IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

La Sound i jo buskem fill

Obscenitats, perversions, marranades, indecències, el coit fred de la societat indigna.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Per tots els que heu preguntat. Ja podeu anar preguntant que, si no vol, no ho explicarà n_n
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ja, pero almenys ho haurem intentat. ^^
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

scolta k podria haver sigut fill meu, es nurmal k em preocupi no?
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
meitantei_dc
Entrades: 41
Membre des de: 29/06/2005 a les 11:08

Entrada Autor: meitantei_dc »

Entenc la Sound pq te 18 anys, però tu per el que posa tens 15?! I adoptar un fill en un fòrum, m'han dit que és una mica il·legalxD.
I ha sobre que el voleu per fer el sexe (més clar, follar) i segurament de la mateixa edat, no sembla molt extrany tenir un fill de la mateixa edat?
Per lo menys per mi.
Dews
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Millor que no busquis coherència a res del que hi ha en aquest fòrum xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

oh, tmp passa res eh, no ens posaran cap multa ni res, i tmb hi ha mares adolescents, k no totes aborten ¬¬
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Uiuiuiuiiiii... Ke sembla ke en meitanei... meiantei... meitintei... collons!! el DC!! ens ha sortit una mica rebel, eh?? a veure si formarà part de la vostra patètica defensa terràquea contra els futurs líders del vostre planeta (o sigui, jo)... O potser esque vol tb ser adoptadet.. però és massa tímid, pobreeeet...  8)
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
meitantei_dc
Entrades: 41
Membre des de: 29/06/2005 a les 11:08

Entrada Autor: meitantei_dc »

Eh! Que jo ja tinc novia, tinc pares i a sobre tinc 14 anys.
I no vull ser adoptat pe ningú. Ya tinc uns pares suficients rics i el meu avi i tios-avis tots tenen Mercedes (cotxe), és a ir, ja estic b a la família k estic.

a veure si formarà part de la vostra patètica defensa terràquea contra els futurs líders del vostre planeta (o sigui, jo)
Em perdó però quan dius això em fas una mica de por...
dews
真実 は いつも 一つ

SEMPRE HI HA UNA VERITAT

TRUTH IS ALWAYS ONLY ONE

LA VÉRITÉ EST TOUJOURS SEULEMENT UNE

La paraula "Valor" es fa servir per referir-se als que van en favor de la justicia.

[img]http://www.conan.eneri.org/immagini/firme/firma_conanai.jpg[/img]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Uhm... a veure si enkara et raptare, puc demanar un bon rescat per tu ô.o
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Uhm... Jo després de rebutjar l'oferta patiria per la meva vida... :roll:  xDDD

Més et valia no dir res xP
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Estic d'acord, ara et pelaran. XDDD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Te la pelaran?? kina sort   :roll:
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

DarkDrago ha escrit:Te la pelaran?? kina sort   :roll:

XDDDDDDDDDD degenerat xDDD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Osigui ke no em consideres una bona mare, oi Dc!!???  :evil:
Darkdraguiiiiiin, a que no saps ki et proporcionarà tots els homes i el material necessari pel segreeest???  :twisted:  Tot sigui per una bona causa.... MUAJAJAJAJA!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

ei, k jo vulia fer de complice!!! ja el segrestarem entre els 2 xo em vull kedar un 90% de la recompensa!! (sk m'u he de partir amb la Sound i clar... tot sigui pel b de l'economia teresstre k anira molt b quan sigui ministra!!) ei nen!! com t'has atrevit a dirli a la Sound k no es una bona mare! Sound segur k forma part de la defensa k la Terra oposara contra nosaltres (i dic nosaltres xk la teva 1a ministra (em refereixu a la 1a k vas numenar ministra (o sigui jo...)) t'ajudara), a + dien mala mare a la Sound tmb m'has dit mala mare a mi, xk se suposa k el seu fill tmb es fill meu, i m'has ferit els sentimens, ja et buscarem una pena economica i k et faci patir molt..., k tal k moris dessangrat a causa del profund tall d'un ganivet de cuina??

DarkDrago... ets un degenerat!! no li pelarem!! el pelarem!!
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

LA idea del segrest ha estat meva, per tant a mi em toka la part mes gran del rescat...
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

xo jo la tinc k compartir, i la teva part sera x tu sol!!!
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Aixo no es problema meu :D
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

ja u se k no es prublema teu, xo podries haver stat comprensiu...  m'has fet plorar!!
:cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Juas quantes cares, fa mal a la vista i tot XDDD
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants