IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

La màgica Doremi

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
Alex MilManias

La màgica Doremi

Entrada Autor: Alex MilManias »

ei! podries posar el video subtitulat del 3er opening de La màgica Doremi per baixar, siusplau? Asies
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

El puc posar a l'emule, si vols, però no a la web. El hoster no em permet ficar vídeos ^^U
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hoster dolent!! :lammer:
Imatge
Alex MilManias

si si!

Entrada Autor: Alex MilManias »

si si , al emule ja va bé, gracies
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ok. Aquí tens l'enllaç:

[url]ed2k://|file|doremi.-.op.3.català.[oja.majo.de.ban²].(karaokejat.by.Sheikah).avi|12048384|656E949BED5A9D1C0E3819B80DBEE15B|/[/url]

Està comprimit amb els còdecs de Divx (no sé quina versió però segur que els deus tindre) i d'àudio, en MPEG layer 3, és a dir, MP3, per tant no crec que et doni cap problema.

L'àudio també està en català (i subtitulat en català, xD). Suposo que m'ho has demanat perquè has vist les imatges a la web, doncs així ja saps més o menys com és.

Apa, tingues paciència perquè com que només hi sóc jo de font, pot ser que trigui... en fi, li donaré prioritat alta.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Mira, l'amo ha dit que el puc penjar, de manera que ja el penjaré xD Vés mirant a veure quan el penjo.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 62 visitants