IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

COMIC PARTY, urgent!

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
Avatar de l’usuari
kaOlla
Entrades: 12
Membre des de: 02/01/2005 a les 22:37
Ubicació: el prat-->BCN!

COMIC PARTY, urgent!

Entrada Autor: kaOlla »

m'agradaria ke posesis l'opening i l'ending de comic party, l'ending amb mes urgència, no tinc ni la lletra ni l'MP3-->si el tingués jo mateixa podria desxifrar la lletra, he buskat a tot arreu i no el trobu, de seguida ke puguis baixal! plisss

x cert! algu em podria dir la pagina oficial de tenku no sheikah, eske l'he trobat fa poc pero em diu k ara hi ha una web actualitzada...nose  :?  wenu moltes gracies a tots
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

es la mateixa dirección d'abans:
http://www.manga-anime.tk/
però també es:
www.tenkuu.rescat.net
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ok, penjo l'ending. L'opening el trobaràs a l'emule. La lletra la posaré, això sí.

Com que tinc altres coses a penjar no sé si em donarà temps a penjar-lo avui, demà suposo que sí.
Avatar de l’usuari
kaOlla
Entrades: 12
Membre des de: 02/01/2005 a les 22:37
Ubicació: el prat-->BCN!

Entrada Autor: kaOlla »

moltes gracies! :p
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants