IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Sense el meu racó

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Respon
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Sense el meu racó

Entrada Autor: Ran »

Viscaaa! Ho sento, estic estressada (i això que avui m'han donat les notes i se suposa que són "vacances"). És que... :sigh:

Arribo a casa i em diu ma mare: "Mira, ara Internet ja funciona ^^ l'he pogut arreglar". I jo pensant: "Genial. Podré acabar el treball que estava fent ahir abans de marxar de viatge i tota la pesca  :roll: ". I ara que ella ha marxat a un dinar que té amb les amigues (com es nota que té temps lliure), he engegat l'ordinador i...ostres! Només hi ha la sessió de ma mare. La del meu germà i la meva han desaparegut. No sé si és molt demanar però...si algú sap com es pot solucionar aquest problema ^^u...Agrairé molt la vostra ajuda, i si no ho sabeu us agraeixo que ho llegiu. Com a mínim ja he descarregat una mica tot plegat  :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ostres, k xungo....sento no poder-te ajudar, amb això del windows no hi sé gaire.....hi tenies gaires coses importants, a part del treball?
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Si tens el windows XP, proba un "Restaurar sistema". El restaurar sistema és una mena de viatje al passat, que desfà totes les accions fetes durant un temps determinat.
Has d'anar a:
"Inicio- Todos los programas- Accesorios- Herramientas del sistema- Restaurar sistema"
Et sortirá una pantalla, i hauràs de triar l'opció: "Restaurar a mi equipo a un estado anterior".
Quan ho facis, sortirà un calendari, hi hauràs d'escollir la data en la que el teu compte encara estava operatiu. Dona-li a següent i farà la restauració de sistema.
Si quan ho facis no surt, podràs desfer aquesta restauració sense cap problema, tornant al present. Per fer-ho, ves al mateix lloc que per restaurar-ho.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Moltes gràcies maca ^///^ Ho he pogut solucionar amb les teves indicacions  *o*  Pensava que ho havia perdut tot  (nyu2).

Excepte els treballs que havia fet i feina extra que havia començat a redactar, també tinc altres documents que estava preparant, coses que m'han enviat els amics i fotos. És el que m'hagués sabut més greu perdre. Però ara ja ho tinc tot  (^3^)
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Tot sigui per fer feliç a la meva reina estimada  (nyu)
I tranquil·la, ke jo mateixa visitaré personalment als que van fer l'ordinador i el seu sistema operatiu, per parlar amb ells sobre aquest problema  :twisted:
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 40 visitants