IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Test de perversió...

Obscenitats, perversions, marranades, indecències, el coit fred de la societat indigna.
Respon
Sakura
Entrades: 406
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:12

Entrada Autor: Sakura »

Suzu ha escrit:
->maron<- ha escrit:RECUPERAN POSTS DE L'ANY DE LA PICOR!!!!!
ho sento esque m'intriga aquest test......jo també el vull fer *o* a ser possible es clar.....esque he obert l'enllaç i com es normal no existeix :lol:
jo vull saber si soc pervertida............:roll: :P
Sii!! Jo també ho vull provar, a veure que sortiria... :lol:
Aixó mateix, jo també vul!! *o* Però no surt!! xDDD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

->maron<- ha escrit:ho sento esque m'intriga aquest test......jo també el vull fer *o* a ser possible es clar.....esque he obert l'enllaç i com es normal no existeix :lol:
jo vull saber si soc pervertida............:roll: :P
Ja t'ho dic jo que sí que ho ets.
I quan vulguis em llepes la piruleta :D
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
->maron<-
Entrades: 375
Membre des de: 10/01/2006 a les 17:32
Ubicació: Lleida capital :p peró m'encantaria que fós la lluna ^^

Entrada Autor: ->maron<- »

Amiboshi ha escrit:
->maron<- ha escrit:ho sento esque m'intriga aquest test......jo també el vull fer *o* a ser possible es clar.....esque he obert l'enllaç i com es normal no existeix :lol:
jo vull saber si soc pervertida............:roll: :P
Ja t'ho dic jo que sí que ho ets.
I quan vulguis em llepes la piruleta :D
com que sí que ho sóc? :shock: com ho saps tú? :marginat: si jo sóc un angeleeeeeeeeet (A) ni a per aquí al fòrum que ho són més que jo no? :buaaa: ja t'agradaria a tú que et llepes la teva piruleta...... ¬¬ :?
[img]http://img240.imageshack.us/img240/696/angelbaby55478218li.gif[/img]
:angelfals:[color=orange][b]  L'ANGELET D'AKEST FÒRUM?¿?天使!!!! [/b][/color]  :mishu:
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants