IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Atenció a tothom!!!

Per mantenir l'ordre, és important que llegiu els missatges d'aquest fòrum. A més a més, si hi ha canvis o res important, així n'estareu assabentats!
Respon
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Atenció a tothom!!!

Entrada Autor: Soundwave »

No us parlarè con Sounwave, ara us pensu parlar com la noia que hi ha darrere d'aquest nick, Jana.
En Huaike/Sheikah va crear la seva web amb molt de carinyo perque volia fer arribar a tothom les cançons d'anime en català que tant l'agraden. Va posar totes les seves ganes en fer-ho i s'em va sortir molt bé.
Desprès va fer un fòrum, perque tots els usuaris catalans, valencians, mallorquins (si m'oblidu algun ho sentu), poguèssin parlar dels animes que es retransmitien en les cadenes locals, i sobretot ho va fer, perque s'estima aquesta bonica llengua com és el català (jo la vaig apendre fa 7 anys i no m'arrepenteixu d'haver-ho fet).
El primer fòrum estava en un lloc anomenat Miarroba (gratuit), però aquest lloc, estava ple d'errors, i en Sheikah, fart d'això, ho va canviar de host. El segon, que ja va ser en phpp va ser (si nor ecordu malament) en Lycos, però la manera de ficar la publicitat d'aquests va fer voler caviar de nou el fórum de lloc. Fins que l'Ereza, li va oferir un lloc al seu host (que el paga l'Ereza de la seva butxaca).
Amb això què vull dir?? Molt senzill. Desde el principi, en Huaike/Sheikah, ha posat totes les ganes i medis que tenia a mà, perque el fòrum (un lloc on es reunia una colla, una pinya, els Tenkutets, digueu-li com volgueu), continuès en funcionament, i poguèssim opinar sobre les sèries que ens agradava.
En altres temps, l'equivalent dels flooders, èrem els paranoics (èrem, perque jo ho era), i molt sovint, arribàven a desvariejar els temes d'una manera impresionant. En Huaike/Sheikah es va queixar, i amb molta raó. Per això li vam demanar un lloc on poguèssim fer bromes de tot tipus, llavors, en Huaike/Sheikah ens va crear el subfòrum de Paranoies (el que seria ara com la Deixaderia), on podiem posar totes les nostres paranoies, i així en Sheikah/Huaike, podia descansar les tissoretes.
Però sembla que els errors del passat hi tornen, i aquest fòrum s'està omplint de missatges que la majoria no aporten re de re, només perque uns usuaris estàn contens de ser floods. Doncs ser flood podrà ser tot lo divertit que volsatres vulgueu, però per en Sheikah/Huaike només són molts maldecaps, perque ha de retallar fins i tot els temes que no hi són a la Deixaderia.
¿Heu pensat que si en Sheikah/Huaike no es pasa durant 3 díes, ha de veure uns 300 missatges i a la majoria dels quals o només hi han iconetes, o tres paraules amb un "qué bó", "ja veus", "apa, qué dius?" o coses semblants? ¿Heu pensat que un fòrum com aquest ocupa espai al host de l'Ereza i que l'estem omplint amb tonteries insustancials? ¿Heu pensat que si un nou usuari entra i veu temes que no acaben parlant de res, preferirà ni llegir-se els missatges? Creieu-me, a mi em pasa massa sovint, no se com s'ho fan alguns per recordar de tot el que han parlat la veritat.
Si-us-plau, moderem-nos tots a l'hora de postejar, perque sembla que tenint l'opció "Resposta ràpida", un ja s'ho flipa i comença a respondre tot sense dir res.
No tenim dret a espatllar-li en Sheikah una cosa que s'ha treballat tant, i seguint el camí que portem, només aconseguirem que un dia, al entrar hi posi: "Error 404, pàgina no trobada"
Ho repeteixu, tenir "Baró o Baronessa" a dalt de l'avatar no et fa més guai ni més guapo. I postejar com un boig només tenint present que hi vols arribar a això, no omés no és bo, sinò que a més, es molest.
Gràscies per tenir la cura de llegir-ho, encara que potser algú sortirà dient: - Ostres!! Que llarg, feu-me un resum!!
Esclar, com que ara només estem acostumats a llegir texts de que no siguin més llargs que els que hi han als envoltoris dels xiclets...
Una abraçada.
Jana.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Bé, la veritat es que no sabia que dir quan ho he llegit...

Potser he fet flood (més a la deixalleria que no pas a altre lloc) però els meus misstages, intentava que superesin les 5 lletres, ja m'enteneu... si he fet molt de flood i t'ha molestat Sheikah, perdona, no ho feia a posta, intentaré moderarme.

Espero que tot torni com quan acabava d'entrar  :P

Una abraçada
Jordi. (tu no, jo xD)  :P
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Moltes gràcies, Sound!! *____* Realment tot el que dius en aquest missatge és veritat, i me n'alegro molt que algú com tu s'hagi decidit a escriure un text que ja fa molt de temps que ens feia falta.

No cal que tots els usuaris us sentiu aludits (i si us hi sentiu, per alguna cosa deu ser :roll:). Simplement, us demano que feu cas d'això que diu la Sound i en prengueu exemple *o*

Gràcies, germaneta, per haver-ho escrit! I gràcies als usuaris que intenteu mantenir el bon rotllo ;)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Gràcies a tu, Huai-ke, per donar una segona (tercera o quarta, ja no sé) oportunitat als usuaris del fòrum. El Tenkû no Sheikah val molt la pena i trobo que es mereix missatges amb contingut, com els que hi havia abans. És veritat que n'Ereza també fa una feina des de casa pagant i procurant solucionar els problemes tècnics i actualitzant el fòrum. Estic molt contenta de que hi hagi gent com vosaltres. Voldria afegir que entre tots podem crear un fòrum més "sòlid" parlant d'una manera més moderada, i això no vol dir pas que sigui més avorrit (contrariament a això, jo trobo que és molt bonic). Això és una feina de tots, en Huai-ke no sempre estarà per tallar els missatges, i els moderadors tampoc.

La Jana no ho podia haver dit millor, t'agraiexo també aquest punt i final al problema que s'estava creant.

Espero que aquest post ens serveixi a tots nosaltres.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Hi estic completament d'acord, ja que jo (potser en menor mesura) reconec q últimament estava fent força el flood.

Gràcies a en Huai-ke i a n'Ereza per fer aquest fòrum possible, gràcies sound per haver creat aquest post que ens faci tocar una mica de peus a terra (encara q crec k ja tothom sabia k últimament es feia massa el flood).

Bé, sols això  :P  Espero k tot torni a ser més moderat.... així k posts sí, però amb sentit i sense floodejar.  :wink:
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Jos... si ho se no torno... x"D

No va, en els ultims temps k vaig passar per aki abans de desapareixer em vaig sentir arrossegat pel flood i vaig floodejar molt per aki, aixo si, la majoria de koses eren paranoies i no flood pur, pero be... ara em controlare `__`

I continuant parlant seriosament, el flood no nomes es un problema d'akests forums, es una kosa k pasa en bastants d'altres, i com diu la sound/jana (per cert, molt maco el nom :o) es va dificil seguir els temes, els usuaris habituals despareixen morts de fastic i els nous, o piren pk no els agrada el k veuen, o s'hi keden pk son tant o mes flooders k els k hi ha ^^U

Pos res, apa, a mantenir el forum net i polit ^_^
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Tranquil, aquí farem una campanya per desenganxar-vos del flood. Us apoyem nois i noies!!!  :cool:

PD: Ains, gràcies per lo del nom  :oops: .
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

oh, Sheikah!!!! jo en tinc part de culpa,... he estat banejat i tot :P
U_U Ara mu he llegit tot i ho he entés millor. No volia ara publicar un missatge més, aixi que l'he editat xD
otaku_fujida l’ha editat per darrera vegada el dia: 29/03/2006 a les 19:50, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Ja et donarem un xiclet on estigui tot.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

well, ja q estm amb la campanya contr el tabac. tambe podem obligar al la gent a flodejar fora dls espais publics.
si pensem en tota la feina q doneem al pobre sheikah...m'en faig creus d q tingi paciencia... _ _U
sera qüestio d q aparti d'ara pensem mes en el q posarem a part d'aqlls "qué bó", "ja veus", "apa, qué dius?.
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

eis, jo m'estic desenganxant, ja no floodejo tant.... :oops:  i kins missatges t'han borrat otaku?¿
sherry l’ha editat per darrera vegada el dia: 22/10/2006 a les 15:54, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Bueno, haig de dir que estic molt orgullós de vosaltres!! ^_^ Veig que darrerament no hi ha gaires mal rotllos i que parleu de coses mínimament substancials. Respecteu els llocs de floodejar i això s'agraeix, així que... moltes gràcies!! n_n
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

de res home, de res =uu=
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

sherry ha escrit:eis, jo m'estic desenganxabt, ja no floodejo tant.... :oops:  i kins missatges t'han borrat otaku?¿
puf.... ara ja no u recordo, fa tant de temps que ho vaig escriure....
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

Imatge

He trobat el logu d'una campanya contra els misatges SMS als forums xD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

es mes vell k el nar a peu aixo xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

DarkDrago ha escrit:es mes vell k el nar a peu aixo xD
:cry: xDD No en tenia ni idea! Jo que ho feia de bona fe xD
Avatar de l’usuari
Yuka
Bola d'arròs
Entrades: 1083
Membre des de: 05/07/2005 a les 19:50
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Yuka »

Bé, es la primera vegada que ho veia jo això XD Esta força bé.
[img]http://img234.imageshack.us/img234/5474/siunaaltradelasakuravvgp5.jpg[/img]
[img]http://i70.photobucket.com/albums/i109/doumeki/holic_3.gif[/img]
[img]http://img59.imageshack.us/img59/3646/bar0yg.png[/img]
[img]http://img53.imageshack.us/img53/187/sintitulo3kl4.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants