IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Musica Anime

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Avatar de l’usuari
petitkiwi
Entrades: 3
Membre des de: 13/07/2006 a les 15:20

Entrada Autor: petitkiwi »

Doncs jo tb,Acabo de sentir tots els endings i openings de M.I en japo..són de cagate lorito i tot son veus masculines... s haura de posar molt d amor i paciencia...i un poko de "sake"... :-P
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Ja... Els endings els canta tots el mateix paio. Pobre Llorenç, com hagi de cantar-los tots i fotre la mateixa veu... ^^u

Els openings doncs no els he sentit, però espero que no els canti ell. Seria abusar de la seva veu. Millor que hi hagi varietat, crec jo.
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
fantine
Entrades: 3
Membre des de: 03/12/2006 a les 23:18

cantant

Entrada Autor: fantine »

hola, em dic txell sota i estic impressionada del ressó que té la nostra feina. Sóc cantant professional i dobladora, he cantat la 2-3 de inuyasha i la 1-2-4-7 de one piece, i moltes caretes més que ja no recordo. MOLTES GRACIES per penjar les cançons, a mi no em molesta gens , és més les guardo en un cd per tenir la meva feina organitzada. Salut i força al canut-o!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Ostres! Te les has de descarregar d'aquesta pàgina? Em pensava que a l'estudi de doblatge o on sigui que graves te'n lliuraven una còpia o alguna cosa així. Bé, tinc més cançons teves gravades, si vols que te n'enviï alguna, ja ho saps ^^
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 38 visitants