IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Demana un MP3

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Mmm... jo nomes he escoltat la d'ocarina, pero m'agrada més el piano d'instrument principal que la flauta o una especie de flauta i els violins de fons... u_U

Almenys es nota quins instruments toquen, perque hi han algunes... que et quedes preguntan-te: Aquet instrument existeix? O_ô
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Sheikah ha escrit:"Ha anat així de debò, ha estat molt sobtat."

Em va costar pillar que era "Ha anat així"... i perquè m'ho van dir xD En un principi creia que deuria ser una paraula japonesa, com "Anatashi", que deuria significar alguna cosa xD.

L'hauria de penjar, l'hauria de penjar, sí... però ^^u mandra mandra!! ^^
Hahahaha, igual que jo ^^UUUUUU Però clar, era un gran dilema (bé, potser no tan gran ^^U) perquè no podia ser una paraula japonesa així, de sobte! XD

Però el nostre amic "subtitols a la pàgina 888" em va fer saber que realment no deia allò ^^U (tot i que a vegades aquest tiu s'equivoca... 'Lease' la gran controversia que va portar aquell opening de Kimagure Orange Road a la riba de l'estiu XDD).

A vore si em baixo l'emule, que m'he adonat que si em baixo la cançó des d'un altre ordinador..... Després com m'ho fai per escoltar-la?? O__o (sips, ara és quan per aqui passarien els corbs de l'arare amb el seu "Babau! Babau!" ^^UUU).

Apa @DEUs! ^o^

P.D. Però bue, no era culpa del cantant, no és que ho pronunciés malament ni res, és només que si ho dius tot junt sona "anatashi" (això sol passar en poemes i tal, ne? ^^-) Tot i que, ja dic, " 'anatashi' de debò, 'àstat' molt sobtat" no és que tingui gaire sentit XDD
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Ugh, no m'agrada escriure un missatge quan l'últim és meu però... Bé, només dir que:

Moltes Gràcies per l'Ending de Bola de Draaaaaaaac!!! ^o^

Crec que és una de les cançons que més gent recorda (otako i no otaku ^^) i, no m'extranya, perque és maquissima!

Encara que ja tenia una baixada, era la del disc aquell que va fer fa tant de temps el Club Súper 3 ^^ (la 'extended version', per dir-li d'alguna manera ^^UU), on mai utilitzaven a la mateixa cantant, ni els instruments originals ^^UU (era tot més rotllo sintetitzador.. Com els Endings D'orphen XD).

Oh!! I m'he rigut mooooooooltíssim amb la versió valenciana!! Sense ànim d'ofendre cap valencià.. Però és que sempre m'han fet molta gràcia aquesta manera de pronunciar les Rs, les X i les Es... ^^ Però tot i així la dona ho fa prou bé, eh? Que consti! hahaha

Res, que gràcies per véncer la vagància, si és que aquest cop has hagut de lluitar contra ella ^^

P.D. "Amor" i "patix"... Com que no rimen, oi? ^^UUU
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ostres, quins records ^^ De petita m'encantava aquesta cançó  :roll: Gràcies Sheikah! Vaja, i no m'esperava la versió valenciana, també he rigut bastant xD (però no dic que ho faci malament, tot al contrari  :P ).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, quins records... Jo pensava que la tenia per l'ordinador, però veig que no... ^^u

Per cert, Sheikah, no seria... "no mirar cap arrere mai"?

I a mi no em fa riure xD M'encanta xD Com totes les cançons en valencià... xD


(açò de corregir tant valencià pot ser que m'afecte xD)
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sip, deu ser arrere, really ^^

Quant a la versió catalana... la extended version aquesta, per sort, tenia la mateixa cantant *_* la Manolita Domínguez (sip, un nom preciós), el que passa és que la música... ^^u

Parlant de subtítols, avui m'he trobat amb verbs tan macos com "d'estorbar" i coses com "tot és deu a la...". Si us plau, no feu faltes, home!
Les lletres solen encertar-les força, de vegades ajuden, però encara recordo allò de... "Va ser ahir quan trencar" (en comptes de "Va ser ahir. Vam trencar")
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

m'agradaria q em posis la canço de fushigi yugi star sius plau
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Aquesta cançó en Sheikah ja la va penjar fa temps, si mires l'arxiu de cançons penjades ho veuràs. De totes maneres, per l'emule potser la trobes, qui sap XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Sheikah ha escrit:Les lletres solen encertar-les força, de vegades ajuden, però encara recordo allò de... "Va ser ahir quan trencar" (en comptes de "Va ser ahir. Vam trencar")
Ye! Doncs jo hi vai caure de quatre grapes!! >__<

Però és que no és que se senti gaire bé, tampoc ^^UU I ambdues possibilitats encaixaven perfectament!! És encara ara i no tinc gaire clar el que diu ^^U

De totes maneres, és la pitjor cançó de tot Sailor, així que no em sap greu no entendre la lletra XDD
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Sheikah ha escrit:Parlant de subtítols, avui m'he trobat amb verbs tan macos com "d'estorbar" i coses com "tot és deu a la...".
Però on trobes aquestes coses? ^^u

Doncs a mi em va costar entendre el 2n ending de Kimagure Orange Road (Kanashii haato wa moete-iru), el principi de la cançó era un embolic xD.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
soy la maron_komuya

Entrada Autor: soy la maron_komuya »

eii podries posar l'opening que hi ha agut akets ultims dies?? i si no es molt demanar a poc a poc tb els openings dels ova's (l'opening de una gran llegenda s'ha pusat en moviment.... ja el tink vull dir un altre) suposu k ja deus saber kin es pro weno es x especificar gracies!! es k m'agrada mool!!
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Siusplau.Posa believe in heaven del Loki :oops:  :oops:  :oops:
M´agrada moltsimim l´ending :oops:  :oops:  :oops: .Sispli....
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Mira, lo dels subtítols que vaig dir ho vaig veure al 1r capítol dels ovas de fushigi yûgi, subtitulat pel teletext xD.

De Fushigi Yûgi em sembla que estem saturats, ja he posat massa coses. L'ending de Loki... bé, sí, podria posar-lo. Seria tot un detall. Però ja ho faré.
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Sheikah sisplau porto cuasi 6 mesos amb la canço de slam dunk de l'ultim episodi (opening llarg) en l'emule i esta a 0%  :(  i voldria que la pengesis

espero de tot cor que la pengis


GRACIES
_young_link_

Entrada Autor: _young_link_ »

Hola! Sius plau sheikah, podries penjar les cançons de la màgica do-re-mi?? l'ultim ending i opening?? encara que fos per l'emule. Gracies (encara k no em facis cas :lol: ) :wink:
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ok, tocarà penjar l'opening llarg d'Slam Dunk. I àdhuc la Doremi... Però no sé quina penjar d la Doremi. El 4t opening? El 4t ending? El 5è? Farem votacions.

PER CERT!!

Algú va veure el darrer capítol de les bruixetes dansaires, és a dir, la Doremi? Sabeu si van fer-hi algun ending especial? Vaig programar el vídeo, però em comptes d programar el K3 vaig fer-ho amb BTV (digue'm llest).
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Llest

No en tink ni idea xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

T'assembles a un que jo sé, que gravava TV3 en lloc del K3... xDD >.<
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Bueno, de pifies antologikes d'akestes tots en tenim xD A mi tb m'ha passat algun cop i no vegis la gracia k et fa xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

van posar el 1r opening
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 52 visitants