IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Demana un MP3

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

DarkDrago ha escrit:A si, si em voleu baixar alguna kosa digueu-m'ho pk ara mateix estik baixant la primera peli de inu yasha amb subs catalans i tink molta gent a la kua xD
Woooh, la mevaaaa *____* xD Er... i això què hi té a veure que tinguis gent a la cua? xD Per cert, si vols et puc posar slot, a mi no em fa res :P
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

jeje, kom vulguis :D

Doncs vol dir, k tink molta gent k em baixa la peli i si em voleu baixar de mi trigareu... :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ara que ho recordo... xD L'opening del darrer OVA de Fushigi yûgi el van emetre sencer, però per sentir-lo s'havia de fer un empalme amb els dos, i quedava força força cutre ^^U (a què ve això? XD)
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

aquests dies vaig de kul, pero kuan tingui temps me'ls podries passar a veure si ho puk empalmar i keda b ;)

Per cert, ningu komparteix per la mula les de capita harlock? T_T
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo les comparteixo, però ara no puc pas obrir la mula ^^U I aquestes se senten malament, però perquè a la tele ja se sentien així. Mira que es feien cutres les cançons, abans... >_<
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Jo tink l'opening de Capita Harlock, me'l volia baixar per veure si millorava xD El k no tink es l'ending i.i
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

L'ending no està penjat a la web? Juraria haver-lo penjat feia poc, el dia de reis, que era un regal per al hoster de la web... @.@
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

coi, deixa-m'ho mirar >.<U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Don Patch

Entrada Autor: Don Patch »

Pregaria que posesiu l'ending d'en bo-bobo!
És molt bó  :cool:
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Pero no es en katala, en akesta pagina posem els endings katalans pk son impossibles de trobar per altres mitjans...

L'ending de Bo-bobo es diu Shiawase, y per la mula es troba molt facilment ;)

Aki et poso el link -> [url=ed2k://|file|Bobobo-Bo%20Bo-Bobo%20-%20Ed%20Single%20'Shiawase'%20-%2001%20-%20Shiawase.mp3|5018250|0702BC11D41AF538819AFB0AA1593AD6|h=NZWY7HUS56QVGWCI4T6CNYDHYCXWDWPC|/]Shiawase[/url]
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Don Patch

Entrada Autor: Don Patch »

Ah d'acord! Doncs moltes gràcies  :D
darkshinning

Hola Gent xD

Entrada Autor: darkshinning »

Hola porto buscant molt de temps el opening de yu yu hakusho en catala, me agradaria que el poseu un altre vegada a la web perke al emule no funciona xD.
Gracies.
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Hola tomàtiiiiiiiiiiic! Sóc el soci numero XXXX mil i voldria demanar-te.. Aish! No que no era aqui!  XDD

Ne, ara seriosament (a vore si puc ^^UU) que podries posar l'opening de la increible (no perque ho digui jo, si no perque ho van traduir aixi ^^U) brigada Shinsen? *___* Em va encantar el Makerumonka, però taria bé posar la resta (va vaaa, que has posat ja el 50%! Tu pots! Ànims! ^o^).

Sé que no serà una proposta gaire recolzada, però per provar..... ^^UU almenys que no sigui una serie a mitges per pujar i no quedi en l'oblit ^^-

uhm uhm, i feia moltiiiiiiiiiiissim temps que no em passava per aqui! hahahaha (I ara que hi passo és per tocar el que no sona XDD si és que....)

Apa apa, que vagi béeeeeeeee!!! ^o^

P.D. Yau!! a banda d'alguns canvis visuals per aqui... Deus! Quantes emoticones!!!  :shock: (ale ale, fent-ne us ^^) un se sent abrumant davant de tants smailis mirant fixament a la pantalla..... Poder tindre malsons aquesta nit.. Qui sap, qui sap ^^UUU)
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Aloy ha escrit:Hola tomàtiiiiiiiiiiic! Sóc el soci numero XXXX mil
No, aquí la gent ja passa directament a demanar... xDDD Sheikah, almenys podries fer-li cas a l'Aloy, ja que almenys és un usuari registrat... Que la resta... ¬¬ Ja us val xD
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Mira, jo la tink al emule, aki et poso l'elink ;)

[url=ed2k://|file|La.incre%C3%AFble.brigada.Shinsen.-.op.(catal%C3%A0).mp3|1871872|1C3A93BC7957B0EAD9B055D08A139D92|h=IWWJKPTLVAPWYBEB7Q3EC2OLAZEGB3IS|/]Op :D[/url]

Si no et baixa envia'm un privat de l'emule i si hi sok et posare slot d'amik ;)
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

DarkDrago ha escrit:Mira, jo la tink al emule, aki et poso l'elink ;)

[url=ed2k://|file|La.incre%C3%AFble.brigada.Shinsen.-.op.(catal%C3%A0).mp3|1871872|1C3A93BC7957B0EAD9B055D08A139D92|h=IWWJKPTLVAPWYBEB7Q3EC2OLAZEGB3IS|/]Op :D[/url]

Si no et baixa envia'm un privat de l'emule i si hi sok et posare slot d'amik ;)
Yeee, merci!! ^^- Ja ho probare demà quan pugui apropar-me a un ordinador mitjanament decent (o siguis, aquest segur que no ^^UUU).

Gràcies un altre cop!! ^^=
n'Ereza ha escrit:(···) ja que almenys és un usuari registrat...
Hahahaha, té gràcia perquè jo em vai registrar perquè no sabia que s'hi podia escriure sense fer-ho XDDD Però no me n'enpenedeixo, eh? ^^-

A vore si em passo més sovint... ^^- (encara que el factor "uni" no ajuda gaire ^^UUUUU).

@DEEEEUs!! ^o^
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

"Ha anat així de debò, ha estat molt sobtat."

Em va costar pillar que era "Ha anat així"... i perquè m'ho van dir xD En un principi creia que deuria ser una paraula japonesa, com "Anatashi", que deuria significar alguna cosa xD.

L'hauria de penjar, l'hauria de penjar, sí... però ^^u mandra mandra!! ^^
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Si, pronuncien malament amb ganes, pero jo ja vaig entendre l'"Ha anat aixi" xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

DarkDrago, si t'agraden les de Harlock (que suposo que sí, atès l'avatar, xD) baixa't si no les tens la versió animetal i una d'ocarina, suposo que es poden trobar fàcilment :)
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Ja les tink totes dues xD

I si, estan molt b :P La de l'ocarina fa plorar i tot i.i
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants