IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Coses de classe

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Amiboshi ha escrit:Em sembla que estic falt de sexe... Ruquet, aquest divendres hem de quedar u_u
Kina por k em fas xDD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

Ahir vam tornar a jugar al joc dels pollos i es veu que per les escales les noies vam començar: P-O-L-L-O-S pollos a l'atac i ens van veure un munt de professors i ens van dir que estavem com unes cabres i vam marxar corrent per la vergonya i gairebé ens matem per les escales. :lol:
Suzu
Entrades: 254
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:28
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Entrada Autor: Suzu »

[quote=""nagisa""]Ahir vam tornar a jugar al joc dels pollos i es veu que per les escales les noies vam començar: P-O-L-L-O-S pollos a l'atac i ens van veure un munt de professors i ens van dir que estavem com unes cabres i vam marxar corrent per la vergonya i gairebé ens matem per les escales. :lol:[/quote]

I veu marxar vosaltres corrent? Si jo hagués estat entre els professors si que hauria corregut! xDD
Estem posant de tots colors als nostres professors i no pensem en què pensaran ells de nosaltres... Por em fan :^^u:
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

Es igual el que pensin. Ara el professor que em pegava amb el guix de metall ja no em te tanta rabia l'altre dia vam estar un munt d'estona ell i jo rient al mig de classe.
Bé ja se que no entra al tema però mira. Potse entro al consell escolar de ESO (necessito molta sort però res es impossible :lol: ).
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

yuki_otaku ha escrit:O.O jo tinc un profe que que fa una pudor a suat, que no es pot ni pasar per el seu cantó. Sort que aquest any no el tinc uf... es posava a la porta i deia ''passeu, passeu'' i haviem de passar x sota el seu braç XDD

(No ve al tema, però CENSURAT PER L'ADMINISTRADOR)
Doncs a un profe de la nostre escola el van fer fora per fer pudor a tot. I ara com es guanya la vida? Se'n ha fet moltes llegendes, però la més certa és que és el propietari d'un bar... xDDD

PD: M.. vigila amb els spoilers, que a mi em van banejar (quins records més amargs...) i juro que no és gaire agradable... ^^U He aprés la lliçó
otaku_92
Entrades: 19
Membre des de: 22/11/2006 a les 16:11

Entrada Autor: otaku_92 »

Mai havia sentit que fotessin fora a un profe per a fer pudor. Tampoc havia sentit a dir que un profe fés pudor :riure:
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

Es molt normal a sobre si es desport.xD
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

No, no és d'esport. Era de... Català, Socials, Françés i Religió (creieu vosaltres que aquestes quatre assignatures l'any passat les teniem seguides? Sí! Tot el matí amb la cara de l'home aquell, sense interrupcions xDDD)
Avatar de l’usuari
nora
Entrades: 274
Membre des de: 15/08/2006 a les 18:03
Ubicació: Terrassa(Barcelona)

Entrada Autor: nora »

Us feia 4 assignatures???? que fort..jo tinc un profe per assignatura XDD
[img]http://fotos.subefotos.com/5adc9d213bd59c8dd742d0ed88d377abo.gif[/img][img]http://img111.imageshack.us/img111/9971/firmanorajd8.gif[/img]

Noreta...*
otaku_92
Entrades: 19
Membre des de: 22/11/2006 a les 16:11

Entrada Autor: otaku_92 »

Nagisa, t'agrada clamp?
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

otaku_92 ha escrit:Nagisa, t'agrada clamp?
No gaire, l'unic que trobo molt mona la nagisa pero també me le posat per una altra que es diu nagisa que te els cabells marrons i curts( que no es de clamp). Tot i que les clamp si.
Avatar de l’usuari
yuki_otaku
Entrades: 445
Membre des de: 25/08/2006 a les 21:15
Ubicació: Girona

Entrada Autor: yuki_otaku »

otaku_fujida ha escrit:No, no és d'esport. Era de... Català, Socials, Françés i Religió (creieu vosaltres que aquestes quatre assignatures l'any passat les teniem seguides? Sí! Tot el matí amb la cara de l'home aquell, sense interrupcions xDDD)
Je, el que tinc jo hem feia experimentals i tecno, però sempre ens deia les preguntes dels exàmens ;P
[img]http://img147.imageshack.us/img147/2488/conanxhaibaraaiisaiyl9.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

yuki_otaku ha escrit:
otaku_fujida ha escrit:No, no és d'esport. Era de... Català, Socials, Françés i Religió (creieu vosaltres que aquestes quatre assignatures l'any passat les teniem seguides? Sí! Tot el matí amb la cara de l'home aquell, sense interrupcions xDDD)
Je, el que tinc jo hem feia experimentals i tecno, però sempre ens deia les preguntes dels exàmens ;P
quina sort que tens a mi el que tinc avegades no diu quan tenim petite proves com diu ell.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Kaede Rukawa ha escrit:
Amiboshi ha escrit:Em sembla que estic falt de sexe... Ruquet, aquest divendres hem de quedar u_u
Kina por k em fas xDD
Ostres, finalment no vam quedar u_u. Uhm, aquesta tarda et va bé? És que necessito molt de carinyu ja mateix XD

Jo tenia un profe que em feia quatre assignatures també, i és horrible, pq l'acabes odiant xD
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

nora ha escrit:Us feia 4 assignatures???? que fort..jo tinc un profe per assignatura XDD
Quina sort perquè jo tinc una professora que la tinc a 5 assignatures
otaku_92
Entrades: 19
Membre des de: 22/11/2006 a les 16:11

Entrada Autor: otaku_92 »

Jo encara recordo que l'any passat tenia una profe en 3 assignatures. Era molt dura i dimarts al matí la teniem 3 hores seguides. Als examens ningú treia més d'un 8 o 8.5 per més que s¡hi esforcés. Ha arribat a fer examens de 12 pàgines, bé, controls! :empollon:
Avatar de l’usuari
yuki_otaku
Entrades: 445
Membre des de: 25/08/2006 a les 21:15
Ubicació: Girona

Entrada Autor: yuki_otaku »

Um... jo tinc un profe per cada assignatura, però el meu tutor(el que esta bo) men fa 3 o 4, sense contar tutoria. (Sempre triem el tema del que parlar en aquesta última, i un dia vam parlar de sexe )
[img]http://img147.imageshack.us/img147/2488/conanxhaibaraaiisaiyl9.jpg[/img]
otaku_92
Entrades: 19
Membre des de: 22/11/2006 a les 16:11

Entrada Autor: otaku_92 »

Naltres no parlarem mai de sexe. La tutora de l'any passat, va dir que erem massa petits. XXD
I ella massa gran XXD Que ja ho fariem l'any que vé.
otaku_92
Entrades: 19
Membre des de: 22/11/2006 a les 16:11

Entrada Autor: otaku_92 »

Va dir això però volia dir que ja en parlariem XD
Avatar de l’usuari
yuki_otaku
Entrades: 445
Membre des de: 25/08/2006 a les 21:15
Ubicació: Girona

Entrada Autor: yuki_otaku »

Um.. quina edat tens?
Jo si hagues de parlar-ne amb algi¡un profe que no sigués el de ara no voldria parlar-ne, ell en sap més, perquè és mes jove (he) .
[img]http://img147.imageshack.us/img147/2488/conanxhaibaraaiisaiyl9.jpg[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants