IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

compartir una canço

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
edineo

compartir una canço

Entrada Autor: edineo »

hola algu podria compartir amb mi la canço de l'ultim episodi de slam dunk (l' opening pero en llarg) estic per les tardes en donkeyserver1

o sino si hi ha algu que lla la te que me la pasi sisplau
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sips, està penjada, mira a lo de descàrregues d l'emule q allà hi ha un enllaç. Deu dir: "Slam Dunk OP1 Kimi ga suki da to sakebitai (llarg)" o així.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Pero ell vol dir k no hi ha ningu a la mula k la tingui ^^UUU
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Joer... he estat molt d temps amb la mula oberta i hi ha gent q se l'ha baixada... Si ningú vol compartir jo no hi puc fer res, xò no podeu pretendre q hi sigui jo sempre ù_ú
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Doncs si k ho pretenem!!  ò.ó
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Eps, ja he penjat la cançó que demanaves de Slam Dunk. Val a dir, però, que no és la de l'últim capítol, sinó la del capítol 49 o així, en què la van fer com Déu mana... Al darrer capítol fan una mena d'empalmes cutres d'aquells que tan sovint fan per allargar-la ^^u
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Si en saps tant ves tu a tv3 a fer les guarrades akestes xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No no, que tradueixin les cançons em sembla bé, però això... Podrien cantar-la sencera, que no crec que costés tant, o si no la volen fer llarga deixar la versió original enmig del capítol...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Aixo em recorda el disc del 3xl.manga, k la versio de bola de dract gt llarga k van fer no es korresponia amb la versio llarga k van fer a l'ultim episodi. A l'ultim episodi no es repetia tota l'estona el mateix, sino k les estrofes anaven kanviant i en canvi al 3xl.manga van fer la guarrada de no kanviar les estrofes ¬¬ xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

multisimas gracies de veritat m'acaves de fer un gran favor shikah feia molt de temps que la volia

PD:Aquest misatrge l'e escrit yo, l'edineo el que pasa esque no se perque no macepta l'usuari
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

De res, per això estem ^_^U

Com a usuari no t'has registrat, encara...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants