IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Candy

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Si???????O_O!!!!!!!!!!!!!!
Ón els vas aconseguir en catalá????!!!!.Jo mai els he vist :cry:  :cry:  :cry:
Me´ls pasaries????
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No és que els hagués aconseguit, sinó que els vaig gravar en vídeo quan era petita, però jo no ho puc passar a l'ordinador com a mp3 :^^u: Quan els pugui tenir ja te’ls passaré, o, si vol, ja els penjarà en Sheikah a la web.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Gracies igualment ^-^
Ancara n´hi ha esperança de trovar-los llavors!!!!! :D  :D  :D
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

En properes quedades em passes els vídeos i ho passo a conpyûta xD

Primer ho haig de parlar amb els amics, a veure si em deixen quedar... res, coses nostres xD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Us passaria unes altre cançons de Candy Candy, però no paga la pena que ho faci xD L'altre dia vaig anar a casa d'una amiga i va sortir el tema d'animes antics, aleshores va treure un cassette i se l'escoltava a ella cantant l'opening d'aquesta sèrie xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
nora
Entrades: 274
Membre des de: 15/08/2006 a les 18:03
Ubicació: Terrassa(Barcelona)

Entrada Autor: nora »

Jo veia la georgie quan era moooooolt petita tant i què no m'enrecordo gaire de l'argument...
[img]http://fotos.subefotos.com/5adc9d213bd59c8dd742d0ed88d377abo.gif[/img][img]http://img111.imageshack.us/img111/9971/firmanorajd8.gif[/img]

Noreta...*
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

L'opening i l'enidng de Lady Oscar ja els tinc.

El de Candy, també.

De Georgie també, però em falta la primera part de l'ending (està tallat ó.ò), i la BGM aquesta... Jabro, passa-la!

Ah!, Ran, tu tot el material que tinguis fes el favor de passar-lo M_M
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

nora ha escrit:Jo veia la georgie quan era moooooolt petita tant i què no m'enrecordo gaire de l'argument...
Jo sí xDDDD M'encantava. Què? Estava bé xD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Amiboshi ha escrit:L'opening i l'enidng de Lady Oscar ja els tinc.

El de Candy, també.

De Georgie també, però em falta la primera part de l'ending (està tallat ó.ò), i la BGM aquesta... Jabro, passa-la!

Ah!, Ran, tu tot el material que tinguis fes el favor de passar-lo M_M
Ara per ara no recordo tenir cap altra cançó ni res ^^u Sols el que et vaig passar fa temps. Tot i així, si trobo algú que tingui més material (si surt el tema de conversa i tal) ja l'hi demanaré.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants