IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

cançonetes :$

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
pistu
Entrades: 3
Membre des de: 17/04/2006 a les 12:00

cançonetes :$

Entrada Autor: pistu »

holaaaa soc l'annnaaaaa!!!!!


io no estic fikada en aquest mon ni res semblaaaant... mes que res que amb tants apartats no sabia on havia d'escrirue el meu missatge.... :$

ximplement... he vist que hi ha cançonetes... i segur que hi ha gent que en té més que jo i que si me'n podeu passar... lelelee :$

en tinc unes quantes de bola de drac i realment m'emociono moltissim xD

i ara he pillat la de les bessones a st clare's daqui i buaaah quins records :$

aiixx... que potser em feu fora d'aqui i em tracteu de palurda estupida, però io k se, x provar no es perd res, no????


pistufolia@gmail.com lelele soc ioooooooo :$

ho dic perquè no crec quem passi sovint per aqui... ia que no m'empano de re xDD


aleeee! mlts petunakuuuus!!!!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: cançonetes :$

Entrada Autor: Ereza »

pistu ha escrit:aiixx... que potser em feu fora d'aqui i em tracteu de palurda estupida, però io k se, x provar no es perd res, no????
Hm... No som animals... Encara... (crec) O sigui que no et farem res ò.ó

Respecte de lo de les cançons, ja et respondrà algú altre, perquè jo va a ser que no en tinc gaires ^^u
Imatge
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Bé, ja ho dic jo xDD

Aquest forum va sortir a partir d'una pagina web (o va ser al reves? en realitat no ho se xD) on estan la gran majoria de les cançons en català que ha emes el k3

www.tenkuu.rescat.net
Imatge
pistu
Entrades: 3
Membre des de: 17/04/2006 a les 12:00

Entrada Autor: pistu »

siii si ja n'he agafat algunaaaaa  :oops:  mola ejejejje
Avatar de l’usuari
->maron<-
Entrades: 375
Membre des de: 10/01/2006 a les 17:32
Ubicació: Lleida capital :p peró m'encantaria que fós la lluna ^^

Entrada Autor: ->maron<- »

u poso aki xk no se on posaru

tink una petició......eske a ma germana li agrada molt la canço de bressol k kanten a la doremi x fer dormir la floreta i ja no se on buskarla.......algu em pot ajudar?? :degenolls:
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants