IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Codis BBCode

Per mantenir l'ordre, és important que llegiu els missatges d'aquest fòrum. A més a més, si hi ha canvis o res important, així n'estareu assabentats!
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Codis BBCode

Entrada Autor: Esbotzegat »

Com que hi ha alguns que no us aclariu gens amb els BBCode, faré un ràpid i senzill tutorial per tal que sapigueu fer-ho servir.

Primer us diré per a què serveix cada codi (i la drecera de teclat que es pot fer servir):

B: per posar el text en negreta (alt + B)
I: per posar el text en cursiva (alt + I)
U: per subratllar el text (alt + U)
Quote: per citar algú (alt + Q)
List: per fer una llista (alt + L)
Img: per posar una imatge (alt + P)
URL: per posar una adreça d'internet (alt + W)

Quan vulgueu fer-los servir: primer premeu sobre el botó corresponent (sota la capsa del títol). Llavors poseu el text que vulgueu posar en negreta, cursiva, etc. o l'adreça de la imatge o d'internet. I finalment, torneu a prémer el botó. Heu de fer això abans del text/url i en acabar-lo. Per exemple: si voleu posar el text:

Em dic Idiota i m'encanten les maduixes.

Haurieu de fer el següent.

1) Escriure: "Em dic ".
2) Prémer el botó B.
3) Escriure "Idiota".
4) Tornar a prémer el botó B.
5) Escriure: " i m'encanten ".
6) Prémer al botó "I".
7) Escriure "lesmaduixes."
8) Tornar a prémer I.

No és tan difícil. Si voleu, feu pràctiques en aquest mateix missatge i us dic què heu fet malament ^^U.

Tot seguit posaré un missatge sense habilitar el BBCode, d'aquesta manera veureu com queda el missatge quan l'escriviu.

P.D. Si us fixeu en la llista de codis que he posat, hi ha una combinació alt + lletra entre parèntesi. És un equivalent a prémer el botó. És a dir, podeu prémer el botó B o bé prémer Alt + B al teclat.
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 13/07/2003 a les 13:45, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

BBCode - 2

Entrada Autor: Esbotzegat »

En aquest post he desactivat la opció de BBCode perquè veieu com quedaria l'esmentat text anterior.


Em dic [b]Idiota[/b] i m'encanten [i]les maduixes.[/i]


Suposo que vist així ja us quedarà prou clar. Ara mireu amb les imatges. Si voleu posar una imatge, la cosa quedarà així.


[img](aquí la url de la imatge, per exemple http:/usuarios.lycos.es/imatge.jpg)/[/img]
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Imatge
M'ha sortit bé? A mi s això el k em costa I també k oblido clikar kuan akabo
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

q u as escrit x mi aixo??????? XDD
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

oo Molt bé Hermi ^^

Sí, ho he escrit per tu, com que deies que et costava tant...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants