IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Openings i endings catalans de Jeanne, lladre kamikaze.

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Home tampoc és tan estranya la seva veu, encara que sigui d'home, Només la tindrà així quan canta XDD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Doncs jo conec algún tiu que té la veu així xDDD Deuen tenir un traume jojo
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Aviam, com us lieu.
El que canta les cançons de Kamikaze Kaito Jeanne és un home, el què pasa és que és tenor i és per això que arriba molt més agut que la majoria de persones, tot i que a vegades us pot sembla que és una noia ja que els coros els fa una noia, però la veu principal és d'home.
Per la meva part dic que es nota que és un noi, caram, us ho dic per experiència ja que sóc soprà d'una coral representant de Catalunya. Diria que no m'equivoco, i tot i que per la lletra dirieu que és una noia, la majoria de lyrics de animes és com si els cantessin els protagonistes, en aquest cas la jeanne i per això els adjectius són femenins.
n_n Això és tot el meu rotllo
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo tenia entès que els tenors són els que fan la veu greu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

En un Cor de cantaires habitual pots trobar; Soprà (el més agut, normalment són tot noies), Contralt (canten més baix que les primeres, solen fer de coixi de les soprans), Tenor (són nois que arriben molt agut) i Baix (els que tenen la veu més greu). :) Després n'hi han més (contratenor, soprans segones,etc., però els principals són els primers 4.
Fins aqui l'explicació n_n
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Uhm, gràcies ^^

Bé, si tu que ets més experta dius que és un noi... jo continuo creient que és una noia XD Haurem de fer una expedició als estudis Sonygraf, on es va doblar KKJ, i demanar explicacions xD
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Ens ho explica expressament pk ho entenguem i tu a la teva xD Si la Ran diu que és un noi serà un noi!
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Bé, per mi vaig encantada a l'expedició, tot i que no sé on és xD
Però jo continuo estant convençuda de que és un noi, al final haurem d'anar als estudis Sonygraf com dius tu.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
silvieta

Entrada Autor: silvieta »

Doncs a mi em sembla que estem lligant les cançons massa i que ens confundim de seguida.Tal volta cantin dos veus alhora, o simplement ens confundim de canço... ara que no se com podriem equivocar-se siguent unes cançons tan boniques
hermionecilla

Entrada Autor: hermionecilla »

perfavor no fa falta calfarse massa el cap perque hi ha cuatre cançons i em pareix que son tres que canta un noi i una q canta una noia.
Fins despres
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Jajajajaja! Jo estava convencidíssim que era un noi i ho tenia com a una veritat absoluta i inqüestionable fins que vai tenir la mateixa discusió que vosaltres amb una amiga! XDDD La resolució va ser la mateixa també: Cap! No vam ser capaços d'arribar a un acord ^^U

Jo estic d'acord amb els que han dit que era un noi (o almenys al primer opening i ending, que de la resta no m'enrecordo ^^U), i el meu "perquè" és que a la versió japonesa canta un noi amb la veu semblant, i a la alemanya (sí, me la vai baixar sense voler ^^UUU) també. Generalment, els encargats d'adaptar les cançons al català no acostumen a cambiar el sezxe del cantant. Vull dir, que si a l'original cantava una noia, a l'adaptació també, i a la inversa.

Però bue, suposo que, com va escriure Sheikah, no ho sabrem fins que no preguntem als responsables ^^U
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Miracle! Misteri! Toca't els collons again! Ara tenim el/la mateix/a cantant a l'ending de Comic Party XDD En japo canta un noi. Però vés a saber... no les tinc totes encara XDD
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

A mi em sembla que és un noi el que canta en català.
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

El dia que descobrim qui ho canta ens treurem un pes de sobre xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Però me sembla que mai no ho descobrirem v_v
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

No....és tota l´estona un home,un home que devegades sembla una dona.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Que consti que vaig escriure als del 3xl per saber-ho, em van contestar el dia següent dient-me: Envia-ho a una altra direcció que aquesta no és la correcta. Pesada de mi ja n'he enviat 6 o7 ^^U
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

I no et responen? Anda, no sóc l'únic a qui han marginat els de TVC xD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No em responen pas  :cry: De debò estic per anar als estudis Sonygraf per descobrir-ho >_< Tot i així continuaré sent pesada i enviaré més e-mails  :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

lalala, no et rendeixis, ves-ho provaant (8)  :banda: :puchuuu:  (de debò que calia aquesta brillant intervenció? no, però tenia ganes d posar-ho, passa alguna cosa? TT___TT)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants