IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

MP3 DE JEANNE

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

És curiós que ara que els fòrums són al meu servidor no hagis canviat la mida a 999999 kB o així xD I si ho fas, t'ho desfaré :lol: xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No cal, que si ho faig trigarà a carregar xD A més gastaria estret de banda, que no "restret pel Barça", i dius que en gasto massa...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Estret de banda? Anda, curiós, jo hagués dit ample de banda... Què hi diu el Termcat al respecte? xD...

BENVINGUDA RUBY_MOON!! Tu no et preocupis, que perquè sigui el primer cop no te farem res dolent... (o sí :twisted: ... xD) Well, no, això, que benvinguda xD...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

El Termcat ha escrit:Terme consultat: bandwidth
Respostes: 4

1. amplada de banda <Electrònica. Informàtica. Telecomunicacions>
2. amplada de banda <Transports>
3. amplada de banda <Audiovisuals>
4. amplada de la banda prohibida <Física>
Jo m'hi he acostat més... xD. Au, ja sabem, "amplada".
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ho sé, ho sé, però resulta que ho he dit perquè m'ha sortit així, què hi vols fer (pronunciat "key vols fer", o sigui "clau vols fer", o sigui "vols fotre un clau"... ja hi som altra vegada, un altre cop aquest tema... xD)
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants