IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

romantikku ageru yo no baixa bé

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
Adet

romantikku ageru yo no baixa bé

Entrada Autor: Adet »

romantikku ageru yo en català.diu que la carpeta zip d'akesta cançó està danyada i l'emule es un programa molt gos. diria,molt mula....

A veure si es pot arreglar l'enllaç de la baixada directa , si?

és molt guai aquesta pàgina!!
:wink:
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ostres, porta força temps penjada i ningú n'havia comentat res... En fi, gràcies per avisar. Ho he estat mirant i... :? Comença a baixar i en un instant para. És estrany... I això passa en més d'una cançó... Per ser exactes, en totes les que vaig penjar fins al Romantikku Ageru Yo... No sé què passa v_v
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

M'ho estic mirant però a mi em baixen bé... Quina connexió tens/on ets? Potser és un problema de connectivitat temporal.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo tampoc tinc cap problema al baixar-me-les, no crec que sigui cosa de l'enllaç d'en Sheikah.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Després vaig descobrir que em passa en totes les cançons, però en algunes triga més a penjar-se la descàrrega. Ho he provat fa una estona i em segueix passant o.o I això tan sols em passa al rescat...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants