IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

QUAN CAMBIARÀS LES CANÇONS?¿?¿

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

no es pas una dona Aloy XD es en Naraku, d'Inu-yasha (pero sense la pell d babuí esclar, el pobre deu passar una calor...)
pero el cas esq vaig voler-me canviar l'avatar pero no hi ha manera de ke em surti, ja no funciona ni posant el URL TT_TT snif

en canvi tu Aloy,sempre et poses cada avatar + xulo....*o* >o<
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ai, això dels avatars no sé ben bé per què funciona de vegades només xD

Aviam, tema KOR: no em vaig recordar d'avisar que l'havia penjat, però buè, ja ho sabeu XD El proper serà un de Fushigi Yûgi, i el següent l'ending de Comic Party.
La lletra: segueixo entenent "bat" i no "vaig", però... "bat entreveure el port" ?? Vés a saber.

Preguntes que em tenen marcat
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

És que a l'hora de cantar-ho la 'g' de "vaig" no sona gaire, i encara menys quan la lletra no és lenta (cosa que porta disputes a l'hora d'entendre-la xD).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

AkirA ha escrit: no es pas una dona Aloy XD es en Naraku, d'Inu-yasha
Ye, doncs espero que sigui un bon home i no s'enfadi gaire per haver-li canviat el sexe gratuitament >__< (ficada de pota número pixicents! @__@)

Ye, lo dels avatars (sé que no toca aquí, però si ho poso a l'altre banda no pegaria gaire ara, no? ^^U) Jo al final vai optar per pujar les imatges en un altre fòrum i conectar la URL de la imatge que apareix en el perfil d'allà en el d'aquí (la URL surt si piques amb el botó dret del ratolí i prems després a "propietats") encara que la que tinc ara és d'una pàgina...... Que no recordo (maleït Alzheimer hereditari >__<)

P.D. Ugh, sento haverli canviat de sexe, de debò :oops: Hauria d'haver seguit una mica més (uhm..... que amb lo poc que l'he mirat seria fàcil U__U) aquesta sèrie ú__ù
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sempre pots pujar la imatge a la comunitat: www.amiboshi.tk i enllaçar la imatge aquí. Hi ha una pàgina també que et permet pujar imatges gratis sense que et fotin publicitat que va força bé, és on he penjat lo del antisigut de la meva signatura. Mira d'on ve la imatge que ara no me'n recordo, vés-hi i yatta.
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Sheikah ha escrit: Hi ha una pàgina també que et permet pujar imatges gratis sense que et fotin publicitat
Domo Arigato!! M'anirà molt bé per futures signatures =^^=
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Aloy ha escrit:Ye, doncs espero que sigui un bon home i no s'enfadi gaire per haver-li canviat el sexe gratuitament >__<
dons precisament "bon home" no es pot dir que sigui XD pero miraré d sobornar-lo xq no s'enfadi amb tu :D
no pateixis, no ets el primer que l'associa amb una dona, tanpoc es tan greu ^^
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Sheikah ha escrit:Aviam, tema KOR: no em vaig recordar d'avisar que l'havia penjat, però buè, ja ho sabeu XD
eh...potse es un problema del meu ordenador (hipotèsi bastant provable) pero no se en quin format has penjat l'opening que a mi no s'e m'obre pas. I a sobre em trobo que hi han 2 parts @_@...help!
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

AkirA ha escrit:no se en quin format has penjat l'opening que a mi no s'e m'obre pas
Ye, t'has de baixar el Winrar, un programa que és i va més o menys com el Winzip.

Lo de les dues parts és normal, encara que no sé com es fa per juntar-les ^^U no seria d'extranyar que ho fes el programa tot sol. (no recordo que hagués de fer res paranormal quan em vai baixar la cançó...)

P.D. Yau! Em quedo amb aquest nou home de l'avatar! XD~~~ Encara que tampoc sé qui és ^^UUUU (ke ikult ka pu' arribà a sé >_<)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Al baixar-te les dues parts ja se't junten soles (bé, si tens el programa és clar ^^U).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Arigatô ^^ ara ja he pogut escoltar l'opening (q x cert jo sentu molt clarament el "vaig" i opto més x "entreveure el port")

PD: és un tal Lucifer d'Angel Sanctuary (tmpoc el conec pero XD~~~~)
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

hur hur xD Veig que hi ha problemes. Ja especificaré com ajuntar les parts al Tenkû (si me'n recordo, és clar xD), però ja us ho dic ara: us baixeu les dues parts i, en obrir la primera, ja s'ajunta sol XD o no?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants