'agradaria poder entablar relacions d'amistat amb més gent, dona la casualitat q els de sempre no són fans del manga, i m'haig de buscar gent amb les mateixes aficions q les meves, i com q em costa mol relacionar-me acabu xdent aquests "amics"...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Per tenir una bona amistat cal que l'altra persona també doni per part seva. Els amics no es busquen, sinó que els trobes (potser en salons, potser topant amb algú pel carrer o te'ls presenten de sobte, etc.). No t'has de preocupar per aquestes coses, tu ets com ets i segur que coneixeràs molta gent que t'estimarà amb timidesa o sense. I si de debò vols no tenir-ne...doncs no sé què dir-te, perquè jo també sóc tímida xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants