IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Dona de fer feines similar a un Eevee amb un pal pel cul

Obscenitats, perversions, marranades, indecències, el coit fred de la societat indigna.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

No, no pot ser, no li fotis kas xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

I tant que és, de fet vaig marxar pq em sentia bastant ignorat, allà tothom es feia grupets i tal, i a mi no em van voler en cap, així que vaig dir-los: bon vent. I apa, he sudat d'entrar-hi gaires cops més, principalment perquè em desespero xD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Ets un antisocial  :roll:
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No és que sigui un antisocial, home ^^u. Jo també hi vaig estar durant un temps però al fer tant que hi parla molta de la gent, s'han fet molts grups de persones. Jo vaig marxar perquè em tornava boja. Cada dia hi havia milers de missatges nous i no sabia per on començar, m'hi podia tirar 6 hores que encara no havia acabat de llegir-ho tot >.<
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 62 visitants