IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Demana un MP3

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No et preocupis que segur que la posa, però més endavant. Pensa que en Sheikah les ha d'anar renovant de tant en tant, però primer han d'estar penjades uns dies. n_n
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Clar, tu no te preocupis, si aconsegueixes que en Sheikah sigui el teu esclau sexual a l'igual que jo he fet te'l posarà de seguida ^_^ xD...

PD: Uh... No sé si m'hauria d'autocensurar les veritats del missatge... xD.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No cal autocensurar, Ait. Hi ha uns logotips d'edat maquíssims ^_^

Posa l'edat que vulguis entre guions i ja està.

-0- -7- (el 10 no hi és) -13- -16- -18- -X-
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Saps que no en sóc partidari i si veig quelcom fora de to serà censurat xD... En qualsevol cas la informació contiguda al missatge es descarrega en els ordinadors en obrir-se el tema, llavors el mal ja està fet i qualsevol des d'aquell terminal pot accedir-hi (amb més o menys dificultat) i potser seria quelcom reprobable i indecent en funció de l'edat de l'ésser que ho veiés, així que...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Si hi ha indicador d'edat és responsabilitat de qui el vegi llegir-ho o no... XD

En fi, demano el 4t ending de Slam Dunk.

"Entesos, concedit"

(És per variar una mica, i després ja posaré el Tobira wo akete de Sakura)
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ehm... Espero que l'Ereza et renyi per gastar transferència amb un missatge taaaaaaaaaan tonto xD.
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

la cançó

Entrada Autor: maron_komuya »

Sheikah ha escrit:Si hi ha indicador d'edat és responsabilitat de qui el vegi llegir-ho o no... XD

En fi, demano el 4t ending de Slam Dunk.

"Entesos, concedit"

(És per variar una mica, i després ja posaré el Tobira wo akete de Sakura)
sobretot que sigui en catala en japones ja la tinc
_MaRoN kOmUyA_
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

És clar, jo només penjo coses en català.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Precisament el 4rt ending de Slam Dunk era el que volia jo xD És un dels que més m'agraden n_n :P Gràcies per posar-lo!
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

slam dunk

Entrada Autor: maron_komuya »

Sheikah ha escrit:És clar, jo només penjo coses en català.
i quan vulguis ves pusant totes en catala d'slam dunk kuan puguis ja se k la cosa te k variar gracies
_MaRoN kOmUyA_
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

^^U ai caram, potser sóc jo pero no em surt que estigui pas penjat el 4art ending de Slam Dunk...
:shock: m'hauré de plantejar nar a l'oculista potser XD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

He dit que el penjaré, tinc tota la setmana per fer-ho XD

(Aviam si després hi penso -difícil però no impossible-)
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

podries posar el primer (i em sembla q l'unic... no se...) l'ending d FURI KURI (fclc) ?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Wo, si k mola molt. (Si tinc que esperar que es baixi de l'eMule ho porto clar u_u)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

ojomajo doremi

Entrada Autor: maron_komuya »

Sheikah ha escrit:He dit que el penjaré, tinc tota la setmana per fer-ho XD

(Aviam si després hi penso -difícil però no impossible-)
podries posar l'opening i l'ending nous de ojomajo doremi?? es que totes les cançons que tinc en catala les vaig treure d'una web que ara em diu que no existeix :? gracies!!!!!! ho sento x demanar tant:P
_MaRoN kOmUyA_
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[...]aaalma...

Ara toca Slam Dunk ending 4, després el segon opening de Sakura, i després ALGUNA de la Doremi si de cas... no tots.
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

resposta

Entrada Autor: maron_komuya »

Sheikah ha escrit:Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[...]aaalma...

Ara toca Slam Dunk ending 4, després el segon opening de Sakura, i després ALGUNA de la Doremi si de cas... no tots.
yaya a poc a poc
_MaRoN kOmUyA_
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

El Sheikah s'estressa, el Sheikah s'estressa, la-la-l·la-l·la-la, el Sheikah s'estressa... (8) xD.
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Salutacioooons! ^o^

Uf! m'ha costat arrivar fins aquí! No perquè fos difícil registrar-se ni res d'això si no perquè no hi ha manera de pujar l'avatar >__< Ho he provat i provat, però no sé com fer-m'ho perquè la meva imatge sigui jpg i ocupi 15kb sense que sigui del tamany del pel d'una puça ^^U Okke, puc escriure sense imatge (evidentment ^^UU)) però mencanten aquestes "pijadetes" dels fòrums 8__8

Ah! Però jo no venia a queixar-me ^^U Volia demanar un parell de cançons. Uhm.... Et sona d'alguna cosa "La increïble brigada Shinsen" (http://www.super3.net/series/index1269930.htm)? És un anime que emitien fa un temps al Super3. Tractava de dos nens i una nena que lluitaven contra una organització anomenada els follets negres i tal. No era una de les grans maravelles de l'animació, però a mi m'agradava força =^^=.

Bé, la cosa és que ara l'emeten pel canal 50 (el que té com a logotip una "pajarita" així com verd i blau) I m'ha donat moltíssima anyorança (a més que les dues cançons, OP i ED, són molt divertides ^^) i m'he enrecordat que a la teva pàgina hi tenies un lloc dedicat per a propostes.

A veure, es pot considerar això un caprisci, però realment, quin altre motiu podria tenir una proposta? Al cap i a la fi a ningú li va la vida en aconseguir poder escoltar la música que vol (i aquesta en especial, que no es pot trobar en gaire lloc més i porta tants records). A més, tenia dubtes que se t'acudís inclure-la en els teus projectes. No et conec ni res, ho sé :P però fins ara només he vist cançons de tv3 i tvc internacional (clar que de música televisiva en català no hi ha gaire cadenes entre les que escollir i, a més, he d'admetre que la inclusió de l'ending de Harlock m'ha fet sospitar que poder ja se t'ha passat pel cap gravar del ja dit canal 50 ^^U Així que no afirmo res encara)

Doncs bé, espero que acceptis el repte. Si no, tampoc no moriré (espero ^^UUU)

@DEUs i gràcies!! ^o^

P.D. Sento que el missatge m'hagi quedat taaaaaaaaan llarg total per demanar tan poca cosa, però és que escric tan de tant en tant que un cop començo no puc parar ^^U

P.D.2 El primer ending que sento d'Slam Dunk que no em fa caure de la cadira! (Uhm.... No era gaire dificil superar el Marc Zanni de totes maneres ^^U) per cert, estan els singles d'aquest home apuntats a la teva llista de "pròximes actualitzacions"? ^^

P.D3 Aquest missatge era molt menys estressant quan el vai escriure, ho ben juro ^^UUUUUUUUUUUU
Aloy l’ha editat per darrera vegada el dia: 25/08/2004 a les 23:43, en total s’ha editat 1 vegada.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Hòstia, sí que és llarg, sí xDDD. Well, ja es farà el que bonament es pugui, que el Sheikah a banda d'estressar-se té temps per gravar-ho xDDD... Pensa que aquest raconet del fòrum és per "capriscis" com aquest, don't worry, ell ja mirarà d'"inclure'l" ^^.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants