IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

La pirata del cubata

Fòrum de fanart. Us agrada dibuixar, acolorir, dissenyar...? No ho dubteu més i ensenyeu-nos les vostres obres d'art!
Respon
Avatar de l’usuari
LENI-11
Entrades: 48
Membre des de: 13/07/2006 a les 21:23
Ubicació: Ara que ho dius, això no em sona... merda!On soc??Que es tot això??O.O

La pirata del cubata

Entrada Autor: LENI-11 »

Sóc molt aficionada a dibuixar! Un cop vaig fer un manga (de 4 pàgines!!XD) que vaig vendre per 50 cent!(en vaig vendre 4 i el que sobrava -1- me'l vaig quedar!) Ara estic intentant fer-ne un d'aventures i amorrr (L) jejeje - es preveu que sigui llarg -. Porto 6 pàgines - a saber quan l'acabo i si l'acabo!!.
Aquesta és la Pirata del cubata o Bandolera cervesera (té dos noms, però se la coneix més com Pirata del cubata) que sóc jo - no se m'assembla mooolt però algo...jejeje En volia pujar dos però no se què collons passa amb l'altra... si ho aconsegueixo la posare en el mateix tema ^_^ (o si en faig de nous de la pirata :pirata: )
Imatge
(no m'agrada molt com ha quedat el cabell - les tires aquestes rares del serrell -... la resta bastant!)
La vaig fer perquè m'agrada molt One Piece!!jejeje i lo de bandolera perquè sempre m'han agradat els bandolers i aquestes històries (Serrallonga, Capa Blanca, Rocaguinarda...)
Espero que us agradi!
Avatar de l’usuari
LENI-11
Entrades: 48
Membre des de: 13/07/2006 a les 21:23
Ubicació: Ara que ho dius, això no em sona... merda!On soc??Que es tot això??O.O

Entrada Autor: LENI-11 »

Jejeje ja he arreglat lo de la imatge, però ha quedat una mica reduïda... (ja són les 2, he tardat una estoneta eeh?jejeje)
Imatge
M'ha quedat una mica cabezona
Imatge
I aquesta l'acabo de fer fa una estona, perquè m'he emprenyat! Havia de marxar cap a Su avui per tot el mes, però el meu pare ha tornat de viatge de feina tard, amb tota la roba bruta, i sortim demà... Si es que ja sabia jo que m'havia de comprar el meu propi vaixell! :pirata: Jejeje Només em faltaria tripulació!(de moment hi ha la meva germana!)jajaja
Per cert com que demà m'en vaig... em despedeixo de vosaltres! Bones vacances i adéu-siau!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Són molt gracioses :P, t'han quedat mlt bé ^^
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Jajaja, mola el disseny, i dius ke el vas vendre?? Tu si que en saps de negocis xDD
I el comic que ja tenies fet, no ens l'ensenyaràs?? *o*
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Kagome_Inuyasha
Entrades: 7
Membre des de: 03/12/2006 a les 19:01

Entrada Autor: Kagome_Inuyasha »

no les puc veure em surt una creueta de color vermell.Es la meva enemiga!!!! :mort:
Inuyasha ets el millor! Kagome ets molt afortunada eh? Quina llastima que els personatges manga siguin dibuixos animats no?....
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

No m'hi havia fixat en el seu dia, però sí que està força bé, m'agrada xD.
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Avatar de l’usuari
->maron<-
Entrades: 375
Membre des de: 10/01/2006 a les 17:32
Ubicació: Lleida capital :p peró m'encantaria que fós la lluna ^^

Entrada Autor: ->maron<- »

a mi tampoc me'ls deixa veure :S
[img]http://img240.imageshack.us/img240/696/angelbaby55478218li.gif[/img]
:angelfals:[color=orange][b]  L'ANGELET D'AKEST FÒRUM?¿?天使!!!! [/b][/color]  :mishu:
Suzu
Entrades: 254
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:28
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Entrada Autor: Suzu »

Jo tampoc les veia fins que ara se m'ha acudit instal·lar-me el Mozilla Firefox :oops:
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants