IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Demana un MP3

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

1) Les dues úniques cançons que tinc d'Azumi Uehara són "Mushoku" i "Aoi Aoi Kono Hoshi Ni". I em penso que no canta en català... xD

2) Jo només penjo cançons d'anime en català, que les altres es troben "fàcilment" per internet...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:2) Jo només penjo cançons d'anime en català, que les altres es troben "fàcilment" per internet...
Ahm, no ho sabia... xD
Però això de "facilment"... més que entre cometes, jo posaria:

*"fàcilment"

M'hi jugo... 1 euro (no apostem més no fos cas que encara la trobés xD) que no trobes qualsevol altra cançó de l'Azumi amb bona qualitat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sempre et queda la pàgina http://www.jpmp3.com i esperar que pengin àlbums/singles seus... Tard o d'hora en traurà algun suposo... i aquí sempre els pengen.

De totes maneres en buscaré algun.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Tu vés buscant... ja t'he dit el què: la tia aquesta és desconeguda excepte pels endings de Conan, i a més des del 2002 que no treu res... per mi que s'ha mort i ningú se n'ha adonat. I la web aquesta... prf... m'he d'instal·lar un plug-in segons la llicència del qual (sí, me l'he llegida abans d'instal·lar-lo...) em poden posar publicitat quan vulguin... Passo xD
Imatge
Nakagawa_Noriko

Entrada Autor: Nakagawa_Noriko »

nas a tots!!!!! Bé abans de demanar res m'agradaria explicar el meu problema amb els mp3 en català. Abans que el meu ordinador s'espatllés tenia tots els mp3 que hi havien penjats a l'antiga pàgina. Quan vaig recuperar l'ordinador (no cal dir que totes les cançons van fer història) la pàgina ja no estava activa i no vaig poder recuperar els mp3. Fins que avui he tornat a descubrir la pàgina (si una mica tard ho se :S) cosa que m'ha fet molta ilusió perquè per fi podré recuperar les cançons d'anime en català. Però no sé quines han estat penjades i quines no. Per tant (i aqui es quan demano) m'agradaria que em diguessiu quines cançons han estat publicades i per quin nom les puc trobar pel Winmix. Sé que és una feinada, ho sento, per tant em conformo amb que em digueu si l'ending i l'opening d'inu Yasha i l'opening de Lady Oscar han estat penjades i si es aixi com les puc trobar. Amb això ja es suficient. ^^ Moltíssimes gracies i felicitats per la pàgina ;)
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

La pàgina d'en Sheikah s'ha tornat a obrir fa molt poquet, em sembla que les cançons que hi ha penjades ara encara són les primeres ^_^
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Pel WinMX no es pot trobar res perquè la gent és així de simpàtica i no col·labora a distribuir-les. Totes les cançons penjades que ja s'han eliminat apareixen a l'historial de la pàgina (és clar que de moment no n'hi ha... perquè no n'he hagut d'eliminar cap)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:Pel WinMX no es pot trobar res perquè la gent és així de simpàtica i no col·labora a distribuir-les.
1. Digue'm idiota però les descàrregues que faig amb cada programa les poso en una carpeta diferent, i passo molt d'anar comprovant si una cosa es comparteix o no... i els MP3 estan desorganitzats, quan no en CDs... I comentar que el que baixo de webs no ho comparteixo gairebé mai.
2. El WinMX és una xarxa bastant rareta... de vegades m'hi connecto, però ara fa mesos que no ho faig... bàsicament és útil per trobar coses en japonès o anglès... però en català no esperis trobar-hi gairebé res. Millor si pots fer servir l'eMule o en segon lloc el KaZaA.
3. Si algun dia t'interessa fer algun pack de cançons en català i posar-lo al BitTorrent, ja saps...
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Uhm, quan arribi l'ADSL a casa meva no trigaré gens a fer-ho, pots estar-ne segur.

Quant a la distribució... Bah, si és igual, sabia des del primer moment que això no funcionaria mai...
Nakagawa_Noriko

Entrada Autor: Nakagawa_Noriko »

Encara sort doncs! Moltes gracies per la informació ^^
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Apa, ja està, pujat el darrer ending d'Orphen. He hagut d'esborrar el de Yû Yû Hakusho, so, aviam si el distribuïu eh ^_#
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

No sé si kuan arribi a casa encara hi serà, po sino espero que algú m la passi, gràcies ^^
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Va, faré cas a en Sheikah i posaré els MP3 que em baixi a la carpeta de compartició... El que podries fer és afegir al llistat de cançons antigues l'elink per baixar-les amb l'eMule (ja te'l passaré jo si cal)... així almenys se les baixaria algú xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Uhm, doncs si em passes l'elink aquest el posaré... però jo no sé pas com va xD
maron

Entrada Autor: maron »

ola m'agradaria que posesis el segon opening que esta sortin ara a la tele de sakuar la caçadora de cartes es urgent!
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Wei, hola Maron! Jo com sempre tindré el toc de relacions públiques del fòrum i te convidaré a formar part de la nostra família ^_^, si te fa ganes, clar.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Entesos, el pujaré... però ara mateix ja n'hi ha un de Sakura, i el que toca a esborrar és el de Niea Under Seven... uhhhm XD
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

Entrada Autor: maron_komuya »

Sheikah ha escrit:Entesos, el pujaré... però ara mateix ja n'hi ha un de Sakura, i el que toca a esborrar és el de Niea Under Seven... uhhhm XD
Gracies es que es l'unica cançó que em falta de sakura i m'encanta aquest opening SOMIAN SOMIAN TOTES LES PORTES S'OBRIARN SE T'OBRIRANNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
_MaRoN kOmUyA_
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Bé, però ja dic... que de Sakura ja en tenim un, de penjat. I el que no penso fer és que hi hagi dues cançons de la mateixa sèrie... hi ha d'haver una mica de varietat. Ja va passar una vegada amb Orphen... i no vull que es repeteixi.
Avatar de l’usuari
maron_komuya
Entrades: 16
Membre des de: 17/08/2004 a les 23:19
Ubicació: Palafrugell

Entrada Autor: maron_komuya »

Si pero la de catch you catch me es troba a pertot encambi el 2on opening no le trubat ni x el kazaa ni el winmix!!! siusplau es la unica que em falta i la que m'agrada mes si t'ho estimes mes enviam-ho al correo anna_jairo@hotmail.com
_MaRoN kOmUyA_
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants