IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Error (em sembla) en el 4º i 5º ending de la magica doremi

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
_young_link_

Error (em sembla) en el 4º i 5º ending de la magica doremi

Entrada Autor: _young_link_ »

Em sembla, que en el cuart ending en comptes de dir "ara vull recordar, ara vull recordar" diu "ara vull recordar, vull retrobar"

i en el 5º en compes de dir "sense perdre l'amor" diu "sense perdre l'humor", bé, potser me ekibocat, perque no tinc la orella masa fina. xD. :cool:
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Cert! Diu "retrobar"! Quina xorrada que ho hagi escrit malament, si sempre ho canto bé... ^^u

El 5è ending... jo diria que diu l'amor, però ja m'han dit en més d'una ocasió que potser és l'humor... o.o
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Cadascu que ho canti com ho senti :D  com faix jo sempre, encara que a vegades no se el que canto y això que es català.... Potser aurien de posar mes entusiasme cantant les cançons.... o potser haurien de abaixar la musica... el que em va costar veure (fins que ho vaig llegir aki) de l'orphen va ser la cançó que ara no se quina es (em sembla que el 2º opening, ves a saber) que diu "solitud vull ferte fora", jo i el mei germà enteniem "sulituu vull ferte foraaaa".  :cool:
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

"Sulitu"? ^^U
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

"sultiu" no existeix ¬¬
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ningú parla de sultius... Dèiem "sulitu" i evidentment que no existeix ^^U
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

m'he ekivocat al escriureu jo vulia pusar "sulitu" xo m'ha surtit sultiu, no em pregunteu com u e scrit xk em surtis aixo volen posar sulitu xk no u se
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

És una dislexia simple: sultiu <-> sulitu. Canvi d'ordre de lletres, has apretat abans a la t que a la i.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants