IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Demana un MP3

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:Pel que fa als e-links, espero instruccions teves. I ara tenim més coses per canviar, eh, Ereza? XD
Quan et connectis a l'eMule m'ho dius i t'explico com es fa... de moment deixo els elinks dels que tens ara i el que tenia jo (amb publicitat al fitxer i tot xD)...

<a href="ed2k://|file|Capità.Harlock.-.Ending.-.Mayu.(català).-.www.tenkuu.tk.mp3|911488|58484B85582CCA93976E10B6C4FFCFAD|/">Capità Harlock - Ending - Mayu (català) - www.tenkuu.tk.mp3</a>
<a href="ed2k://|file|Slam.Dunk.-.Ending.4.-.Mai.furendo.(català).-.www.tenkuu.tk.mp3|1489024|BDE665F3C0BC432A9DE5BEC447721E83|/">Slam Dunk - Ending 4 - Mai furendo (català) - www.tenkuu.tk.mp3</a>
<a href="ed2k://|file|Inuyasha.-.Opening.1.-.Change.the.world.(català).-.www.tenkuu.tk.mp3|1521792|16761ACBA7DDD279A16A86F9E8D349E0|/">Inuyasha - Opening 1 - Change the world (català) - www.tenkuu.tk.mp3</a>
<a href="ed2k://|file|Yû.Yû.Hakusho.-.Opening.1.-.Hohoemi.no.bakudan.(català).-.www.tenkuu.tk.mp3|1392768|63F1E068E0A5AE26CB29469809E1F51E|/">Yû Yû Hakusho - Opening 1 - Hohoemi no bakudan (català) - www.tenkuu.tk.mp3</a>
<a href="ed2k://|file|Orphen.el.bruixot,.la.revenja.-.Ending.2.-.Amai.Anata.no.Aji.(català).-.www.tenkuu.tk.mp3|1450112|2781842B4C44C464435FFB58CF5C1FE5|/">Orphen el bruixot, la revenja - Ending 2 - Amai Anata no Aji (català) - www.tenkuu.tk.mp3</a>

Apa, siau...

PD: He activat l'HTML al fòrum, porto 1/2 hora intentant publicar-ho i no queden bé els enllaços...
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Bueno, és igual... com que sóc modereitor faré veure que edito el missate i així voré els enllaços...

P.D.: espero tindre sort amb wanadoo... que també haig de posar l'MP3 del shinzen aquell, que ja passa una altra setmana xD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ui, aquí en falten i hi ha coses estranyes... en fi, què més dóna xD
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Uo! Uo! O sigui que la imatge té història i tot! Yau! Llavors no he de donar gràcies als publicistes si no als guionistes! Yeeeeeee! Arigatô Guionista-san!! ^o^

Ye, que ja m'he passat per la pàgina (de fet, l'enllaç de "mis favoritos" és directe a la secció de cançons, que hi farem ^^U) i ja està la cançó del Shinsen! Uo! velocitat aquesta setmana, sip sip ^^ Uhm...... Encara que no he trobat l'enllaç per baixar-ho enlloc, però bue, almenys hi és la lletra (Si voleu mai que no entengui el que dieu, digueu-ho en clau de musical, que mai falla ^^U Sóc incapaç d'entendre res que sigui cantat, i la meitat que entenc me la invento ^^UUU)
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Segueixo sense entendre lo de la imatge xD

Bah, Wanadoo és una meeeeerda, impossible, sempre que la pujo em diu que no s'ha pujat bé i es torna a pujar... en fi, què hi farem.

(I resulta que no és "Shinzen" sinó "Shinsen" XD)
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

Entrada Autor: maron_komuya »

pos fes-te un msn i pasala a la gent k la vol si no la pots pasar aki no se... el meu es anna_jairo@hotmail.com
_MaRoN kOmUyA_
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:(I resulta que no és "Shinzen" sinó "Shinsen" XD)
Visca els canvis z-s!! Bé, quan vulgui/en tingui ganes/em roti ja ho modificaré com l'altre cop xD
Imatge
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

maron_komuya ha escrit:pos fes-te un msn i pasala a la gent k la vol si no la pots pasar aki no se... el meu es anna_jairo@hotmail.com
Per això ja hi ha l'eMule, que no presenta tant d'esforç per al que puja el fitxer.
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Au, retallo el missatge que lo de Smallville se'n va massa del tema.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ja estan pujades totes les cançons. Per cert, durant una setmana no hi haurà noves cançons, ja que la de Sakura ha estat una setmana offline... d'aquesta manera deixaré més temps perquè us les baixeu.
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Yeeeeeeeeee!!!!! Moltes gracieeeeeees!!! (missatge dirigit al servidor gratuï de Wanadoo XDDD)

No, ara de debò, que bé que al final poguessis penjar-les (en especial la del Shinsen ^^)  Sonen molt bé, i ara que tinc la lletra, la podré cantar sense inventar-me-la!! ^o^ (ara seria genial trobar la original... però no siguent un anime gaire conegut em sembla que és "missió impossible" ^^UU)

Per cert, Sheikah, la cantant que t'agradava a tu era la del segon opening de Sakura i impresionants etcs o aquesta altra, la de l'ending de Shinsen? O_o

Gràcies once again!!!! ^^
Aloy l’ha editat per darrera vegada el dia: 07/03/2005 a les 01:08, en total s’ha editat 1 vegada.
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

A mi la que m'encanta és la de l'ending d'Inuyasha i els d'Orphen. Però no crec que sigui la del segon opening de Sakura.

La que tb m'encanta és la Manolita Domínguez (Yû Yû Hakusho, Vull viure d'aventures, l'ending final del 2n OVA de Fushigi Yûgi i l'opening d'aquell OVA (Star i la de "tot torna a començar de nou, aquell conte tan boniiic"), i que tb canta a SailorMoon (endavant, marinera pel teu crit)... *_*
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

La veritat és que té una veu molt bonica n_n Però no m'hi havia fixat que en cantava tantes xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
soc la maron_komuya

Entrada Autor: soc la maron_komuya »

ola podries posar els dos openings de slam dunk?? gracies kiss kiss
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Els dos? No. Un? Potser més endavant.
soc la maron_komuya

Entrada Autor: soc la maron_komuya »

ok kuan puguis merci wapo
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Possiblement pengi el 1r opening aviat. Repeteixo, possiblement, després no em digueu que no el trobeu XD
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

Entrada Autor: maron_komuya »

hee! les cançóns o no estan ben pejades o no me les deixa agafar!!!!!!!:'(
_MaRoN kOmUyA_
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Un comentari sobre la cançó Mai furendo (Slam Dunk). Fa dies que ho volia comentar però estic molt vaga últimament xD

Tu que ho preguntaves Sheikah; d'aquest ending, una cantant és l'Anna Orra i diria que l'altra dona que canta és la Iris Lago, quan escolto la cançó sempre en ve al cap, i em sembla que també canten en un altre ending de Slam Dunk.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Etto...... Potser no va aquí...... Però....... a vore, a banda de la desbandada de cançons penjades (flipaven els meus ulls al veure tantes novetats d'un sol cop ^^UUU) (s'agraeix l'esforç per això, eh? ^^) Doncs, això, que hi ha una que se t'ha escapat, la de Ojamajo Doremi, en comptes de pujar els dos arxius rar, has pujat un i l'altre és de la cançó del Doctor Slump ^^UUU (un error el té qualsevol, eh? Suposo que seria per que comencen per D? Ô_o) I bé, si pots arreglar-ho genial perquè és una cançó d'allò més divertida! ^o^

Ah! I això altre no és problema teu sinó del servidor, però els arxius rar de l'OVA de Fushigi no es poden baixar degut a problemes (en el cas del meu ordinador permanents ^^U) amb el servidor de Wanadoo. Ja saps, el famós error 404 "página no encontrada". Ni idea de per què pot ser ^^U [Ye! No desesperis Sheikah! Algun dia aconseguiràs les malèvoles forces malèfiques de Wanadoo que intenten per tots els mitjans obstruir les propagació de la música japonesa en català! YE! !Ò__Ó XDDDD]

I, un cop més, moltes gràcies per les actualitzacions! ^o^

P.D.
Ran ha escrit:Tu que ho preguntaves Sheikah; d'aquest ending, una cantant és l'Anna Orra i diria que l'altra dona que canta és la Iris Lago, quan escolto la cançó sempre en ve al cap, i em sembla que també canten en un altre ending de Slam Dunk.
Deus! Quina bona orella / coneixement del món del doblatge! >__< Quina enveja..... Jo només sóc capaç d'enrecordar-me del nom del Marc Zanni, de la Núria Trifol i de la Marta Ullod XÞ
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants