IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Demana un MP3

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Va, jo escriuré per animar en Sheikah (una mica encara que sigui xD), que úlimament s'estressa massa n_n :

Moltes gràcies per la cançó de 'Slam Dunk' :P em feia molta il·lusió tenir-la.

Petonets a tothom :wink:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Shinzen... curiosament tinc aquestes dues cançons al PC esperant a ser pujades, per donar-li un toc original a la web... ^^

Sí, tenia pensat de pujar-les. I ves, com que la Maron ja ha demanat una cançó i li toca la setmana que ve, potser pengi l'opening o l'ending del Shinzen abans que els de la Doremi que tocaven.

Per cert, potser no t'hi vas fixar... però l'ending de Harlock, que ara ja està esborrat, el vaig gravar del canal 50. A les imatges es veia el logotip d'aquest canal ^_^

I gravar... aviam, l'única cadena de televisió que fa doblar sèries en català és TVC, per tant, tot lo que gravo ve d'allà. És clar que si en venen els drets del doblatge, doncs aprofito per gravar d'on sigui. També tinc pensat de penjar l'opening de Lamu que ara fan per BTV ^^U

Apa.

----------

Cançons en "quarentena" (que es diu així?)
Potser m'encapritxo amb alguna cançó i la penjo abans que aquestes, ves a saber xD. Evidentment en català, no cal ni que ho diga. (Ai, aquests tocs dialectals)

Sakura, la caçadora de cartes: Tobira wo akete
La increïble brigada Shinzen: l'ending, que no sé com se diu.
La màgica Doremi: l'opening que emeten ara, que tampoc sé com se diu.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ran ha escrit: Moltes gràcies per la cançó de 'Slam Dunk' :P em feia molta il·lusió tenir-la.
No, si t'entenc. Abans que la fessin ja tenia la versió nipona cantada per Zard, i m'emocionava. La veritat és que la catalana em va decebre/espantar una mica perquè les dues cantants canten en tons diferents... però ara m'encanta.

Algú sap com se diu l'altra cantant? (Una és l'Anna Orra)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo vaig escoltar la cançó japonesa i em va agradar força, però en català també m'agrada molt (sent dues veus queda molt bé n_n), al principi sona estrany però després t'hi acostumes.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:Si hi ha indicador d'edat és responsabilitat de qui el vegi llegir-ho o no... XD
Hum... i si resulta que entro amb un navegador que no suporta imatges o les desactivo? :lol:
Ait ha escrit:Ehm... Espero que l'Ereza et renyi per gastar transferència amb un missatge taaaaaaaaaan tonto xD.
Prf... si l'hagués de renyar cada cop, no pararia... xD

Per cert, una coseta per a en Sheikah... ara que m'has passat els MP3 per la mula... no hauria de dir "Tobe!! Isami" en lloc d'Izami? Si és així, abans de canviar res, parla amb mi i t'explico què fer... que si no farem una desgràcia xD

Mm... per quan la secció d'elinks? :?
Imatge
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Ye! Gràcies per la benvinguda i per la bona nova! ^o^
Per cert, potser no t'hi vas fixar... però l'ending de Harlock, que ara ja està esborrat, el vaig gravar del canal 50. A les imatges es veia el logotip d'aquest canal ^_^
OOps, doncs sembla ser que nop, no m'hi vai fixar ^^U només vaig mirar la lletra. Però com és un canal que agafo tan malament, per això vaig fer incapeu en que potser seria dificil (però ja veig que era preocupar-se per res ^^UU)

Ah! d'això, he buscat una micona i he descobert que l'opening de la segona temporada de Doremi es diu "Ojamajo wa Koko ni Iru" (la resta de noms de la sèrie és fàcil de trobar a animelyrics). I buscant una mica més he trobat que l'opening de la increible brigada Shinsen es diu "Heart wo Migakukyanai!" ("res millor a fer que pulir el teu cor" ^^UUU) i l'ending "Makerumonka!" ("com si anés a donar-me per vençut") (que originals que són aquests japos, sip sip).

Apa, que vagi molt bé el cap de setmana i gràcies per tot un cop més ^^

@DEUs!!

P.D. Ye, més curtet avui, ne? =^^=
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ostres Aloy, que bé! Arigatô pels noms!! Però amb la Doremi no sé no sé... jo tinc entès que la temporada que emeten ara no és la segona, sinó que és una temporada especial o alguna cosa així... nushe nushe xD

Pel que fa als e-links, espero instruccions teves. I ara tenim més coses per canviar, eh, Ereza? XD
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

Sobre les cançons

Entrada Autor: maron_komuya »

Sheikah ha escrit:Ostres Aloy, que bé! Arigatô pels noms!! Però amb la Doremi no sé no sé... jo tinc entès que la temporada que emeten ara no és la segona, sinó que és una temporada especial o alguna cosa així... nushe nushe xD

Pel que fa als e-links, espero instruccions teves. I ara tenim més coses per canviar, eh, Ereza? XD
que has dit aquesta setmana i jo no veig que les hàgis renovat...
_MaRoN kOmUyA_
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Uhm, la setmana encara no ha acabat... fins diumenge hi ha temps.

Què vols, tinc moltíssima feina i poca memòria, encara que faig l'esforç de recordar-me'n, perquè, tard o d'hora, cada setmana les he canviades... o sigui que calma. Aviam si avui hi penso.
kal-el
Entrades: 7
Membre des de: 03/09/2004 a les 15:44
Ubicació: ...

Entrada Autor: kal-el »

--> aprofito el 2n missatge que posu al forum per demanà (si no sa posat ia...) el opening que estan posant ara mateix a sakura, no es un anime que m'entusiasmi però depen a l'hora k maixeco em posu a veure'l mentres esmorzo! buenu aixos.. i si algú ia l'havia demanat... ia som un mes (sq no em posaré a llegir ara mateix tot xq vaig molt just de temps!)
asias
[img]http://www.comicboards.com/php/image.php?image=superman/attachments/040310035330/SGbyNOTO.jpg[/img][img]http://images.google.es/images?q=tbn:OWuX_VkUQ5kJ:http://www.kal-el.i-p.com/ka[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Docs hauré de dir que no... de Sakura ja n'he posat un, ara em toca posar-ne un altre... nopuc posar tants MP3 de la mateixa sèrie, que n'hi ha moltes més. Potser d'aquí un temps.

Per cert, ahir vaig intentar dues o tres vegades pujar l'opening de Sakura, però no hi ha manera. Wanadoo no vaaaaa X_X perquè a més també vaig fer algunes reformes al Tenkû, i tampoc no vaig poder-les pujar...

Aviam si després hi ha més sort.
kal-el
Entrades: 7
Membre des de: 03/09/2004 a les 15:44
Ubicació: ...

Entrada Autor: kal-el »

uo! d'acord... no pasa re.. xo, em pots dir si els mp3 en català, els treus utilitzant un reproductor mp3 (amb la grabadora d'aquest)???
[img]http://www.comicboards.com/php/image.php?image=superman/attachments/040310035330/SGbyNOTO.jpg[/img][img]http://images.google.es/images?q=tbn:OWuX_VkUQ5kJ:http://www.kal-el.i-p.com/ka[/img]
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

Entrada Autor: maron_komuya »

hola ara hi ha el opening2 de sakura pero no va.... diu el winrar k hi ha un error o una cosa aixi... jope el k mes m'agrada i no va :'(
_MaRoN kOmUyA_
kal-el
Entrades: 7
Membre des de: 03/09/2004 a les 15:44
Ubicació: ...

Entrada Autor: kal-el »

io el k ia ara posat ( o al menys aket mati) de la sakura me le baixat i l'he descomprimit sense cap problema i sescoltava de ******
[img]http://www.comicboards.com/php/image.php?image=superman/attachments/040310035330/SGbyNOTO.jpg[/img][img]http://images.google.es/images?q=tbn:OWuX_VkUQ5kJ:http://www.kal-el.i-p.com/ka[/img]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Weno, a mi tampoc no em va ^^ però bé, per sort tenim paciència i aquestes coses dintre del pack d'humanitat, Així que no et preocupis Maron que tard o d'hora acabarà per funcionar, seguríssim que sí ^^ (a més, que si el propi Sheika ha tingut problemes per penjar-lo, deu ser cosa del servidor, ne? Si és així, realment no deu haver gran cosa a fer al respecte més que esperar)

P.D. Un únic canvi notat en la pàgina: canvi de fons ---> abans blau i ara blanc amb puntets...... Pot ser? O_o (Divertit, em sento com en el "busca les 7 diferències" ^^U)

P.D.2 Ye! M'oblidava. A vore, si és o no una temporada especial, ni idea (no arrivo a tant, sorry ^^U) El que sí sé és que la cançó de Doremi que sona pel k3 cada tarda (menys dissabtes i diumenges ^^U) és l'opening que et vai dir ^^ Ho sé perquè el tinc baixat, i tant la lletra d'animelyrics com l'mp3 del meu winamp coincideix amb la versió catalana (i aquesta amb les imatges ^^). Així que no et preocupis que segurament he encertat ( "y si no, le devolvemos su dinero + un 10%! sí sí, como lo oye! LLame ahora y además le regalaremos no uno sí no dos fabulosos sets de esencias de sardinas a la barbacoa! ^o^") (uhm.... Massa tele ¬¬U)
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Bueno, jo lo que faig és gravar-ho amb la capturadora, amb el virtual dub separo l'audio del vídeo i aleshores ho converteixo al format MP3 amb un programa que tinc per allà suelto.

Veus què et dic? No s'ha pujat bé... it's impossible! No va, no va! Aquest dematí ho he tornat a intentar però segueix sense funcionar. Potser he arribat al límit de transferència mensual, qui sap.
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

Entrada Autor: maron_komuya »

pero una persona si k se li sent be no se... no m'he la podries pasar x l'email sense comprimir??
_MaRoN kOmUyA_
kal-el
Entrades: 7
Membre des de: 03/09/2004 a les 15:44
Ubicació: ...

Entrada Autor: kal-el »

jo em vaig baixar el 1r opening de sakura cazadora de cartes i se mescoltaba bé! us referiu a aquet oi???
[img]http://www.comicboards.com/php/image.php?image=superman/attachments/040310035330/SGbyNOTO.jpg[/img][img]http://images.google.es/images?q=tbn:OWuX_VkUQ5kJ:http://www.kal-el.i-p.com/ka[/img]
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

Entrada Autor: maron_komuya »

el que i a ara de sakura tobira wo akate k el kal-el diu que es sent el primer opening
_MaRoN kOmUyA_
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

Entrada Autor: maron_komuya »

Pos intenteu arreglar-ho si-us-plau!!!
_MaRoN kOmUyA_
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants